عمومیکسب و کار ایرانی

گارد جلو x33 at

گارد جلو MVM X33S AT

X33S AT یکی از محصولات شاسی شرکت چینی Chery می باشد که طی سالهای اخیر وارد بازار خودروی ایران شده و علاقمندان به این خودرو را

متوجه کیفیت فنی ، زیبایی و امکانات رفاهی خود نموده است.

با نصب گارد جلو شاسی بلند ام وی ام Front Gaurd X33S AT علاوه بر بالا رفتن ایمنی ،  باعث افزایش زیبایی خودرو نیز می شود همچنین اطلاعات کامل لوازم ام وی ام کرمان به همراه آدرس، ساعت کاری، شماره تلفن را در نقشه و مسیریاب بلد بیابید.

گارد جلو و عقب خودرو :

یکی از لوازم یدکی های بسیار پر طرفدار میان راننده های عزیز گاردهای اتومبیل است. یکی از دلایل این محبوبیت همان بحث زیبایی ماشین است. گارد از جمله لوازم یکی هایی است که بدون آنکه خدشه ای را در عملکرد اتومبیل ایجاد کند. ظاهر خیلی شیک و به اصطلاح باکلاسی را به ماشین می دهد. اما با هم ببینیم این گاردها دیگر چه کاربردی دارند:

رکاب و گارد x33 |قیمت گارد سپر جلو mvm x33s

مدیران خودرو نمایندگی های بسیاری در کشور دارد.فروش نقدی و اقساطی محصولات این شرکت را فراهم نموده. مشتریان می توانند با مراجعه به شعب، از خرید نقدی و اقساطی بهره مند شوند.

گارد جلو یا محافظ شبکه ی جلوی خودرو :

اگر شما هم جز کسانی هستید که عاشق آفرود و اتومبیل رانی توی کوه و دشت و بیابان هستید. به شدت به شما توصیه می کنیم که از گاردها استفاده کنید. اما چرا؟ دلیل آن این است که در محیط های این چنینی به شدت ماشین با سنگ و شن و گیاه و چیزهای این شکلی سر و کار دارد. به همین علت و در صورت استفاده نکردن از گاردها، ممکن است که سنگ و شن از شبکه ی جلویی خودرو به داخل ماشین نفوذ کند. و عمکرد آن را تحت تاثیر قرار بدهد.

ام وی ام ایکس از کراس‌اوورهای چینی است که در بازار داخلی مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. در این قسمت هدف ما فروش قطعات ام وی ام X33 با بهترین قیمت و تضمین اصالت می‌باشد. اگر قصد خرید هر یک از لوازم ایکس 33 را دارید با ما همراه باشید تا با برندهای موجود در بازار قطعات خودرو و قیمت آن‌ها آشنا شوید.

در واقع این گاردها یا همان فلاپ ها از شبکه ی جلویی ماشین شما محافظت می کنند. و شما با نصب آن ها می توانید. با خیال راحت در جنگل ها و طبیعت این چنینی با خیال راحت رانندگی کنید. و هیچ مشکلی هم برای تان پیش نیاید.

محافظت در تصادفات

اول از همه باید بگوییم که از خدا می خواهیم هیچ وقت برای شما این اتفاق رخ ندهد. اما سوال اینجاست که اگر خدای نکرده این اتفاق رخ داد. حالا آیا این گارد می تواند در برابر آن از شما یا ماشین تان محافظتی بکند.؟ جواب این سوال بله است البته اگر شما با سرعت زیاد تصادف نکنید. این یعنی اینکه در تصادفاتی که راننده سرعت تقریبا کمی دارد. گارد می تواند جلوی ضربه ی محکم را تا حدودی بگیرد. و از بخش جلویی ماشین تان و هر آنچه که درون آن است محافظت کند.

علاوه بر این ها گارد می تواند. از چراغ های جلو و عقب ماشین شما هم محافظت کند. پس اگر شما راننده ی معقولی هستید. و دست به سرعت تان هم خوب نیست. به شما توصیه می کنیم که برای حفاظت بیشتر از گاردها استفاده کنید. یادتان باشد که گاردها علاوه بر اینکه خسارت روحی ناشی از تصادف. (به علت ضربه ی محکم ورودی به بدنه ی خودرو) را کاهش می دهد. خسارت مالی آن را هم کم می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا