بین الملل

یک کشتی دیگر در تنگه باب‌المندب هدف قرار گرفت

مرکز تجارت دریایی انگلیس از حمله‌ای دیگر به یک کشتی در تنگه باب‌المندب، این بار در حدود ۵۰ مایل دریایی سواحل بندر الحدیده یمن خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، مرکز تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) شنبه شب اعلام کرد که یک کشتی دیگر در تنگه باب‌المندب، این بار در حدود ۵۰ مایل دریایی سواحل بندر الحدیده یمن مورد هجوم قرار گرفت.

ساعتی قبل هم مرکز تجارت دریایی انگلیس از حمله به یک کشتی در تنگه باب‌المندب، در حدود ۴۴ مایل دریایی سواحل یمن خبر داده بود.

صبح شنبه هم اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس وابسته به نیروی دریایی این کشور از هدف قرار گرفتن یک کشتی در اقیانوس هند خبر داد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب المندب هدف قرار داد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه و با اشاره به حملات نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های مرتبط با این رژیم، مدعی شد تهدید کشتیرانی در باب‌المندب تنها خطری برای اسرائیل نیست بلکه تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی است.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن اعلام کرده تنها کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که قصد عزیمت به بنادر سرزمین‌های اشغالی را دارند و به هشدارها برای تغییر مسیر خود توجه نمی‌کنند را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا