بین الملل

بیانیه کمیته تحقیقات روسیه در رابطه با جان باختن فرمانده واگنر

پیشتر کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرده بود که ۲ دستگاه ضبط‌کننده پرواز (جعبه سیاه) مربوط به هواپیمایی که در استان تِوِر این کشور سقوط کرد، پیدا شده است.
در بیانیه این کمیته آمده بود: طی اقدامات اولیه تحقیقاتی، اجساد ۱۰ نفر از قربانیان این حادثه در محل سقوط هواپیما پیدا شد و آزمایشات ژنتیکی مولکولی برای شناسایی هویت آنها در حال انجام است.

کمیته تحقیقات روسیه در بیانیه خود با اشاره به اینکه دستگاه‌های ضبط پرواز (جعبه سیاه) در محل سقوط هواپیما کشف و ضبط شده است، عنوان کرده بود: بررسی دقیق محل سقوط هواپیما همچنان ادامه دارد و در حال حاضر اقلام و مدارکی که برای احراز تمامی شرایط سقوط هواپیما حائز اهمیت است نیز در دست کشف و ضبط است و معاینات پزشکی قانونی لازم انجام خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده بود: تمام سناریوهای احتمالی برای علت وقوع این حادثه از سوی کمیته تحقیقات روسیه به طور کامل در حال بررسی است.

شامگاه چهارشنبه (۱ شهریور) هواپیمایی خصوصی حامل ۱۰ مسافر از جمله فرمانده واگنر که از سنت پترزبورگ به مقصد مسکو در حال حرکت بود، سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.

310310

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا