علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

چگونه رژ لب بزنیم که لبها بزرگ شود؟

لب های برجسته و بزرگ دارای جلوه و زیبایی بیشتری بوده و اکثر خانم ها علاقه مند هستند که با استفاده از تکنیک های مختلف، لب های خود را بزرگ تر و برجسته تر نمایش دهند. علاوه بر روش های تهاجمی پزشکی، شما امکان استفاده از آرایش خاص و رژلب های مناسب برای بزرگ کردن لب یا برجسته کردن لب های خود را دارید. به این صورت نیازی نیست که هزینه های زیادی صرف کرده و ریسک های ناشی از تزریق را نیز بپذیرید.

اگر شما نیز علاقه مند به تجربه کردن روش های خانگی و بی خطر بزرگ کردن لب های خود با آرایش و رژ لب هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش رژ زدن لب های باریک و قیطونی و برجسته کردن آن

این که لب های شما چه فرمی دارد، کاملا از اختیار خودتان خارج است و به عنوان یک نعمت خداوندی باید شکرگذار آن باشید. اما اگر از فرم فعلی لب های خود رضایت کافی نداشته و مایل به تغییر آن ها با ظاهری برجسته تر و بزرگ تر هستید؛ خبر خوب این است که به راحتی قادر به انجام این کار خواهید بود.

از کرم پودر روی لب های خود استفاده کنید

این ساده ترین و در عین حال پنهان ترین تکنیکی است که برای برجسته و پهن تر نشان دادن لب های باریک و قیطونی از آن استفاده می شود. در واقع شاید خط لب کشیدن را نتوانید در آرایش لب های خود پنهان سازید و یک نگاه حرفه ای متوجه به کار بردن خط لب برای پهن تر کردن لب ها شود، اما استفاده از پنکیک لاکچری کوین، کاملا پنهان می ماند.

با استفاده از روی لب های خود، می توانید به راحتی خط لب طبیعی لب هایتان را محو کرده و پس از آن زمینه برای کشیدن خط لب در جایی که مایل هستید، بیشتر فراهم خواهد بود.

به موازات این قابلیت استفاده از کرم پودر برای پهن تر و بزرگ تر نشان دادن لب ها، می توانید از این تکنیک برای برجسته تر نشان دادن لب های خود نیز کمک بگیرید. اما چطور؟

با این حساب به نظر می رسد که همین نخستین گام توانسته تاثیرگذاری قابل توجهی در چیزی داشته باشد که به دنبال آن بودیم!

خط لب حرفه ای بکشید

اشتباه نکنید! به هیچ وجه قرار نیست از یک خط لب و رژ لب با رنگ های مجزا استفاده کرده و آرایش قدیمی خط لب پررنگ تر از رژ لب را احیا کنیم؛ بلکه تنها از یک خط لب ملایم برای خط سازی لب ها و بزرگ تر کشیدن آن ها استفاده می کنیم. در مرحله قبلی شما از کرم پودر کمک گرفته و خط طبیعی لب هایتان را محو کردید. حالا از خط لب مناسب استفاده کرده و با هنرمندی کمی (تاکید می کنیم کمی که باورپذیر و بدون غلو باشد)، خط لب ها را بیرون تر بکشید.

استفاده از خط لب های با رنگ تیره یا غلو شده، به هیچ وجه در این مرحله مناسب نخواهد بود.

رژ لب با رنگ روشن انتخاب کنید

نکته مهم بعدی که البته ممکن است با سلیقه شخصی شما در تضاد باشد، انتخاب رژ لب های با رنگ روشن است. به طور مثال استفاده از رژ لب های کالباسی روشن، صورتی ملایم، گلبهی روشن و مانند آن ها، برای برجسته نشان دادن لب ها عالی است. به طور بدیهی می دانیم که رنگ های تیره، باعث کوچک تر نشان دادن هر سطحی می شوند و این موضوع در خصوص لب های شما نیز صادق است.

پس اگر می خواهید بهترین بهره برداری از برجسته نشان دادن لب های خود را با استفاده از رژ لب مناسب داشته باشید، راه حل ساده آن استفاده از رژ لب های با رنگ روشن است. با این حساب توصیه می کنیم که اگر سلیقه شما به سمت رژ لب های تیره است، کمی در این مرحله انعطاف به خرج داده و رنگ رژ لب خود را در همان طیف، به سمت مدل های روشن تر ببرید.

از برق لب یا رژ لب های مکمل براق استفاده کنید

استفاده از برق لب همیشه می تواند به عنوان یک مکمل عالی برای برجسته نشان داده لب ها، به کار گرفته شود. اگر می خواهید در نهایت لب های شما زیبایی بیشتری داشته و برجسته تر به چشم برسد، از یک برق لب بدون رنگ یا رژ لب براق متناسب و همرنگ با رژ لب پایه خود یا حداقل در همان طیف و توناژ رنگی، استفاده کنید. این باعث می شود که لب های شما براق و برجسته به چشم بیایند.

استفاده از کرم روز لاکچری کوین باعث می شود که لب های شما، کاملا پر شده و یک لایه اضافی روی آن قرار بگیرد. به علاوه بافت کرم پودر، به بافت میان لب های شما نفوذ پیدا کرده و آن ها را پر می کند. این باعث خواهد شد تا لب هایتان برجسته تر به چشم بیاید.

نحوه استفاده از خط لب برای برجسته نشان دادن لب

برای آن که بتوانید به کمک ، لب های خود را برجسته تر نشان دهید؛ کافی است که از یک مداد لب تیره تر از رنگ رژ لب خود (در همان طیف رنگی) استفاده کرده و گوشه های لب ها را به وسیله آن تیره تر سازید. البته دقت داشته باشید که شما باید این رنگ جدید را با رنگ رژ لب خود ترکیب کرده و اجازه ندهید مرزی بین آن ها دیده شود.

چنین چیزی باعث خواهد شد تا لب های شما برجسته تر به نظر برسد. البته باید دقت کافی داشته باشید که از خط لب، با مهارت کامل استفاده کرده و بدتر لب های خود را مصنوعی و نازیبا جلوه ندهید. توصیه می کنیم که به سراغ رنگ های ملایم تری رفته و سعی در فشار دادن خط لب روی لب های خود نیز نداشته باشید. این کار؛ معمولا بدتر خرابکاری در آرایش لب های شما به همراه دارد.

به جز موارد بالا، یک تکنیک ریز نیز برای برجسته نشان دادن لب های شما وجود دارد. پس از آن که خط لب اصلی را به خوبی کشیدید، از یک خط لب یا مداد آرایشی سفید استفاده کرده و زیر خط پایینی لب های خود، یک خط کامل به موازات انحنای آن بکشید. این باعث خواهد شد تا آرایش لب های شما زیباتر به چشم آمده و در عین حال نیز لب هایی برجسته تر و بزرگ تر را در آینه مشاهده کنید.

بزرگ کردن لب ها با خط لب

برای این که بتوانید از یک خط لب برای بزرگ تر نشان دادن لب های خود کمک بگیرید، باید پیش از هر چیزی از تکنیک قبلی استفاده کرده و روی لب های خود کرم پودر بزنید تا خط اصلی لب ها، محو شود. سپس خط لبی با یک درجه یا حتی نیم درجه پررنگ تر از رژ لب مد نظر خود استفاده کرده و به اندازه معقول و کمی بیرون تر از خط لب طبیعی خود بکشید.

توصیه می کنیم که ابتدا خط لب را برای نیمه بالایی لب ها و سپس برای نیمه پایینی بکشید. دقت داشته باشید که هر دو سمت لب، متناسب و قرینه کشیده شده و دست شما حین خط لب کشیدن لرزش نداشته باشد. از زیاد فشار دادن خط لب روی پوست اطراف لب ها نیز پرهیز کنید، زیرا در نهایت باعث خواهد شد تا آرایش شما غیرطبیعی جلوه کند.

پس از کشیدن خط لب، به کمک یه قلمو یا نوک انگشتان خود، مداد لب را به سمت داخلی لب ها پخش کرده و خط تیز و مشخص آن را تا حدود زیادی محو کنید. این باعث می شود تا آرایش لب های شما طبیعی تر به چشم بیاید. درست چیزی که می خواستیم!

برجسته کردن لب ها با انواع رژ لب جامد، مایع، مات و برق لب اکلیلی

برای آن که بتوانید از انواع رژ لب های مختلف برای برجسته تر به نظر آوردن لب های خود کمک بگیرید، تکنیک های مختلفی وجود دارد.

برجسته کردن لب ها با رژ لب جامد

اگر تصمیم به استفاده از رژ لب جامد دارید، باید حتما به سراغ رنگ های روشن و در صورت امکان مخملی بروید. این رنگ رژ لب ها و همین طور استفاده از رژ لب های مخملی، باعث می شود تا لب های شما روشن تر به چشم آیند. سعی کنید گوشه های لب ها را به کمک همان رژ لب، پررنگ تر کرده و زمانی که به سمت بخش های داخلی تر لب ها می روید، از شدت رنگ بکاهید تا لب ها برجسته تر به نظر برسند. برای انجام این کار می توانید از یک مداد لب متناسب با رنگ رژ لب خود کمک بگیرید و گوشه های لب ها را به این شکل تیره تر سازید.

برجسته کردن لب ها با رژ لب مایع

در خصوص استفاده از رژ لب های مایع، فرایند کار ساده تر است. رژ لب های مایع خود به شکلی روی لب ها قرار می گیرند که باعث برجستگی بیشتری می شوند. در واقع بافت رژ لب های مایع، خود یکی از عواملی است که می توانید برای برجسته تر نشان دادن لب های خود از آن کمک بگیرید. به علاوه اگر رژ لب های مایع مورد نظر خود را از میان مدل های براق انتخاب کنید، این تاثیرگذاری به مراتب بیشتر خواهد بود.

برجسته کردن لب ها با رژ لب مات

اگر تصمیم به استفاده از رژ لب مات داشته و در عین حال می خواهید که لب های شما برجسته و بزرگ تر به نظر برسند، باید حتما تکنیک کمی تیره تر کردن گوشه لب ها را به کار بگیرید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه مرزی میان رنگ گوشه لب ها و بخش میانی آن ها دیده نشود. در صورتی که تفاوت رنگ را طوری به کار ببرید که مرزی میان این دو قسمت مشخص باشد، نتیجه کار به هیچ خوب نخواهد بود. از این روی باید با مهارت از طیف تیره همان رنگ شروع کرده و با رسیدن به بخش های داخلی تر لب ها، رنگ ملایم تری به کار ببرید.

برای آن که مجبور به استفاده از دو رنگ رژ لب نشده و کار خود را سخت نکنید؛ کافی است که پس از آن که از رژ لب مات مورد نظر خود به صورت کامل روی لب ها استفاده کردید، بخش های داخلی تر را به کمک یک قلمو یا یک پد نازک، به ملایمت و آرامی، کمرنگ تر کرده و با بخش بیرونی تر، در یک تناسب و یکدستی قرار دهید.

حجم دهی به لب ها با برق لب اکلیلی

استفاده از برق لب اکلیلی، یکی از ساده ترین روش هایی است که برای برجسته تر نشان دادن لب های شما پیشنهاد می کنیم. برق لب ها به طور ذاتی دارای خاصیت برجسته سازی لب ها هستند و مدل های اکلیلی نیز خاصیت بیشتری در این خصوص از خود نشان می دهند. البته شما می توانید برق لب های اکلیلی دارای برچسب حجم دهنده را نیز انتخاب کرده و به این شکل به لب های خود جلوه بیشتری ببخشید.

پس از استفاده از برق لب های حجم دهنده، کمی سوزش روی لب های خود تجربه خواهید کرد و پس از آن، لب ها از حالت و فرم عادی خود، برجسته تر به نظر می رسند و زیبایی بیشتری خواهند داشت.

یکی از سوالاتی که اکثر خانم ها در هنگام خرید رژ لب به دنبال اطلاع از آن هستند، قیمت رژ لب لاکچری کوین چند است.

دکمه بازگشت به بالا