نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران ، راهنمایی و خرید

باشگاه مشتریان رستورانی و نظرسنجی هوشمند نرم افزاران

شرکت نرم افزاران جهت تکمیل بسته های پیشنهادی خود به مدیران رستوران، فست فود و کافی شاپ چهار محصول باشگاه مشتریان، نظرسنجی آنلاین، رزرو هوشمند و و اینترنت هوشمند را معرفی کرد. باشگاه مشتریان رستوران ابزاری متصل به صندوق فروش رستوران نرم افزاران است که پس از ثبت سوابق مشتریان و دسته‌بندی رفتار مشتری، به شما امکان تعریف برنامه‌هایی را می‌دهد که باعث بازگشت مجدد مشتری و در ادامه آن افزایش فروش می‌شوند.

نرم افزار

کاربرد باشگاه مشتریان کافه و رستوران

برنامه باشگاه مشتریان رستوران در واقع یکی زیرمجموعه‌ای از برنامه‌های وفاداری نرم افزاران است که می‌تواند تأثیر بسیار شگفت‌انگیزی در بالابردن میزان فروش شما در طولانی‌مدت داشته باشد. همان‌طور که اشاره کردیم نتیجه پیاده‌سازی باشگاه مشتریان در رستوران را در طولانی‌مدت بهتر مشاهده خواهید کرد، هرچند که استفاده از این ابزار کارآمد از همان ابتدا باعث شکل‌گیری ایده‌ها و برنامه‌هایی برای بازگشت مشتریان شما خواهد شد.

استفاده از سرویس باشگاه مشتریان در رستوران مدت زیادی نیست که رواج پیدا کرده و همچنان رستوران‌های بسیاری هستند که از وجود آن بی‌خبر بوده یا ترجیح داده‌اند از آن استفاده نکنند. به‌این‌ترتیب شما با راه‌اندازی این سرویس می‌توانید یک گام از رقبای خود جلو باشید و روند آسان‌تری را برای بازگشت مشتریان و افزایش فروش طی کنید.

پیاده سازی باشگاه مشتریان رستوران به رفع کدام دغدغه‌ها کمک می‌کند؟

بقا و پیشرفت یک رستوران به کیفیت ارائه غذا و خدمات و همچنین میزان مشتری‌هایش بستگی دارد. توجه کنید که یک رستوران هرچقدر هم کیفیت خوبی داشته باشد، درحالی‌که مشتری‌هایش وفاداری لازم را نداشته باشند، پس از مدتی با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. در واقع جذب مشتری و پروسه ایجاد حس وفاداری در آن‌ها یکی از دشوارترین مراحل اداره یک رستوران است که خوشبختانه به کمک باشگاه مشتریان رستوران ابری این مشکل به‌راحتی رفع می‌شود.

به‌این‌ترتیب نگرانی‌های شما در زمینه بازگشت مشتریان تا حد زیادی کاهش خواهد یافت و به کمک نرم‌افزار باشگاه مشتریان رستوران می‌توانید بسیار آسان‌تر مشتریان خود را حفظ کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این ابزار می‌تواند به شما کمک کند که مشتریان وفادار خود را بهتر بشناسید و همین ابزار برای آن‌ها مشوق‌های را در نظر می‌گیرد که باعث اعتماد بیش‌تر آن‌ها به خدمات و غذاهای رستوران شما می‌شود.

چرا باید از سرویس باشگاه مشتریان در رستوران استفاده کنیم؟

صاحبان رستوران‌های شناخته‌شده و مطرح، همواره در فکر این هستند که راهی بیابند برای وفادارسازی مشتریانشان. این موضوع یک دغدغه هرروزه است که پایانی ندارد. باشگاه مشتریان رستوران ابری نرم افزاران ایکس هم باهدف رفع همین نیاز طراحی شده است. این ابزار طبق برنامه‌های وفادارسازی با استانداردهای بین‌المللی طراحی شده و برمبنای عادات و رفتارهای مشتریان بومی داخل کشور بهینه سازی شده است. با توجه به این توضیحات بهترین روش برای جلب نظر مشتریان و برگشت دوباره ان‌ها را می‌توان استفاده از سرویس باشگاه مشتریان ابری دانست.

همچنین باید اشاره کنیم که این سرویس از لحاظ مالی بسیار به نفع شما خواهد بود. در ابتدای راه شما هزینه اندکی برای اشتراک سالیانه این برنامه پرداخت خواهید کرد، اما در ادامه چندین برابر این هزینه از طریق بازگشت مشتری‌ها و وفادارسازی آن‌ها به شما بازخواهد گشت.

نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران چه کاربردی دارد؟

طبیعتاً با توضیحاتی که تا اینجا در مورد باشگاه مشتریان رستوران ابری نرم افزاران ایکس داده شد، شما هم کنجکاو هستید که بدانید این ابزار دقیقاً چه‌کارهایی انجام می‌دهد که این‌گونه در افزایش فروش و بازگشت مشتری‌ها اثرگذار است. با هم در ادامه چند مورد از کاربردهای اصلی این نرم‌افزار کارآمد را بررسی خواهیم کرد:

  • اولین کاربرد این نرم‌افزار، دسته‌بندی تمام مشتری‌ها است. تقسیم‌بندی مشتری‌ها در هر کسب‌وکاری یکی از اصول مارکتینگ است و اگر می‌خواهید رستوران موفقی داشته باشید، حتماً باید این کار را انجام دهید.
  • دسته‌بندی مشتری‌ها در این برنامه بر طبق میزان خرید آن در هر بار و البته فواصل مراجعه مجددشان انجام می‌شود. در واقع این تقسیم‌بندی بر اساس رفتار و عادات مشتری شما خواهد بود.
  • نرم‌افزار باشگاه مشتریان رستوران میزان وفاداری هرکدام از مشتری‌ها شما را اندازه‌گیری می‌کند و شما می‌توانید از این اطلاعات استفاده مفیدی کنید.
  • این نرم‌افزار برای مشتری‌های قدیمی و جدید، باتوجه‌به دسته‌بندی‌هایشان مشوق‌هایی را در نظر می‌گیرد که باعث جلب‌توجه آن‌ها و مراجعه مجددشان می‌شوند.

بهترین باشگاه مشتریان رستورانها کدام است؟

انتخاب بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان رستورانها همواره با اختلاف نظرهایی از سمت مدیران کافه و رستوران ها همراه بوده است. با این حال وجود اشتراک در یک سری ویژگی ها از نظر این مدیران، می تواند به انتخاب بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان کافه و رستوران کمک کند. ویژگی هایی از قبیل رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب، قدرت آنالیز بالا، بهره مندی از هوش تجاری، امکان برگزاری نظر سنجی های مختلف و قابلیت پشتیبانی از جمله مزایای مشترک در بین تمامی Customer Club های برتر جهان محسوب می شود.

نرم افزار باشگاه مشتریان و crm نرم افزاران که توسط گروهی از برنامه نویسان مجرب نوشته شده است، تمامی امکانات بالا را در خود جای داده است؛ البته مزایای آن تنها به موارد گفته شده محدود نشده و از امکانات دیگری مانند ربات گزارش گیر تلگرام، امکانات مورد نیاز برای ارتباط با مشتری و سیستم کنترل درآمد و هزینه نبز برخوردار است.

سوالات متداول در خصوص کاربرد باشگاه مشتریان در کافه و رستوران

با وجود مزایای ذکر شده ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا استفاده از باشگاه مشتریان رستوران ها ارزش دردسرهایش را دارد یا خیر؟در پاسخ به این سوال ذکر همین نکته کافی است که حتی در صورت زمانبر بودن راه اندازی این باشگاه، پس از مدتی سوددهی کسب و کارتان چند برابر شده و جبران زمان از دست رفته را می کند.رستوران من کوچک است و مشتریان کمی دارد، آیا با این اوضاع استفاده از نرم افزار باشگاه وفاداری رستوران کارعقلانی است؟از جمله افکار اشتباه در خصوص باشگاه مشتریان رستوران ها این است که اغلب افراد تصور می کنند برای استفاده از آن حتما باید کسب و کار بزرگ و پیشرفته ای داشته باشند.

در صورتی که این طرز فکر، اشتباه محض است. یکی از اهداف Customer Club ها افزایش مشتریان وفادار محسوب می شود. بنابراین رستوران های کوچک نیز می توانند از ویژگی های آن بهره مند شده و مشتریان خود را افزایش دهند.همچنین سوال دیگری که ذهن مدیران را به خود درگیر می کند این است که آیا این برنامه ارزش سرمایه ‌گذاری زمان را دارد یا باشگاه وفاداری مشتریان رستوران فقط یک ترفند بازاریابی دیگر جهت کسب درآمد تولید کنندگان است؟

همانطور که بالاتر نیز ذکر شد مزایای راه اندازی باشگاه مشتریان برای کافه و رستوران ها موارد بسیاری را در بر می گیرد و تنها محدود به چند گزینه نیست؛ به همین دلیل می توان با اطمینان گفت فارغ از بزرگ و یا کوچک بودن کسب و کارتان باشگاه مشتریان فست فود و رستوران کاملا ارزش سرمایه گذاری را دارد. بنابراین این سوددهی دو طرفه بود و هر دو سمت، هم تولید کننده و هم مصرف کننده، از این نرم افزار بهره خواهند برد.

دکمه بازگشت به بالا