بین الملل

حکیم: آمریکا باید به حاکمیت عراق احترام بگذارد

رهبر جریان از خرد ملی عراق در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد بر لزوم احترام به حاکمیت ملی عراق و هم از منافع کشور در مذاکرات با استراتژیک احزاب تاکید کرد.

به گزارش اخبار سید عمار حکیم رهبر جریان دانش ملی عراق در دیدار با متیو تولر., سفیر آمریکا در بغداد بر لزوم احترام به حاکمیت ملی عراق و هم از منافع کشور در مذاکرات با استراتژیک احزاب تاکید کرد.

در این جلسه که در دفتر و جریان دانش از ملی, در بغداد, در, برگزار خواهد شد در مورد آخرین تحولات سیاسی در عراق و منطقه است. ارتباط بین طیف وسیعی از عراق و ایالات متحده و حمایت از دولت جدید رایزنی و مصاحبه های آن بود.

با توجه به گزارش دفتر رسانه ای جریان از خرد ملی عراق است. حکیم در این دیدار با بیان این که ایالات متحده باید به حاکمیت عراق احترام و نیاز به احترام به حاکمیت عراق و منافع دو کشور در جریان گفتگو استراتژی بلندی است بین بغداد و واشنگتن است.

رهبر جریان دانش از ملی در پایان آن را با دعوت به حمایت جدید دولت عراق برای دیدار به منظور اولویتهایش برای آینده به منظور پرداختن به این کشور در زمان بحران اهمیت در آغاز, انتخاب, اجرای برنامه های دولت., انحصار سلاح در دست نیروهای امنیتی برای آماده سازی بسترهای لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم و امن توانایی رقابت محیط زیست و فرصت موفقیت برای همه احزاب تاکید کرد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا