عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه بازی های ایکس باکس را آپدیت کنیم

بخشی از بازی های مربوط به دستگاه های وان آپدیت آن ها می باشد و پیش می آید. بعضی بازی های زیادی هستند که نیاز به آپدیت های دارند که زمان را صرف خویش می کند. اگر جزء کسانی هستید که می خواهید بازی های ایکس باکس وان را به صورت آنلاین داشته باشید باید همیشه آن ها را آپدیت کنید. آپدیت یا به روزرسانی را می توان برای بازی های که فقط دارای بخش تک نفره یا غیرآنلاین هست استفاده کرد زیرا در بازی های که باگ و یکسری مشکلات این قبیلی وجود دارد فقط با آپدیت حل می شود.یا اگر می خواهید Photo mode یا دیگر مراحل را به بازی اضافه کنید فقط و فقط با آپدیت کردن امکان پذیر می شود.

آپدیت آفلاین ایکس باکس وان اس |آپدیت ایکس باکس 360

اجرای بازی در xbox one با آپدیت کردن

یکی از نکاتی که برای کنسول ایکس باکس وان باید در نظر گرفت قابلیت اجرای بازی ها با آپدیت کردن آن ها می باشد. اگر چنانچه بازی های کنسول ایکس باکس وان را آپدیت نکنید نمی توانید بازی هایش را اجرا و استفاده کنید. برای استفاده از برخی از بازی ها باید حتما قسمت کوچکی از بازی را آپدیت کنید تا بتوانید آن را اجرا کنید. آنچه که لازم است بدانید این است که سعی کنید که بازی های خود را همواره آپدیت کرده تا بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید. اگر نمی دانید که چگونه باید بازی تان را دانلود کنید یا در اجرای مراحل آپدیت بازی دچار مشکل شده اید حال به توضیحاتی که در ادامه می گوییم توجه کنید. اجرای بازی در xbox one با آپدیت کردن

تنظیمات مربوط به اتصال اینترنت در کنسول ایکس باکس وان

برای شروع دکمه Home را که روی دسته بازی می باشد بفشارید. دکمه Home دکمه ای بزرگ است که لگوی روی آن قرار دارد و معمولا نورانی می باشد، بعد یک منو برای شما باز می شود که باید با فشار دادن زیاد دکمه RB تنظیمات برایتان آورده شود. به‌روزرسانی کردن کنسول‌های بازی از نسل هفتم و با عرضه ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 رواج یافت و امروزه به یک امر مهم در بازی‌های کنسولی بدل شده است. ایکس باکس سری ایکس و اس هم که جدیدترین کنسول‌های مایکروسافت در نسل نهم هستند، از این قاعده مستثنی نبوده و به صورت مداوم نیاز به انجام به‌روزرسانی دارند.

در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، به‌روزرسانی‌ها حتی ضروری‌تر از قبل شده‌اند و برای حفظ عملکرد کامل و مناسب دستگاه خود باید از به‌روز بودن آن اطمینان حاصل کنید. چه این به‌روزرسانی یک آپدیت کوچک جهت حفظ پایداری سیستم باشد و چه داشبورد را به کلی تغییر دهد، باید این کار انجام شود و ما در ادامه این مقاله از دیجی رو دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که برای به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس خود چه کاری باید انجام دهید. پس با ما همراه باشید. چگونه به صورت دستی ایکس باکس سری ایکس و اس خود را آپدیت کنیم؟

اگر دریافت خودکار به‌روزرسانی‌ها را در کنسول خود فعال نکرده‌اید، باید هر از گاهی با مراجعه به بخش تنظیمات ایکس باکس سری ایکس و اس به‌روزرسانی‌های منتشر شده را به صورت دستی نصب کنید. به‌روزرسانی نشدن ایکس باکس سری ایکس و اس می‌تواند همه چیز، از بازی چند نفره  گرفته تا فروشگاه یا حتی قابلیت Gamesharing را در ایکس باکس سری ایکس و اس شما تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین ضروری است که از وجود به‌روزرسانی‌ها مطلع بوده و در اسرع وقت آن‌ها را نصب کنید. برای به‌روزرسانی کنسول خود به صورت دستی، باید این مراحل را دنبال کنید:

دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما (Guide) باز شود. گزینه Profile & System را هایلایت کرده و سپس تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس از گزینه‌های داخل بخش System، به‌روزرسانی‌ها (Updates) را انتخاب کنید. به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس برای اینکه ببینید آیا به‌روزرسانی جدیدی منتشر شده یا نه، منتظر بمانید تا ایکس باکس شما بررسی‌های لازم را انجام داده و دکمه …Checking for console updates به رنگ خاکستری درآید. همچنین، می‌توانید با کلیک کردن روی Latest console update status از آخرین وضعیت به‌روزرسانی کنسول خود آگاه شوید.

به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس اگر به‌روزرسانی جدیدی در دسترس بود، کافیست گزینه Update console را انتخاب کنید که با این کار یک صفحه اطلاعات رسانی در مورد آپدیت مذکور ظاهر خواهد شد. در نهایت برای شروع به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس، Start Update را انتخاب کنید.

به‌روزرسانی ایکس باکس سری ایکس و اس با انتخاب Start Update، ایکس باکس سری ایکس و اس شما شروع به به‌روزرسانی خود می‌کند. پس از تکمیل فرایند به‌روزرسانی از سایت  خرید بازی از اپیک گیمز  ، کنسول شما باید به طور خودکار راه‌اندازی مجدد شود و پس از آن همه چیز آماده است تا از بازی کردن لذت ببرید. چگونه به‌روزرسانی خودکار را در ایکس باکس سری ایکس و اس فعال کنیم؟ با اینکه می‌توانید به صورت دستی ایکس باکس سری ایکس و اس خود را به‌روزرسانی کنید، اما اگر نمی‌خواهید مدام نگران آپدیت بودن کنسول‌تان باشید، بهتر است این کار را به عهده خود دستگاه گذاشته و به‌روزرسانی‌های خودکار را فعال کنید.

برای اینکه به‌روزرسانی‌های خودکار به درستی کار کنند، باید ایکس باکس سری ایکس و اس خود را روی یک حالت پاور خاص تنظیم کنید. با اینکه این کنسول‌های بازی دارای گزینه‌هایی برای تغییر تنظیمات پاور مطابق با نیازهای کاربر هستند، اما برای پرهیز از مشکلات احتمالی در حالت به‌روزرسانی خودکار، باید تنظیمات پاور را روی حالت Sleep تنظیم کنید.

اگر ایکس باکس سری ایکس و اس شما روی Sleep تنظیم نشده باشد، به‌روزرسانی‌های خودکار فقط زمانی نصب می‌شوند که دستگاه روشن است. اما با فعال بودن Sleep، در طول شب یا زمانی که کنسول را خاموش کرده‌اید، به‌روزرسانی‌ها انجام می‌شوند و زمانی که به سراغ ایکس باکس می‌آیید همه کارها را انجام شده خواهید دید! با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید مطمئن شوید که ایکس باکس سری ایکس و اس شما روی حالت Sleep تنظیم شده است:

دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنما (Guide) باز شود. گزینه Profile & System را هایلایت کرده و سپس تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید. در بخش تنظیمات عمومی (General)، گزینه Power options را انتخاب کنید. بازی های کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به روی رسانی های مختلفی را دریافت می کنند. در این مقاله به نحوه اپدیت بازی های ایکس باکس می پردازیم.

این بازی ها پس از به روز رسانی در بخش های مختلف قدرتمند تر می شوند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که برخی بازی های کنسول ایکس باکس و پلی استیشن بدون نصب به روز رسانی قابل اجرا نیستند. برای دانلود بازی ایکس باکس 360 کلیک کنید از این رو در این بخش قصد داریم به  بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه بازی های ایکس باکس وان را به روز رسانی کنیم. برای به روز رسانی باید مطمئن شوید که دستگاه شما به اینترنت متصل است و پس از آن به دو روش می توان بازی ها را آپدیت کرد.

روش اول زمانی است که روی بازی کلیک می کنید و آن را انتخاب می کنید. در این مرحله به شما پیغامی می آید که بازی شما به روز رسانی جدیدی دریافت خواهد کرد. روش دیگر کمی متفاوت است و گر نمی‌خواهید و یا نمی‌توانید بازی را در حال حاضر اجرا کنید، و یا صرفا می‌خواهید بدانید کدام یک از عناوینی که روی کنسولتان نصب شده‌اند نیاز به آپدیت شدن دارند، از این روش استفاده کنید.

ابتدا باید وارد Library خود شوید. برای این کار دکمه Home را بزنید و در منوی Home، گزینه My Apps & Games را انتخاب کنید و سپس گزینه See All را انتخاب کنید. پس از مدتی برای بازی ها نمایش داده می شوند و مشخص می شود که به روز رسانی برای کدام بازی موجود در کنسول بازی شما فرستاده شده است و در صورت نیاز می توانید به نصب آن بپردازید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که حجم برخی از این به روز رسانی ها بسیار بالا است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا