بین الملل

اختصاص ضرایب خاص به استادان خانم در آیین نامه ارتقای اساتید

رئیس دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

اختصاص ضرایب خاص به استادان خانم در آیین نامه ارتقای اساتید

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: یکی از عمده‌ترین پیشنهاداتی که در زمینه اصلاح آیین نامه ارتقای اساتید به وزارت علوم منعکس کرده ایم این است که برای اساتید خانم برخی شاخص‌ها به صورت خاص تعریف شوند.

زهرا ناظم بکائی، رئیس دانشگاه الزهرا، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره انتقاد نسبت به آیین نامه موجود ارتقای اساتید اظهار کرد: آیین نامه ارتقای اساتید سالیان سال است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

وی افزود: بنابر وقایعی که هر چند سال یکبار اتفاق می‌افتد و شرایط اجتماعی و علمی که تغییر می‌یابد لازم است در آیین نامه ارتقای اساتید اصلاحاتی صورت گیرد و برخی از موارد آن به‌روز شود. 

ناظم بکائی تصریح کرد: بازنگری آیین نامه ارتقای اساتید هر چند سال یکبار صورت می‌گیرد و یکی از عمده‌ترین پیشنهاداتی که اخیرا به وزارت علوم منعکس کرده ایم این است که معتقدیم در رابطه با اساتید خانم برخی شاخص‌ها به صورت خاص تعریف شوند یا ضرایب خاصی به آن‌ها داده شود تا بانوان بتوانند در کنار وظایف دیگر خود در اجتماع فعالیت‌های علمی را به خوبی انجام دهند.

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا