اقتصادی

کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی در کنار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از کلنگ زنی احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳۵۰۰ خودرو ظرف روزهای آینده در کنار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، اکبر نیکزاد در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه شرقی خط ۴ مترو تهران گفت: اقدامات شهرداری تهران برای مردم تهران و کشور کاملا قابل لمس است و در حوزه‌های مختلف همه مردم شاهد تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری هستند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: سال گذشته تفاهمی ذیل تفاهم شهردار تهران با رئیس جمهور برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهر تهران را داشتیم که مقرر شد ۱۰ هزار واحد از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث کند که امروز باید اعلام کنم ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد در بافت فرسوده شهر تهران عملیات اجرایی‌اش آغاز شده است.

وی ادامه داد: در توسعه حرم عبدالعظیم حسنی با عنایت شهردار تهران عملیات اجرایی توسط بنیاد مسکن در حال انجام است و احداث و ساخت واحدها در اطراف این حرم مطهر آغاز شده است. همچنین در همین منطقه ساخت یک زائرسرا و کودکستان نیز در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی در راستای بهبود حمل و نقل شهر تهران با ظرفیت ۳۵۰۰ خودرو در کنار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و افزود: ظرف روزهای آینده کلنگ احداث این پارکینگ طبقاتی توسط شهردار تهران به زمین زده خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به احداث آن اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه‌های بهبود حمل و نقل یکی پس از دیگری افتتاح یا پروژه‌های بر زمین مانده انجام می‌شود. حدود ۱۵ سال است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کنار شهرداری در بحث احداث مترو فعال است. در همین راستا ایستگاه پروانه تا پایان سال جاری تقدیم مردم تهران خواهد شد و ادامه مسیر مترو در خط ۴ نیز احداثش آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: در پروژه‌هایمان تاکید بر این داریم که حق و حقوق پیمانکار بخش خصوصی به تعویق نیفتد و همانند نیروهای خودمان حق و حقوق آنها را مد نظر قرار می‌دهیم. دولت پول چندانی در بحث حمل و نقل ندارد که هزینه کند و از سویی ترافیک جزو معضلات اصلی تهران است و شهرداری تهران برای پروژه‌های مترو و حمل و نقل برنامه ریزی‌های دقیقی را انجام داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا