علمی و پزشکی

کشف ۱۰۰ میلیون داروی کمیاب احتکار شده در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف دو انبار بزرگ مواد مخدر با بیش از 100 میلیون مواد مخدر در خیابان پاسداران خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرهنگ پیام کاویانی در خصوص کشف این دو انبار مواد مخدر به تشریح جزئیات اقدامات ماموران پلیس آگاهی در منطقه پرداخت و گفت: این ماموران تحقیقات اولیه را برای بررسی صحت آنها در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با بیان اینکه صحت گزارش واصله توسط ماموران تایید شد، اظهار کرد: در این راستا با دستگاه قضایی هماهنگی و مجوزهای لازم برای انجام اقدام اخذ شد.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص عملیات پلیس امنیت گفت: ماموران پلیس امنیت در عملیاتی همزمان به دو انبار مراجعه و در مجموع بیش از 100 میلیون داروی کمیاب و خاص که برخی از آنها اخیراً چند برابر بازار شده است، کشف و ضبط کردند. قیمت. با آنها مقابله، کشف و ضبط شد.

کاویانی درباره ارزش واقعی این داروی جمع آوری شده نیز گفت: کارشناسان ارزش واقعی این اقلام را حداقل 65 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی درباره نحوه تهیه و انباشت این داروها نیز گفت: در ابتدا در تحقیقات اولیه مشخص شد که داروها با ساخت فاکتورهای جعلی نارانوه تهیه و انباشته می شوند البته تحقیقات تکمیلی در این زمینه در حال انجام است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: صاحبان هر دو انبار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و تحقیقات و بازجویی از این افراد برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده در دستور کار قرار دارد. محل نیز پلمب شد و داروها تحویل وزارت بهداشت شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا