عمومیکسب و کار ایرانی

کدام پروژه چیتگر بهتر است؟

معیارهای انتخاب بهترین پروژه های چیتگر

در ادامه به معیار های بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات می پردازیم. منطقه 22 به ویژه چیتگر مکانی با جمعیت روزافزون و تقاضای روزافزون برای امکانات اولیه است. معیارهای مختلفی برای انتخاب بهترین پروژه های عمرانی برای فعالیت در بخش های اقتصادی و تفریحی وجود دارد که به اختصار به شرح برخی از آنها می پردازیم.

دسترسی به شریان های اصلی

مجموعه های پروژه فراز دسترسی یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی برای برنامه های تجاری اجرایی محسوب می شوند. هرچه این دسترسی سریعتر و راحت تر باشد، پروژه محبوب تر خواهد بود.

امکانات عمومی در منطقه

وجود خدمات و کالاهای مختلف، وجود پارکینگ، خدمات سرگرمی، اتاق بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، فودکورت، سینما، وای‌فای، خدمات ویژه و سایر امکانات باعث می‌شود مردم به دنبال کالا یا چیزی شبیه به آن بگردند تا تمام نیازهای خود را در لحظه برآورده کنند. نیاز داشتن. خرید آنها باید راضی باشد.

اسکلت و متریال ساختمان

استحکام و ایمنی مجتمع های عمومی بسیار مهم است. هر چه سطح امنیتی بالاتر باشد، احتمال خطر کمتر است. کیفیت متریال و متریال به کار رفته در قاب اصلی مجتمع تجاری تفریحی در نتیجه نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود. در نتیجه، اغلب پروژه های باکیفیتی وجود دارند که از مواد با کیفیت در تمام جزئیات استفاده می کنند.

چشم انداز و ویو مجموعه

یکی از مهمترین معیارهای امتیازدهی پروژه های برتر چیتگر به ویژه برای تمامی مراکز خرید، شاید این معیار برای واحدهای اداری مهمتر از واحدهای تجاری باشد. داشتن چشم انداز منحصر به فرد و ایده آل برای پروژه باعث برتری آن نسبت به سریال های دیگر می شود.

اهمیت مراکز خرید چیست؟

اهمیت مراکز خرید عمدتاً به این است که مردم را از خانه‌هایشان بیرون بیاورند و کاری سرگرم‌کننده انجام دهند. مراکز خرید می توانند بهترین تجربه خرید مانند گردهمایی های اجتماعی، سرگرمی، نمایش، معرفی محصول، تبلیغات و جشنواره ها را ارائه دهند. لیست فعالیت های این مرکز خرید برای همه، مخصوصاً برای ساعت ها سرگرمی، چیزی دارد.

در اینجا تعدادی از بهترین پروژه های چیتگر از نظر سرمایه گذاری و امکانات آورده شده است:

1- تهران مال یکی از بهترین پروژه های چیتگر است

تهران مال یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در منطقه ۲۲ ساخته شده است. این مجتمع تجاری، فرهنگی، ورزشی و اوقات فراغت را با تمامی امکانات ادغام می کند.

2- رزمال

مجتمع رزمال 6 طبقه، تجاری فعال، هایپر مارکت، رستوران و … نزدیک به ایستگاه مترو یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

3- لکسون

این پروژه با برند توسعه ساختمان ابنیه همت در مجموع 30 طبقه شامل هتل ها، واحدهای تجاری، فضاهای خدماتی و … شروع به ساخت کرد. پروژه لکسون با حمل و نقل بسیار راحت در ضلع شرقی دریاچه واقع شده و یکی از بهترین پروژه های چیتگر می باشد.

4- برج تریتیوم

برج های دوقلوی تریتیوم شامل 26 طبقه تجاری بسیار مجلل و زیبا نرسیده به ایران مال می باشد.

5- پروژه  صدف

 صدف ساختمانی مسکونی و تجاری در ۲۸ طبقه است که ۲۱ طبقه آن مسکونی است.

اسکلت فلزی پروژه زاگرس به صورت پیچ و مهره است.

بر اساس پیش مجوز صادر شده، پروژه زاگرس با کاربری تجاری و مسکونی با مساحت 7000 متر مربع می باشد.

این پروژه دارای تراکم مسکونی عملی 60 متر مربع و تراکم تجاری کاربردی 15 متر مربع در هر نقطه و سهم می باشد. اساسا یک آپارتمان به ازای هر سهم 3 گیلدر است و برای داشتن 1 واحد کامل در پروژه باید 2 سهم خریداری کرد که 120 متر مسکونی و 30 متر تجاری می باشد

پروژه حیات چیتگر |پروژه ستین کلاهبرداری

برج های تریتیوم

این برج ها توسط شرکت نیکان سازه ساخته می شوند و در حال حاضر چهار عدد برج با نام تریتیوم در چیتگر وجود دارد. برج های تریتیوم به دلیل موقعیت بی نظیری که دارند، سرمایه گذاران و خریداران زیادی را جذب کرده اند.

برج های تریتیوم توسط بهترین معماران طراحی شده اند و به همین دلیل دارای نمای خارجی و داخلی بسیار زیبایی هستند. تمام امکانات رفاهی نیز در این برج ها برای ساکنان در دسترس است.

پروژه برلیان

برج های برلیان از بهترین برج های چیتگر هستند که در اطراف دریاچه واقع شده اند. معماری خلاقانه این پروژه و نمای چوبی آن را می توان از جالب ترین ویژگی های آن دانست. موقعیت قرارگیری این پروژه باعث شده است که به اتوبان های مختلف دسترسی آسانی داشته باشد و چشم انداز واحد ها نیز بی نظیر است.

آب و هوای منطقه ای که برج ها در آن واقع شده اند، تمیز و به دور از آلودگی است. به طور کلی پروژه برلیان یکی از مدرن ترین و لوکس ترین پروژه های چیتگر است و سرمایه گذاران زیادی دارد.

پروژه پارلمان

این پروژه بدون شک دارای بهترین برج های چیتگر است. برج های شش گانه پارلمان از لوکس ترین برج ها هستند که در ساخت آن ها از مصالح درجه یک فرانسوی نیز استفاده شده است. معماری این برج ها خیره کننده است و از بهترین سنگ ها برای طراحی داخلی و نمای برج ها استفاده شده است. برج های پارلمان دارای سه نوع واحد دو خوابه، چهار خوابه و پنت هاوس هستند.

در تمام واحدها و برج ها، بیشترین امکانات رفاهی و ایمنی برای ساکنان قرار داده شده اند. موقعیت قرارگیری این برج ها شمال غربی دریاچه چیتگر است که باعث می شود ساکنانشان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی سریعی داشته باشند.

برج های سفید

شش برج این پروژه، در مجموع 524 واحد مسکونی به صورت دو خوابه یا سه خوابه دارند. از امکانات رفاهی برج های سفید می توان به استخر، سونا، سالن ورزشی، مهدکودک و سالن اجتماعات اشاره کرد.

پروژه رومنس حکیم

8 بلوک دارد که هر کدام از آن ها از 12 طبقه تشکیل شده اند. واحدهای این پروژه 100،  130 و 150 متری هستند. این پروژه از پروژه های مروارید شهر چیتگر است و در دامنه کوه واقع شده است که باعث می شود آب و هوایی عالی داشته باشد.

موقعیت قرارگیری آن باعث می شود تا ساکنان به شهربازی هزار و یک شهر، ایرانمال و اتوبان های اصلی تهران مانند همت دسترسی بسیار آسانی داشته باشند. برج های رومنس حکیم دارای لابی های بسیار مجلل هستند و انواع امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی و پیست دوچرخه سواری در آن ها برای ساکنان فراهم است.

پروژه لبخند

این پروژه شامل دو برج است که در مجموع دارای 34 طبقه هستند. متراژ واحدهای برج های لبخند از 60 تا 380 متر متغیر است و واحدهای این برج ها شامل 1 تا 4 اتاق خواب هستند. این برج ها دارای تنوع متراژی بالایی هستند که باعث می شود برای بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران مناسب باشند.

در این برج ها روف گاردن، چیلر مرکزی، سالن بیلیارد، 2 سالن ورزشی، کارواش و استخر ساخته شده است و می توان آن ها را از بهترین برج ها از لحاظ امکانات رفاهی دانست.

پروژه ستین

این پروژه 12 بلوک 144 طبقه دارد که در نهایت 1152 واحد 60، 90، 120، 150 و 180 متری را تشکیل می دهند. برخی از واحدهای بزرگتر این پروژه دو تراس دارند. برج های این پروژه از بهترین برج های چیتگر از لحاظ تنوع در متراژ و ساخت واحدها هستند.

این پروژه در زمینی سه بر و در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است. آب و هوای تمیز و دسترسی به اتوبان های اصلی، از مزایای موقعیت قرارگیری هستند.

دکمه بازگشت به بالا