عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین کرم برای تیرگی

پوست بدن به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، دلایل هورمونی، پوشیدن لباس‌های تنگ و غیره… ممکن است دچار لکه‌های تیره شود. این تیرگی‌های پوستی که در نواحی مانند کشاله ران، زیر بغل، زانوها، ناحیه واژینال و… شایع‌تر است ممکن است برای برخی افراد به ویژه خانم‌ها آزاردهنده باشد. خوش‌بختانه برای از بین بردن این تیرگی‌ها ، قیمت کرم تیرگی گاتیو بسیار مناسب است.

برخی از شایع‌ترین علل ایجاد تیرگی در قسمت های مختلف بدن

۱. اصطکاک بین پوست، مانند هر دو طرف کشاله ران به خصوص در افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند می‌تواند به مرور زمان منجر به تیره شدن پوست شود. علت تیره شدن بدن در این نواحی به این دلیل است که این نواحی پوست نسبت به سایر قسمت‌های بدن مقادیر بیشتری رنگدانه تولید می‌کنند.

۲. شیو نادرست، بیش از حد مکرر به خصوص در نواحی واژینال و زیر بغل می‌تواند منجر به اصطکاک و همچنین آسیب مکرر به بافت پوست، موهای زیر پوستی و منافذ مسدود شود که همه این عوامل باعث افزایش تولید رنگدانه و تیره شدن پوست در آن ناحیه می‌شود.

۳. گاهی اوقات تیرگی به دلیل آلرژی یا تحریک ناشی از استفاده از لوسیون‌های پوستی، عطرها و لوازم آرایش ایجاد می‌شود به این شکل که بدن با تولید رنگدانه بیشتر از حد معمول به این تحریکات پوستی پاسخ می‌دهد. یکی از مهم‌ترین عوامل تیرگی در زیر بغل می‌تواند این باشد که پوستتان نسبت به استفاده بیش‌ازحد از دئودرانت‌ها و یا استفاده از محصولات غیر استاندارد خوش‌بو‌کننده واکنش نشان داده است.

۴. اگر ناحیه‌ای از پوست مستعد مرطوب شدن باشد، می‌تواند منجر به تجمع باکتری‌ها یا میکروب‌ها شود که همین امر باعث خارش یا لکه ایجاد می‌شود. خاراندن این نواحی باعث التهاب و متعاقبا تولید رنگدانه بیشتر در آن نواحی خواهد شد. یکی از دلایل تیرگی در نقاط واژینال و یا ناحیه بیکینی می‌تواند همین باشد چرا که این نواحی بیشتر از سایر نقاط بدن مرطوب هستند.

۵.شلوارها و یا سایر لباس‌های تنگ می‌توانند روی پوست ساییده شده و باعث ایجاد خطوط تیره در مناطق مستعد اصطکاک شوند.

۶. اگرچه ژنتیک، هورمون‌ها، استرس و آلرژی‌ها به عنوان مشکلات داخلی بدن در نظر گرفته می‌شوند، اما این عوامل می‌توانند نقشی کلیدی در ایجاد خطوط و لکه‌های تیره روی پوست داشته باشند. به طور کلی تغییرات هورمونی در نتیجه افزایش سن یکی از شایع‌ترین عوامل تیرگی ناحیه‌ی واژینال است.

۷.بارداری باعث تغییرات هورمونی می‌شود که ممکن است پوست مادر را تحت تاثیر قرار دهد. برخی از مادران باردار دچار لکه‌ها یا تیرگی پوست اطراف گردن، داخل آرنج‌ها، ناحیه‌ی کشاله ران، اطراف نوک سینه‌ها و زیر بازو می‌شوند، اگرچه این مشکل معمولاً پس از زایمان از بین می‌رود.

۸.سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) هم یکی از علل تیرگی ناحیه واژینال است. این سندروم علائمی مانند بی‌نظمی قاعدگی و افزایش کیست تخمدان دارد. در بدن کسانی که به این سندروم مبتلا هستند سطوح بالای هورمون‌های مردانه به نام آندروژن اغلب باعث تغییراتی در سطح انسولین می‌شود که می‌تواند بر رنگدانه‌های پوست تأثیر بگذارد.

عوامل موثر بر تعیین رنگ پوست صورت و بدن

رنگ پوست ما تا حد بسیار زیادی به ژنتیک فردی بستگی دارد. اما در وهله بعد، عواملی همچون آب و هوا، محل زندگی، فعالیت‌های بیرون از خانه و … نیز در تعیین این شاخص ظاهری تاثیر گذار هستند. برای درک این مسئله، به تفاوت رنگ پوستتان بعد از قرارگیری در معرض آفتاب دقت کنید. رنگ پوست دست افرادی که در طول روز لباس‌های آستین کوتاه می‌پوشند، معمولا تیره‌تر از دیگر نواحی بدنشان است. این مثال، نمونه‌ای محسوس از تاثیر عوامل محیطی بر رنگ پوست است.

خوشبختانه بر خلاف عوامل ژنتیکی موثر بر رنگ پوست، عوامل محیطی قابل کنترل و تغییر هستند. اگر پوستتان به خاطر قرارگیری طولانی مدت در معرض آفتاب دچار لک و تیرگی شده است، می‌توانید به درمان آن با محصولات گاتیو امیدوار باشید. از لیزر و درمان‌های کلینیکی تا انواع سرم و لایه بردارهای شیمیایی، این روزها راهکارهای بسیاری برای روشن شدن و از بین بردن لک‌های پوستی وجود دارد. در این بین استفاده از کرم‌های روشن کننده در کنار کرم سفت کننده گاتیو یکی از راحت‌ترین و ایمن‌ترین راهکارهای پیش روی شما است. اما به صورت کلی، در حال حاضر، هیچ راهکار تضمینی برای تغییر رنگ پوست وجود ندارد. بهتر است آگاه باشید و فریب تبلیغات را نخورید. به یاد داشته باشید که فرقی نمی‌کند پوستتان روشن و سفید است یا گندمی و سبزه، با داشتن پوستی صاف و سالم شما زیباترین ورژن خودتان خواهید بود.

معرفی ده محصول کاربردی برای روشن کردن نقاط تیره‌ی بدن

در این بخش از مطلب ده محصول کاربردی و پر فروش در بازار را که می‌توانند در روشن کردن نقاط تیره‌ی بدن اثر مطلوبی را داشته باشند برایتان معرفی خواهیم کرد.

ژل روشن‌کننده سروینا

ژل روشن‌کننده کشاله ران و زیر بغل سروینا مدل Normal فاقد هیدروکینون و اسید کوژیک بوده و بر پایه‌ی یک ترکیب گیاهی ساخته شده است. این ژل برای از بین بردن لک‌های به وجود آمده ناشی از آفتاب، افزایش سن، تغییرات ناشی از هورمون‌ها، به خصوص لک‌های ناشی از بارداری در بانوان و آثار به جا مانده از جراحت و زخم موثر است.

ژل سفیدکننده سروینا با داشتن ترکیبات گیاهی چون Hypoxy Roperi و Caesalpinia spinosa و Licorice Extract موجب از بین رفتن تدریجی لک‌های زیر بغل و کشاله‌ی ران می شوند. همچنین با داشتن ترکیبی چون عصاره بید سفید Salix Alba Extract خاصیت ضد عفونی‌کننده و ضد التهابی نیز دارد.

کرم روشن‌کننده بدن درمالیفت مدل Melalift

کرم روشن‌کننده بدن درمالیفت، با داشتن ترکیبات بوتیل رزورسینول و کمپلکس آزالئیک اسید و گلیسین به برطرف شدن انواع لک‌ها کمک می‌کند. به علاوه، کرم رفع تیرگی درمالیفت با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست جلوگیری می‌کند.

کرم روشن‌کننده بدن هیدرودرم سری Lady

کرم روشن‌کننده بدن هیدرودرم، با ترکیبات روشن‌کننده، سفیدکننده و ضد لک پیشرفته و خاصیت مرطوب‌کنندگی ماندگار، لک‌های پوستی ناشی از نور خورشید، سولاریم، عوامل محیطی، تغییرات هورمونی، لک‌های مادرزادی، اختلالات و بیماری های پوستی و جای جوش و آکنه بدن را کاهش و بهبود بخشیده و از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری می‌کند. با استفاده مستمر از کرم روشن‌کننده بدن هیدرودرم، پوستی روشن، شفاف و یکدست خواهید داشت.

کرم روشن‌کننده بدن هیدرودرم حاوی ویتامین های E,C و گلیسیرین است که ترکیب این مواد روشن‌کننده و ویتامین‌ها سبب تقویت پوست، بازسازی و تحریک تولید کلاژن، افزایش مقاومت پوست در برابر آسیب‌های محیطی و روشن و کمرنگ شدن لک‌های تیره نواحی آرنج، کشاله ران، زیر بغل، آرنج و قوزک پا می‌شود.

کرم روشن‌کننده بایو آکوا مدل CHERRY

کرم روشن‌کننده نقاط حساس بدن بیوآکوا توسط شرکت معتبر بیوآکوا به شکلی فرموله شده که بتواند بدون آسیب رساندن به بافت پوست، پوستی صورتی و جذاب برای شما به ارمغان بیاورد. کرم روشن‌کننده بیوآکوا ملانین پوست را رقیق کرده که موجب روشن ترشدن سطح پوست می‌شود. همچنین به علت وجود عصاره گیلاس و شکوفه آلبالو استفاده از این کرم بوی بسیار خوشایندی به بدن شما می‌دهد. از این کرم در تمام نقاط بدن مثل زیر بغل، سینه ،لب، ناحیه تناسلی و… به جز پوست صورت و پشت دست می‌توانید استفاده کنید.

لوسیون روشن‌کننده بدن اریکه

لوسیون روشن‌کننده بدن اریکه از سه مسیر مختلف (جلوگیری از ساخت ملانین، جلوگیری از آزاد شدن ملانوزوم‌ها، مهار تولید آنزیم تیروزینار) به درمان لک و جلوگیری از ایجاد آن می‌پردازد. به دلیل عدم وجود هیدروکینون در ترکیبات هیچگونه اثرات جانبی نخواهد داشت. لاکتیک اسید موجود در لوسیون روشن‌کننده بدن اریکه دارای اثرات ضد التهاب است.

کرم روشن‌کننده سی گل مدل Lightpro Herbal

در ترکیبات این محصول از لیپوزوم آربوتین، ملفید، رومکس و لیپوزوم رتینول استفاده شده که هر کدام از آن‌ها تاثیر زیادی در افزایش عملکرد و نفوذپذیری مواد موثر دارند؛ همچنین استفاده از لیپوزوم ویتامین‌های E و C تاثیر بسیاری در ترمیم و بازسازی پوست دارد.

این محصول با ترکیبات خود قادر است پوست را مرطوب کرده و به جوان‌سازی آن کمک کند. از طرفی وجود ماده‌ی گیاهی در آن خاصیت روشن‌کنندگی و ضدلک آن ‌را تضمین کرده است. این محصول یک تیوپ ۴۰ میلی‌لیتری است که برای تاثیر آن کافی است مقداری از آن را روی پوست کاملا تمیز ماساژ دهید تا جذب شود. از این کرم می‌توان در تمامی قسمت‌های پوست صورت و بدن استفاده کرد.

 

ژل روشن‌کننده لافارر مدل لایتنینگ مناسب انواع پوست

ژل روشن‌کننده زیر بغل لافارر فاقد هیدروکینون بوده و به واسطه وجود ترکیبات طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی قابلیت مهار آنزیم تیروزیناز و جلوگیری از تولید ملانین را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد است که از ایجاد چین و چروک و پیری پوست ممانعت به عمل می‌آورد. این ژل همچنین جهت کاهش و از بین بردن لک‌های به وجود امده از آفتاب، افزایش سن، تغییرات ناشی از هورمون‌ها و یا آثار به جا مانده از جراحت و زخم کاملا موثر است.

کرم روشن‌کننده گاتیاو مدل R150

اما لیپوویت و Hentowhite AF، دو ماده اصلی سازنده این کرم به حساب می‌آیند. لیپوویت، ترکیبی از چند نوع مختلف ویتامین و اسیدهای آمینه لیپوتروپیک یا چربی دوست است. Hentowhite AF، ترکیبی بر اساس مشتق رزورسینول است. این ماده در مرحله اولیه سنتز ملانین، باعث تشکیل ملانین می‌شود و مانع از انتقال ملانوزوم به سلول‌های کراتینوسیت خواهد شد. ترکیب شدن این دو ماده در کرم سفیدکننده گاتیو باعث شده است تا به شدت اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن، باعث روشن شدن پوست شوند.

کرم روشن‌کننده راکوتن

کرم روشن‌کننده راکوتن مناسب برای انواع پوست‌ها بوده و حاوی ترکیبات موثری همچون آسکوربیل متیل سیلانول پکتینات (پایدارترین و جدیدترین فرم ویتامینC)، –آلفا هیدروکسی اسید (اسید گلیکولیک)، رتینیل پالمیتات (فرم پایدار ویتامینA)، توکوفریل استات (ویتامینE)، روغن دانه انگور، شی‌باتر و… است. این کرم به طور تدریجی لک‌ها و تیرگی‌های پوستی را از بین می‌برد.

کرم روشن‌کننده آردن مدل Kojic Acid

کرم روشن‌کننده آردن بر پایه کمپلکس روشن‌کننده و ضد لک موثر با کنترل عملکرد آنزیم تیروزیناز از انتقال ملانوزوم‌های حاوی ملانین (رنگدانه های پوستی) به سلول‌های کراتینوسیت اپیدرم (لایه بیرونی پوست) ممانعت به عمل آورده و بدین ترتیب از ایجاد لک‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. مصـرف این کرم علاوه بر درمان لک‌های پوستی، جهت جلوگیری از بروز مجدد لک‌ها نیز بکار می رود. در ترکیب این کرم از روشن‌کننده‌های شیمیایی همچون هیدروکینون استفاده نشده است.

دکمه بازگشت به بالا