بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران از جمله پارکینگ دانشگاه به مساحت 15 هکتار با ظرفیت هزاران نفر بازدید کرد. وسایل نقلیه در روز اربعینمهمانزیبیر که در حال ساخت مهمانسرای مرکز مهران و دیدار با اساتید و کارکنان و مستقر در نقطه صفر مرزی پایانه مرزی مهران است، بر لزوم بسیج امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. مخصوصا در ایام اربعین

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

وی در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران نیز گفت: کربلا در ایام اربعین ایلام و مهران به عنوان دروازه ای به آستان های عظمت و پیشانی ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق خواهد بود و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با تمام مطالب در خدمت شماست. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفع مشکلات استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با چشم انداز بلندمدت استاندار پرتلاش ایلام است. و سایر نهادها و ادارات، نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

ناصری خاطرنشان کرد: خدمت به زائران امام حسین (علیه السلام) در روز اربعین بزرگترین افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه والای و انقلابی دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر سازمان ها و نهادهای انقلابی برای خدمت رسانی به مردم خواهد بود، ادامه داد: تاکید دکتر طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در روز اربعین به عنوان دانشگاه انقلابی برای حل است. مشکل استان ایلام

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای جایگاه معنوی و توسعه این استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای از زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار اظهار داشت: مدیریت انقلابی دکتر طهرانچی موجب تحول و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین ابروی نظام است و این روزها شهر 20 هزار نفری مهران میزبان زائران میلیونی است در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران در اربعین امسال حماسه خواهند بود.

وی بیان کرد: مطمئنم مدیریت جهادی و انقلابی دکتر طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین دستیار استان ایلام خواهند بود.

مهران آماده پذیرایی از زائران اربعین است/ بسیج امکانات دانشگاهی برای خدمت رسانی به مصیبت دیدگان

زیرساخت های شهر مهران برای حضور میلیونی بازدیدکننده در حال تکمیل است

فرماندار مهران همچنین گفت: با تلاش ها دو جلسه ستاد اربعین کشور در مهران برگزار شد و مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام بر امور نظارت دارند و امسال با توجه به تعداد زائران و خدمات رسانی. خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان مهران با جدیت در حال تلاش است و استان ایلام انتظار همکاری و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی را برای خدمت رسانی به زائران دارد.

وی بیان کرد: زمین های لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی آماده است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه انقلابی بهتر است و برای هر فعالیت و اقدامی باید ارتباط علمی و فرهنگی تعریف شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا