عمومیکسب و کار ایرانی

کار اصلی امداد خودرو چیست؟ خدمات و وظایف امداد خودرو تهران

کار اصلی امداد خودرو چیست؟ خدمات و وظایف امداد خودرو تهران

امروزه با توسعه و گسترش خودروها، امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات در سراسر جهان تبدیل شده است. حال این خدمات ممکن است توسط شرکت های خودرو سازی برای امداد رسانی به خودروهای تولید شده ی خود باشد و یا توسط شرکت هایی که منحصرا با هدف امداد رسانی به خودروها ایجاد شده اند، انجام شود. در هر صورت امداد خودرو ها باید مجوز این کار را داشته باشند و به این منظور کارت شناسایی معتبر داشته باشند.

خدمات امداد خودرو چگونه انجام می شود؟

چه در حال رانندگی باشید و چه خودرو متوقف باشد و شما احساس خرابی و وجود نقص فنی در آن کنید، باید با شرکت های امداد خودرو تماس بگیرید و درخواست امداد رسانی داشته باشید. اگر مشکل خودروی شما خیلی حاد نباشد و نیاز به یک تعمیر جزئی داشته باشد، کارشناس امداد خودرو همان جا اقدام به رفع مشکل ایجاد شده در خودروی شما می کند. اما اگر خودروی شما مشکل جدی پیدا کرده باشد که نتوان آن را در محل تعمیر کرد، امداد خودرو آن را به یک تعمیرگاه معتبر منتقل می کند تا اقدامات لازم جهت برطرف شدن نقص فنی روی آن انجام شود.

مزایای استفاده از امداد خودرو چیست؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارید، سخت در اشتباهید. تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث نا گوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودرویتان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

پس با استفاده ی به موقع از خدمات امداد خودرو از مزایای زیر بهره مند شوید:

تعمیر خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن

تعمیر خودرو به صورت کاملا حرفه ای

عدم بروز حوادث ناگوار در آینده

هزینه های تعمیر مقرون به صرفه

حمل خودروی شما به صورت کاملا ایمن

خدمات امداد خودرو چگونه انجام می شود؟

چه در حال رانندگی باشید و چه خودرو متوقف باشد و شما احساس خرابی و وجود نقص فنی در آن کنید، باید با امداد خودرو تهران تماس بگیرید و درخواست امداد رسانی داشته باشید. اگر مشکل خودروی شما خیلی حاد نباشد و نیاز به یک تعمیر جزئی داشته باشد، کارشناس امداد خودرو همان جا اقدام به رفع مشکل ایجاد شده در خودروی شما می کند. اما اگر خودروی شما مشکل جدی پیدا کرده باشد که نتوان آن را در محل تعمیر کرد، امداد خودرو آن را به یک تعمیرگاه معتبر منتقل می کند تا اقدامات لازم جهت برطرف شدن نقص فنی روی آن انجام شود.

امداد خودرو چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت های امداد خودرو خدمات متنوع و زیادی از جمله پنچر گیری، تعویض باتری، حمل خودرو به تعمیرگاه و … را ارائه می دهند. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می شوند، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود. خدمات امداد خودرو می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد.

عمدتا خدمات امداد خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر در محل
  • اعزام یدک کش به محل
  • سوخت رسانی در جاده ها
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • انتقال خودرو به نمایندگی
  • انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک
  • امداد باطری
  • تعمیرات برق خودرو
  • مکانیکی
  • پنچر گیری

آیا فقط برای خرابی‌های قسمت مکانیک از امداد خودرو استفاده می‌شود؟

ممکن است یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر کرده باشد، خدمات امداد باتری اتومبیل در صورت ایجاد خرابی و یا بخش برق سایر قسمت‌های ماشین است.باید این نکته را در نظر داشته باشید که کارشناس امداد اتومبیل شاید یک متخصص خبره در همه زمینه‌ها نباشد، اما به خوبی می‌تواند عیب اتومبیل شما را پیدا کند و تا حد امکان بدون اینکه نیاز به تعمیرگاه و حمل و نقل داشته باشید برای شما ماشین را رفع عیب و تعمیر نمایند.به عنوان نمونه هنگامی که اتومبیل شما در بخش برق و باتری با مشکل مواجه شده باشد با این مرکز می‌توانید در تماس باشید و مشکلات پیش آمده را مطرح نمایید.

سپس امداد خودرویی برای شما اعزام می‌شود که به رفع عیب و تعمیر، در صورتی که نیاز به قطعه جدید نداشته باشد بپردازد.همچنین می‌توانید هنگامی که ماشین شما با مشکل پنچری لاستیک مواجه شد، از این خدمات استفاده کرده و امداد اتومبیل برای شما امکان پنچرگیری سیار را فراهم می‌آورد تا با خیال راحت بتوانید به مسیر خود ادامه داده و به مقصد برسید. به طور کلی برای تعمیر اتومبیل و رفع عیب ماشین در میانه جاده و حتی درب منزل خود با امداد خودرو تماس برقرار نمایید.

امداد سیار چیست؟

یکی از مهم ترین و بهترین خدمات امداد خودرو ارائه خدمات سیار است. این خدمت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش است. این خدمات و امداد سیار شامل:

  • رفع عیب خودرو در محل
  • اعزام یا حمل به تعمیرگاه در صورت نیاز
  • انتقال سرنشینان خودروهای حادثه دیده به محل مناسب
  • ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل
  • مشاوره فنی تلفنی

چرا امداد خودرویی ها به صورت شبانه روزی فعالیت میکنند؟

اصلی‌ترین هدف ارائه خدمات امداد خودرویی، امداد رسانی سریع، ایمن، و باکیفیت است. به همین دلیل، واحدهای امدادرسانی معمولا به صورت شبانه‌روزی در مناطق مختلف فعالیت دارند. به این ترتیب، اگر به خدمات امداد خودروی فوری و باکیفیت در هر ساعات از شبانه روز نیاز داشتید، باید با یک شرکت امداد خودرو که به صورت شبانه روزی فعال است در تماس باشید.

لیست خدمات امداد خودرو:

1. مکانیک سیار و تعمیر در محل

مکانیک سیار با ارائه خدمات تعمیر در محل مشتری به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. مکانیک سیار یکی از ارائه دهندگان خدمات تعمیرات خودروهای خراب در محل است. این خدمات به مشتریانی که به تعمیرات خودرو در محل خود نیاز دارند، ارائه می‌شود. به طور کلی، مکانیک سیار به عنوان یک گزینه سریع و آسان برای انجام تعمیرات در محل مشتری به شمار می‌رود.

2. یدک کش و حمل خودرو

در زمانی که شما نیازمند دریافت خدمات حمل خودرو خراب و یا تصادفی به تعمیرگاه و مکانیکی هستید، میتوانید از خدمات یدک کش خودرو استفاده کنید. هدف اصلی یدک کش خودرو، انتقال خودرو به تعمیرگاه در صورت عدم توانایی در تعمیر در محل، با حداکثر ایمنی است.

مزایا استفاده از خدمات یدک کش شامل موارد زیر است:

. قیمت مناسب

. جلوگیری از آسیب به بدنه خودرو در حین حمل

. ارائه خدمات ۲۴ ساعته

. تعمیر و سپس حمل خودرو

3. خودروبر و خودروسوار

در زمان‌های مختلفی مانند انتقال خودروهای دچار تصادف یا مشکلات فنی، خودروهای بدون پلاک، تجهیزات کشاورزی، صنعتی، و خودروهای مرتبط، نیاز به یک خدمات حمل و نقل مناسب و امن با استفاده از خودروبر وجود دارد. حمل خودرو با خودروبراز جمله روش‌های ایمن و موثر برای انتقال خودروها محسوب می‌شود و تمام شرکت‌های خودروسازی به منظور حمل خودروهای خود از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

خودروبرها انواع مختلفی دارند و اصلی‌ترین تفاوت آنها در نوع کفی است که دارند. این کف می‌تواند به صورت متحرک طراحی شده باشد و در عین حال دارای شیب مناسبی برای بارگیری خودرو باشد. همچنین، دستگاه‌های حمل و نقل خودروبر ممکن است دارای هیدرولیک برقی جهت تسهیل در بارگیری باشند.

4. تعمیرات سیستم برق خودرو:

امداد باتری و باطری ساز سیار یکی از خدمات امداد خودرو است. باتری ساز سیار با تخصص در تعمیر و تعویض اجزاء مختلف سیستم برق خودرو، از جمله دینام، شمع، کویل، انژکتور و … فعالیت می‌کند. این خدمات در هر ساعتی از شبانه‌روز ارائه می‌شود تا مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو شناسایی و تعمیر شود.

5. خدمات بنزین سیار:

با تماس با تیم بنزین سیار، می‌توانید بنزین با کیفیت استاندارد را در محل دلخواهتان (خانه یا هر مکان دیگر) دریافت کنید. این خدمت از جدیدترین و محبوب‌ترین خدمات برای رفاه کاربران ارائه شده و در هر ساعت از شبانه‌روز قابل دسترسی است.

6. سرویس دوره‌ای خودرو:

با استفاده از خدمت سرویس دوره ای خودرو تیم امداد خودرو، می‌توانید سرویس‌های دوره‌ای خودرو را به‌راحتی در خانه یا هر مکان دیگر انجام دهید.

این سرویس‌ها شامل:

– چک کردن صفحه کلاچ و پدال‌ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز

– شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل

– چک کردن بالانس لاستیک‌ها و لنت ترمز و تست دیاگ

– تعویض لوله‌های پوسیده و ابلهای آسیب‌دیده

– تعویض انواع روغن خودرو (موتور، گیربکس، ترمز و هیدرولیک)

– چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

7. پنچرگیری لاستیک

تعویض لاستیک و پنچرگیری یکی دیگر از خدمات امداد می‌باشد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌شود. ممکن است بدانید لاستیک‌های خودروها را می‌توان به دو نوع تیوب‌دار و تیوب‌لس تقسیم کرد، اما توجه شما را جلب می‌کنیم که به دلیل پرکاربرد بودن لاستیک‌های تیوب‌لس و افزایش ایمنی آنها، امدادرسانان ما به طور تخصصی به پنچرگیری این نوع لاستیک‌ها می‌پردازند.

8. امداد قفل و سوئیچ

گاهی اوقات به دلیل حواس پرتی، ممکن است سوئیچ خودرو را در داخل ماشین گذاشته و درها را قفل کنید. در چنین شرایطی، تنها راه حل شما خدمات امداد قفل و سوئیچ می‌باشد که قادر است به سرعت مشکل شما را حل نماید. این خدمت یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات ارائه شده توسط شرکت امداد خودرو می‌باشد، که به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شما قرار دارد. بنابراین، نگران ساعت یا مکانی که با مشکل قفل درب یا سوئیچ در داخل خودرو مواجه می‌شوید، نباید باشید. کافی است با شماره امدادرسانان تماس گرفته واطمینان حاصل کنید که مشکل شما به سرعت حل خواهد شد.

9. خدمات باتری سیار

اگر باتری خودرو شما به تعویض نیاز دارد یا با مشکلات دیگر مواجه شده است، شرکت امداد خودرو با تجهیزات و تخصص لازم برای رفع مشکلات آن آماده‌ میباشد. با توجه به تجربه و دانش فنی کارشناسان، باتری خودرو شما در دستان حرفه‌ای‌ها، امن است.

خدمات باتری سیار شامل تعویض باتری، تعمیر و نگهداری باتری، ارسال و نصب باتری است. هدف شرکت امداد خودرو است که با رسیدگی به نگهداری صحیح باتری خودرو شما، همچنین با افزایش عمر مفید آن، هزینه‌های ناشی از تعویض باتری را به حداقل برسانیم. با توجه به اهمیت باتری سیار به عنوان یکی از مهمترین خدمات امداد خودرو، این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه داده میشود.

دکمه بازگشت به بالا