عمومیکسب و کار ایرانی

چرا صدای بازی کالاف دیوتی موبایل نمیاد؟

همانطور که می بینید، Call of Duty Mobil یک بازی است که بر اساس جنگ ساخته شده است. دلیل این امر این است که این یک بازی تیراندازی اول شخص است و برای زنده ماندن در بین دشمنان خود باید از سلاح استفاده کنید. برای برنده شدن، نه تنها به بهترین سلاح نیاز دارید، بلکه باید یک سری مهارت ها را نیز داشته باشید که شما را از سایر بازیکنان متمایز کند. بسیاری از مردم روش هایی دارند که به آنها امکان می دهد CoD Mobile را با گرافیک بالا نیز بازی کنند.

به همین ترتیب، می بینیم که در CoD Mobile نیز دوئل های تیمی وجود دارد . این بدان معناست که گروهی از اعضا باید با هم بجنگند تا مخالفان خود را شکست دهند، بدون اینکه با یکدیگر مبارزه کنند. به همین دلیل است که توسعه دهندگان بازی فضایی را برای گفتگوی صوتی در طول بازی با هم تیمی های خود در نظر گرفته اند.

وقتی شروع به برقراری ارتباط با چیزها می کنید، تیم شما می تواند ایده بهتری از آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد داشته باشد و بنابراین به شما کمک موثرتری می کند. بسیاری از افراد با دوستان خود در گوشی خود بازی می کنند، با این حال برخی از گوشی ها هستند که نمی توانند بازی را اجرا کنند. جا نمانید، زیرا راه حلی برای زمانی که CoD Mobile با گوشی شما سازگار نیست وجود دارد.

Why doesn't the sound of Kalaf Duty Mobile play?

مراحل حل مشکل صدا کالاف دیوتی موبایل:

به WiFi وصل شوید در ابتدا باید مطمئن شوید برای استفاده از ویس چت Call of Duty Mobile، به WiFi وصل هستید. این نکته ممکن است در آپدیت‌های آینده یا برای بعضی دستگاه‌های خاصی اهمیت نداشته باشد اما بسته به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، باید به WiFi وصل شوید تا بتوانید از ویس چت استفاده کنید.

تنظیمات میکروفون کالاف دیوتی موبایل

بعد از تغییر اتصال به اینترنت در تنظیمات WiFi، مطمئن شوید که کالاف دیوتی موبایل اجازه دارد به میکروفون‌تان وصل شود. در تنظیمات به قسمت Privacy بروید و در این‌جا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را حتماً فعال میکنید.

تنظیمات صدا در کالاف دیوتی موبایل

باید نگاهی به تنظیمات صدا در کالاف دیوتی موبایل بیندازید. پس کالاف دیوتی را باز کنید و به قسمت تنظیمات بروید. در تب صدا و گرافیک، به قسمت Audio بروید. این‌جا حتماً Volume Sliderها را تنظیم کنید. Master volume و ویس چت و میکروفون، نباید میوت شوند.بعد از ایجاد تغییرات، ویس چت باید در کالاف دیوتی موبایل کار کند. وقتی در بازی هستید باید بتوانید آپشنی را برای فعال کردن کردن میکروفون، بعد از لود کردن یک match، ببینید.

دکمه‌ی میکروفون برای کالاف دیوتی موبایل

در تنظیمات کنترل، روی Custom Layout بزنید. در بالا و سمت راست باید دکمه‌ی Audio را ببینید تا میکروفون را روشن یا خاموش کنید.همچنین باید به این موضوع فکر کنید که برای حل مشکل میکروفون Call of Duty Mobile کدام دستگاه‌های بلوتوث به دستگاه شما وصل هستند. بعضی هِدسِت‌ها می‌توانند میکروفون ورودی دستگاه را تغییر دهند و اگر میوت شده باشد موقعی که تلاش می‌کنید از میکروفون در بازی استفاده کنید، کار نخواهد کرد.

ری استارت کردن دستگاه

در حالتی که هیچ کدام از این روش‌ها کار نکند، موبایل را ری استارت کنید. این عمل همچنین زمانی که مدت‌ زیادی باشد که این کار را نکرده باشید، بسیار کاربردی است. ری استارت کردن دستگاه باعث می‌شود که همه‌ی پروسه‌ها ری استارت شوند و از باگ‌ها و دیگر مشکلاتی که ممکن است با صدا داشته باشید، جلوگیری می‌کند.

چگونه میکروفن خود را در Call Of Duty باز کنید؟

  • Call Of Duty Warzone و Modern Warfare در بازی باز خواهند شد.
  • منوی گزینه ها را می توان در داخل خود بازی پیدا کرد.
  • با رفتن به “صوت” می توانید به صدا دسترسی پیدا کنید.
  • برای فعال کردن Voice Chat بر روی گزینه Enable this کلیک کنید!!
  • حجم رکورد باید به حداقل یا کم تنظیم شود.
  • پس از ذخیره تنظیمات، بازی را مجدداً راه اندازی کنید.

باز نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

این مشکل، معمولا مربوط به هنگ کردن دستگاه موبایل یا تبلت شما است و ایرادی در خود بازی وجود ندارد. برای رفع این مشکل شما میتوانید به فروشگاه G4A4 مراجعه کنید و یا به تنظیمات گوشی خود و بخش برنامه‌ها بروید، کالاف دیوتی موبایل را از بین برنامه‌ها کلید کرده و بر روی گزینه Force stop بزنید تا بازی از لیست برنامه‌های در حال اجرا در پس زمینه نرم افزار گوشی بسته شود. سپس گوشی را یک مرتبه رستارت کنید و پس از روشن شدن گوشی، می‌توانید بدون مشکل وارد بازی شوید.

خطای Unable to connect to game, please try again

این خطا، مربوط به مشکل در اتصال بازی به سرور اصلی آن است. اشکال در سرعت اینترنت شما، می‌تواند یکی از دلایل ایجاد این خطا باشد. اگرچه کاهی نیز، این خطا ناشی از شلوغی سرور و مسائلی از این قبیل است و معمولا به صورت خودکار و پس از چند دقیقه تا چند ساعت بر طرف خواهد شد.مسائل دیگری مانند وجود باگ در بازی یا قدیمی بودن نسخه فعلی نیز، می‌تواند باعث بروز این خطا شود که در بیشتر مواقع، پس از آپدیت به نسخه جدید، این مشکل رفع خواهد شد.

عدم ورود به اکانت کالاف

با باز کردن بازی کالاف دیوتی موبایل، در صورتی که قبلا اکانتی در این بازی داشته باشید، به طور خودکار به آن وارد خواهید شد و بازی برای شما آغاز می‌شود. اگر این اتفاق رخ نداد، به این معنی است که به احتمال زیاد، اینترنت شما قطع است یا از سرعت کافی برخوردار نیست که این مشکل، با افزایش سرعت اینترنت یا اطمینان از اتصال صحیح آن رفع خواهد شد.

بالا نیامدن بازی Call of duty mobile

گاهی اوقات، این بازی به دلایل مختلفی، با سرعت بسیار کمی اجرا شده یا اصلا اجرا نمی‌شود. برای حل این مشل، معمولا برنامه‌هایی مانند انواع VPN که IP شما را تغییر می‌دهند، گزینه بسیار خوبی برای عدم شناسایی IP ایران از سوی سرورهای این بازی خواهند بود. البته معمولا حجم اینترنت شما زودتر تمام می‌شود ولی چاره‌ای جز انجام این کار برای رفع مشکل شناسایی IP ایران ندارید.این مشکل یکی از پر تکرار مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل است که در مقاله بهترین روش رفع مشکل بالا نیامدن بازی کال اف دیوتی بصورت کامل به راه حل های رفع این چالش پرداخته ایم.

کند اجرا شدن بازی

یکی از مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل کند اجرا شدن آن است، اما داشتن سرعت مناسب در بازی‌های شوتر، بسیار ضروری است. در صورتی که پس از اجرای کالاف دیوتی بر روی موبایل یا تبلت خود، بازی کند اجرا شد، به این معنی است که علاوه بر این بازی، برنامه‌های دیگری نیز در پس زمینه گوشی در حال اجرا هستند. برای رفع این مشکل، می‌توانید از برنامه‌های ویژه بستن App‌های اضافه در گوشی استفاده کنید یا یک مرتبه گوشی را رستارت کنید.

بیرون پریدن از بازی کالاف دیوتی

در برنامه‌های مختلف نصب شده بر روی موبایل، بیرون پریدن ناگهانی از محیط برنامه، یکی از مشکلات شایع است که در بازی‌های ویژه این پلتفرم نیز، وجود دارد. برای حل این مشکل، معمولا پاک کردن کش یا حذف بازی و نصب دوباره آن، می‌تواند راه گشا باشد. کش بازی را می‌توانید از بخش تنظیمات گوشی، برنامه‌ها و ورود به بازی کالاف از لیست برنامه‌ها، پاک کنید.

رفع مشکل لگ بازی کالاف دیوتی

لگ در بازی‌های شوتر، یکی از مشکلاتی است که مستقیما اعصاب گیمرها را هدف می‌گیرد و کیفیت بازی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. برای حل این مشکل، می‌توانید از برنامه‌هایی مانند GamerBox استفاده کنید. این برنامه، تنظیمات CPU و گرافیک مورد نیاز برای بازی را تغییر می‌دهد و می‌توانید با تغییر این مقادیر، کیفیت اجرای بازی را افزایش دهید.

کار نکردن بخش voice chat بازی Call Of Duty Mobile

کار نکردن بخش voice chat یکی از  رایج ترین مشکلات بازی کالاف دیوتی موبایل است که توسط بسیاری از گیمرها گزارش می شود. با توجه به آنکه گفتگوهای آنلاین یکی از جذابیت های هیجان انگیز بازی های ویدیویی است؛ پس نبود آن می تواند حس بدی داشته باشد. زمانی که این مشکل وجود داشته باشد هیچ بازیکن آنلاینی در بخش چت ویس گیمر حضور نخواهد داشت. چنانچه تمام بخش های بازی بدون مشکل کار می کنند و فقط بخش چت ویس از کار افتاده باشد می تواند ناشی از ناشر بازی باشد که احتمالا با توسعه و انتشار بروزرسانی این مشکل حل خواهد شد.

راه حل برای کار نکردن voice chat

گاهی اوقات ممکن است حتی آیکون میکروفون  دیده شود ولی واکنشی نشان ندهد. برای رفع این مشکل گیمر باید بازی شود و بازی را شروع کند و آیکون settings را بزند و سپس گزینه Audio and Graphics  را فشار دهد. در این مرحله دو گزینه Audio و Graphics وجود دارند که باید بر روی Audio کلیک کرد. حال باید مطمئن بود که تمام گزینه ها فعال است و همه موارد بر روی %۱۰۰ قرار گرفته اند.

منبع:

فروشگاه G4A4

دکمه بازگشت به بالا