عمومی

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

در فیلم تنها در خانه ۲ اتفاقات زیادی می‌افتد، اما یکی از عجیب‌ترین بخش‌های این فیلم، حضور اتفاقی دونالد ترامپ است. در فیلم، هنگامی که شخصیت مکالی کالکین وارد هتل پلازا می‌شود، از یک مرد می‌پرسد: «ببخشید، لابی کجاست؟» آن مرد که دونالد ترامپ است، در جواب می‌گوید: «پایین راهرو سمت چپ» و سپس دور می‌شود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، روز پلاس نوشت: این حضور چند ثانیه‌ای نتیجه‌ مذاکرات سخت از سوی ترامپ بوده است. او تنها در صورتی اجازه‌ی فیلمبرداری در هتل پلازا را می‌داد که خودش هم در فیلم حضور داشته باشد.

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

کارگردان فیلم، کریس کلمبوس، در گفتگو با اینسایدر گفت: «مانند بیشتر مکان‌ها در نیویورک، شما فقط هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید و اجازه‌ی فیلمبرداری در آن مکان را دریافت می‌کنید. ما هتل پلازا را که در آن زمان متعلق به ترامپ بود انتخاب کردیم چون می‌خواستیم در لابی آن فیلمبرداری کنیم. امکان ساخت یک لابی مشابه پلازا در استودیو وجود نداشت.»

کلمبوس در ادامه گفت: «ترامپ گفت باشد. ما هزینه را پرداخت کردیم، اما او گفت تنها در صورتی می‌توانید از پلازا استفاده کنید که من در فیلم حضور داشته باشم. وقتی فیلم را برای اولین بار به نمایش گذاشتیم، عجیب‌ترین اتفاق رخ داد: مردم وقتی ترامپ روی پرده دیدند شادمانی کردند. بنابراین به ویراستار گفتم او را در فیلم نگه دارید. این لحظه‌ای برای تماشاگران بود. اما او واقعاً با زور خودش را به فیلم تحمیل کرده بود.»

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

گروه فیلم‌برداری تنها در خانه بیش از یک ماه در هتل پلازا فیلم‌برداری کردند، که به ترامپ صدها فرصت داد تا در صحنه‌ها حضور پیدا کند. گزارش شده است که او خودش را به اعضای گروه معرفی می‌کرد و حتی با تمام همراهانش از میان صحنه‌های فیلم‌برداری عبور می‌کرد.

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

فیلم‌بردار فیلم، خولیو ماکات، درباره‌ی نحوه‌ی حضور ترامپ در فیلم توضیح داد که او برای نمایش کامل چهره‌اش، تلاش زیادی کرده بود. او گفت: «ما در لابی هتل فیلم‌برداری می‌کردیم و او هم آنجا بود. او باید در فیلم حضور می‌داشت. یک روز با همراهانش آمد تا از کنار صحنه عبور کند و خودش را نشان دهد. البته ما پذیرفتیم چون در هتل او داشتیم فیلم‌برداری می‌کردیم. وقتی از کنار دوربین می‌گذشت، به دوربین نگاه کرد تا چهره‌اش کاملاً دیده شود.»

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

طبق گزارش سی‌ان‌ان، وقتی از ترامپ درباره‌ی محبوب‌ترین فیلم کریسمسی‌اش پرسیده شد، او پاسخ داد: «خب، من در تنها در خانه ۲ هستم. خیلی‌ها در هر سال، به ویژه بچه‌های جوان، درباره‌ی آن صحبت می‌کنند و می‌گویند: من تو را در آن فیلم دیدم. آنها مرا در فیلم بیشتر از تلویزیون می‌بینند. اما آن یک فیلم خوب بود و من آن زمان کمی جوان‌تر بودم. حضور در آن افتخاری بود.»

ترامپ در فیلم «تنها در خانه ۲» چه می‌کرد؟

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به حضور در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف عادت داشته است. او در کنار ویل اسمیت در The Fresh Prince of Bel Air، با هیو گرانت در Two Weeks Notice، با لیز هرلی در The Job، و در صحنه‌ای از Sex and the City همراه با کیم کاترال حضور داشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا