عمومیکسب و کار ایرانی

کولر گازی 48 هزار اجنرال ایستاده

سیستم‌های تهویه هوا برند ژاپنی اجنرال از بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند که با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که دارند کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. این کمپانی توانسته با فروش محصولات با قیمت مناسب مشتریان را به خرید بیشتر تشویق کند. این شرکت محصولات خود را در انواع ایستاده و دیواری به بازار عرضه کرده است.

یکی از مشکلات سالن‌های بزرگ جوابگو نبودن یک کولر برای کل فضا است و استفاده از دو سیستم سرمایشی موجب صرف هزینه‌های بیشتر خواهد شد. استفاده از کولر گازی‌های ایستاده در مکان‌ها و سالن‌های بزرگ بسیار رایج است و در فضاهای مسکونی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. از بهترین مدل‌های کولر گازی ایستاده می‌توان به کولر گازی اجنرال 48 هزار اشاره کرد که با داشتن ظاهری زیبا و در عین حال کیفیت و کارآیی عالی، بهترین گزینه برای خرید است.

قیمت کولر گازی ایستاده کوچک سامسونگ |کولر گازی ایستاده ۲۴۰۰۰

طراحی ظاهری کولر گازی اجنرال 48 هزار ایستاده

کولر گازی ایستاده اجنرال 48 هزار از پرقدرت‌ترین مدل سیستم‌های تهویه گازی موجود در بازار است که به راحتی می‌تواند در مکان‌هایی با مساحت بالا به خوبی عمل نماید و بازده خوبی داشته باشد. این محصول می‌تواند در دو حالت سرمایش و گرمایش بدون مشکل کارکرد مفید خود را ارائه دهد.

این اسپلیت گازی طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و از دو یونیت یا قسمت تشکیل شده است. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است و در خارج از ساختمان قرار داده می‌شود. یونیت داخلی نیز همان پنل ایستاده کولر است که مدارهای اصلی و اجزای کنترل کننده موتور کولر در آن قرار دارند. این دو یونیت از طریق لوله‌های مسی به هم متصل می‌شوند.

پنل داخلی این کولر در عین سادگی ظاهری بسیار زیبا دارد و به رنگ سفید با گوشه‌های طلایی ساخته شده که در بالاترین قسمت دارای پره‌ها و دریچه‌هایی برای پخش هوا است. در قسمت زیر این پره‌ها یک نمایشگر مشکی LED قرار داده شده است که شما می‌توانید بر روی آن اطلاعات مخصوص به تنظیمات را مشاهده نمایید.

قیمت بهترین کولر گازی اجنرال 48 هزار بانه

کولر گازی اجنرال 46 هزار بانه بهترین نوع اسپلیت‌های ایستاده است که در مکان‌هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین این دستگاه سال‌ها به عنوان یکی از بهترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع ایستاده و بزرگ روانه بازار شده است. خرید کولر گازی اجنرال 48000 ایستاده بانه می‌تواند بهترین انتخاب برای سالن‌های بزرگ باشد. قیمت کولر گازی 46 هزار اجنرال با توجه به کیفیت بالا و امکانات فراوان بسیار مناسب است.

ویژگی‌های فنی کولر گازی 48000 اجنرال

این اسپلیت گازی ایستاده قابلیت دو منظوره سرمایشی و گرمایشی دارد بنابراین برای استفاده در طول سال مناسب است. این کولر گازی ظرفیت 48000 BTU ایستاده دارد و بسیار قدرتمند است. در ادامه مطلب به قابلیت‌های کاربردی و خوب این محصول خواهیم پرداخت.

نوع گاز کولر

کولر گازی اجنرال 48 هزار دارای گاز R410A  است که این گاز قدرت خنک کنندگی بسیار خوبی را نسبت به گاز R22 دارد. شایان ذکر است که گاز R410A برای محیط زیست هیچ گونه ضرری نداشته و باعث گرم شدن زمین نمی‌شود همچنین در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند و مصرف برق را در این دستگاه با موتور اینورتر تا 73 درصد کاهش خواهد داد.

تایمر 24 ساعته

تایمر 24 ساعته یک فناوری بسیار کارآمد و مفید در کولر گازی اجنرال 48 هزار است. استفاده از قابلیت تایمر 24 ساعته در این دستگاه می‌تواند مانع از اتلاف انرژی شده و در مصرف برق صرفه‌جویی کند. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا زمان روشن شدن یا خاموش شدن دستگاه را در بازه زمانی مد نظر خود کنترل نماید. به عنوان مثال قبل از خارج شدن از منزل زمان روشن شدن کولر را تنظیم نمایید تا قبل از بازگشت شما به منزل محیط کاملا خنک شود.

زمانیکه تایم روشن شدن دستگاه را روی تایمر مورد نظر تنظیم کنید دستگاه خاموش بوده و در آن ساعت تعیین شده روشن می‌شود همچنین با تنظیم تایم خاموشی دستگاه، کولر در حالت عادی کار خود را انجام می‌دهد و در آن تایمی که شما تنظیم نموده‌اید خاموش خواهد شد.

قیمت کولر گازی ایستاده کوچک سامسونگ |کولر گازی ایستاده ۲۴۰۰۰

فناوری اینورتر

یکی دیگر از مزایای بسیار عالی کولر گازی اجنرال 48 هزار فناوری اینورتر است. اینورتر از جدیدترین قابلیت‌های کولر گازی بوده که موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر آن خواهد شد و با استفاده از این تکنولوژی کولر به مصرف برق بسیار کمی نیاز دارد. تمامی این موارد موجب شده تا که کولر گازی 48000 ایستاده اجنرال در گرید انرژی A+++ قرار بگیرد.

فیلتر تصفیه هوا و یون‌زدا

فیلتر تصفیه هوا کولر گازی اجنرال 48 هزار دارای دو لایه است که هوای آلوده و ناسالم محیط را به سوی خود جذب کرده و تصفیه خواهد کرد و هرگونه گرد و غبار را می‌زداید. همچنین فیلترها از ورود میکروب و باکتری  به درون محیط جلوگیری کرده و یک فضای تمیز و خالی از هر گونه آلودگی را ایجاد خواهد کرد. شایان ذکر است که این فیلترها قابل شستشو بوده و  بعد از هر بار شستن به حالت اولیه خود بر می‌گردند.

فناوری بلوفین

بلوفین تکنولوژی محافظت‌ کننده کولر گازی ایستاده اجنرال 48 هزار است که برای بالا بردن استقامت کندانسور استفاده می‌شود. کندانسور نقشی مهم در سرمایش دستگاه بر عهده دارد. گاز سیال خارج شده از کمپرسور متراکم و دارای گرمای بسیار زیادی است که کندانسور پس از ورود مبرد سیال موجب پایین آوردن دمای آن می‌شود.

کلاس آب و هوایی

کولر گازی اجنرال 48 هزار ایستاده در دسته کلاس آب و هوایی T3 قرار دارد. T3 برای محدوده‌ای از جغرافیا که آب و هوایی گرم و حاره‌ای دارد مناسب خواهد بود بنابراین این محصول تنها در صورتی که در مناطق گرمسیری کشور استفاده شود کارایی و عملکرد خوبی خواهد داشت. شایان ذکر است که طول عمر کمپرسور نیز به کلاس آب و هوایی مناسب منطقه بستگی دارد.

سخن پایانی

کولر گازی اجنرال 48 هزار ایستاده بانه یکی از بهترین تولیدات برند اجنرال با قابلیت سرمایشی و گرمایشی است. این محصول با قدرت بسیار زیاد خود مناسب اماکن بزرگ است. امکانات بسیاری همچون فیلتر تصفیه‌کننده هوا، تایمر 24 ساعته، حالت خواب راحت، تمیز کننده خودکار اپراتور در این محصول موجب محبوبیت و فروش بالای آن شده است بنابراین می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد. برای خرید و قیمت انواع مدل های کولر گازی با کیفیت عالی حتما قیمت کولر گازی لمیزکالا را مشاهده کنید.

دکمه بازگشت به بالا