اقتصادیکسب و کار ایرانی

دراپ شیپینگ در امازون

بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا است که ماهانه بیش از 200 میلیون بازدیدکننده دارد. در آمازون فروشنده های زیادی از سراسر دنیا محصولات خود را به فروش می رسانند و این بهترین موقعیت برای کسب درآمد از طریق آن است. شما در هر شرایطی که باشید می توانید از آمازون کسب درآمد داشته باشید. حتی می توانید محصولات دست ساز خود را در آمازون بفروشید. اگر نویسنده اید می توانید کتاب های الکترونیکی و حتی چاپی خود را بفروشید.

دراپ شیپینگ چیست ؟  یک مدل کسب و کار آنلاین می باشد که در آن شخصی (مثلا خود شما) به عنوان فروشنده، محصولاتی را بدون داشتن آن و بدون نیاز به مدیریت موجودی، مستقیماً از تأمین کننده یا تولید کننده می فروشید. احتمالا شما که همین حالا در این صفحه هستید دوست دارید را تجربه کنید. چه سایتی بهتر از آمازون که بهترین، محبوب ترین و پربازدید ترین سایت دنیاست.

شاید پیش خود بگویید چطور میشه از آمازون کسب درآمد داشت؟ آیا واقعا هر کسی می تواند از آمازون کسب درآمد داشته باشد؟ آیا کسب درآمد از آمازون کار آسانی است؟ در این مقاله قصد دارم دقیقا در مورد روش های کسب درآمد از آمازون صحبت کنم. اگر شما هم به دنبال آموزش کسب درآمد از سایت غول آسای آمازون هستید در این مقاله همراه من باشید.

اصلا چرا کسب درآمد از آمازون؟

آمازون بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی دنیا است و از سراسر دنیا مشتری دارد. این مهمترین عاملی است که کسب درآمد از آمازون را برای ما لذت بخش می کند. خیلی جذاب است که مثلا محصولات دست ساز خود را به افراد زیادی در سراسر دنیا بفروشیم.

نکته بعدی درآمد دلاری بالاست. این روزها که نرخ دلار در کشور ما روز به روز در حال افزایش است چه خوبه که ما به دلار درآمد داشته باشیم و به ریال خرجش کنیم. آمازون یکی از بهترین منابع برای ماست که بتوانیم از آن درآمد دلاری داشته باشیم.

اگر دنبال یک بیزینس مطمئن هستید آمازون بهترین گزینه است. حداقل تا 10 سال دیگر آمازون سرپاست. تو این سال ها هم جز پیشرفت و افزایش خدماتش چیز دیگری ازش ندیده ام. پس آمازون کاملا در کارش جدی است و می توان روی آن در بلند مدت حساب کرد.

برای کسانی که سرمایه ندارند آمازون گزینه خوبی است. همان طور که قبلا هم گفتم روش های درآمدزایی از آمازون محدود به فروش کالا در آمازون نیست. در این روش شما نیاز به سرمایه دارید و باید اجناسی را مثلا از چین بخرید و در آمازون بفروشید. اما روش های بدون سرمایه هم برای کسب درآمد از سایت آمازون وجود دارد که در این مقاله در موردشان صحبت می کنم.

شهرت عظیم آمازون و رشد سریع سرمایه گذاران و کارآفرینان اصلی را متقاعد کرده است تا برای توسعه تجارت خود به آمازون مراجعه کنند. از سوی دیگر، حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان در سایت آمازون باعث شده افرادی که مایل به راه اندازی یک تجارت آنلاین هستند نیز برای این سایت جذاب باشند. اگر این دلایل کافی نیستند، در اینجا چند دلیل مهم دیگر وجود دارد تا بدانید چرا آمازون بهترین مکان برای شما و کسب درآمد آنلاین تان است.

آمازون مورد اعتماد خیلی از مردم است

آمازون توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند. طبق آمارهای رسمی، 89 درصد از آمریکایی ها در خرید آنلاین خود سایت آمازون را به هر سایت دیگری ترجیح می دهند. این یک آمار شگفت انگیز برای اعتماد مشتریان به فروشگاه آنلاین است. سایت آمازون با در نظر گرفتن استانداردهای خاص برای جلب اعتماد مشتری، موفق به دستیابی به یک عامل مهم در وفاداری مشتری در دراز مدت شده است. با توجه به ویژگی های ذکر شده، الان دیگه باید مطمئن شده باشید که آمازون یک گزینه فوق العاده برای کسب درآمد است. اگر به دنبال کسب درآمد آنلاین هستید شک نکنید سایت آمازون یک گزینه عالی برای شماست. اما چگونه و از کجا شروع به کسب درآمد از آمازون کنید؟ فقط کافیه تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

چگونه از آمازون کسب درآمد کنیم؟

اما روش های کسب درآمد از آمازون محدود به این روش نیست. حتی شما می توانید با طراحی عکس محصولات و نوشتن توضیحات صفحه محصولات در آمازون کسب درآمد کنید. در ادامه قصد دارم روش های کسب درآمد از آمازون بدون سرمایه را به شما توضیح بدهم تا شما هم بتوانید کسب و کار آمازون خود را داشته باشید و درآمد چند هزار دلاری در ماه را تجربه کنید.

حتما هزینه های مربوط به ارسال محصولات را به درستی محاسبه کنید. اگر محصول خود را مثلا از چین تهیه و بسته بندی می کنید باید بدانید که هزینه های ارسال چقدر از سود نهایی شما را کم می کند.

بسیاری از فروشندگان این روش خرید و فروش را برای جلوگیری از هزینه های بالای حمل کالا انجام می دهند (ارسال محصول از چین گران است و سود نهایی شما را کاهش می دهد) بنابراین آنها شخصا در محل حاضر می شوند و محصولات ارزان قیمت را خریداری می کنند که فکر می کنند آسان تر به فروش می رسند.

کسب درآمد از دراپ شیپینگ در آمازون

در این روش شما به عنوان فروشنده باید محصولاتی را در فروشگاه قرار دهید. زمانی که مشتری محصولی را از فروشگاه شما می خرد تولید کننده محصول آن را برای مشتری ارسال می کند و شما پورسانت خود را به عنوان سود از آن محصول بر می دارید.

در روش دراپ شیپینگ شما یک فروشنده مستقل در آمازون هستید و باید مراحل زیر را طی کنید:

1.اول باید محصولاتی را برای فروش در آمازون انتخاب کنید.

2.بعد باید یک حساب کاربری فروشنده برای خود در سایت آمازون باز کنید.

3.سپس یک تولید کننده از محصول مورد نظرتان را باید پیدا کنید.

4.باید اطلاعات صفحه محصولات در سایت آمازون را خودتان بنویسید.

هر زمانی که محصولات را به فروش برسانید پورسانت آن به شما تعلق می گیرد.

توجه داشته باشید بهتر است تولید کننده ای که انتخاب می کنید در آمریکا باشد. چون اگر در آمریکا باشد هم کالا سریع تر ارسال می شود و هم هزینه ارسال کالا پایین تر محاسبه می شود و این پورسانت شما را افزایش می دهد.

کسب درآمد از همکاری در فروش با آمازون

یکی از بهترین و بی دردسرترین روش های درآمدزایی در دنیا است. با سیستم همکاری در فروش آمازون می توانید درآمد ماهانه چند هزار دلاری داشته باشید. افرادی را می شناسم که با یک وب سایت معمولی و ترافیک نه چندان زیاد ماهانه 300 هزار دلار از همکاری در فروش آمازون کسب درآمد می کنند.

حتی سایت های معروفی در دنیا هستند که فقط با تولید محتوا و بدون ارائه محصول یا خدمتی و فقط از طریق همکاری در فروش آمازون کسب درآمد می کنند. به نظرم این یک بیزینس فوق العاده و مطمئن است که هر کسی می تواند به عنوان شغل اصلی اش از آن استفاده کند.

برای شروع همکاری در one Million in Sales With Shopify in One Year با آمازون اول باید بستری برای جذب ترافیک هدفمند داشته باشید. سایت یا وبلاگ یا یک صفحه اینستاگرام فرقی نمی کند. مهم این است که ترافیک هدفمند در حوزه کاری خود داشته باشید.

فرض کنید یک بلاگر در زمینه مسافرت و گردشگری هستید. ترافیک خوبی هم در روز جذب می کنید. می توانید با معرفی محصولاتی در این حوزه مثلا کیسه خواب، لباس های راحت برای گردشگری، لباس های مخصوص مسافرت که چروک نمی شوند و … در سایت کسب درآمد کنید.

آمازون به ازای هر فروش بین 4 تا 8 درصد کمیسیون به شما می دهد. برای این کار کافی است لینک افیلیت محصولات موجود در آمازون را در بلاگ خود قرار دهید تا افراد با کلیک روی لینک شما از آمازون خرید کنند. در این صورت مشخص می شود آن خرید ها از سمت شما صورت گرفته است و آمازون به شما پورسانت می دهد.

برای جذب ترافیک بیشتر و فروش بیشتر محصولات در افیلیت مارکتینگ آمازون می توانید از تبلیغات فیسبوک، یوتیوب و همینطور تبلیغات کلیکی استفاده کنید. البته چون رقابت در وب خارجی بسیار بالاست برای تبلیغات باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا ضرر نکنید! پیشنهاد می کنم برای شروع اصلا به سمت تبلیغات نروید. تبلیغات را زمانی انجام دهید که پورسانت بالایی از آمازون دریافت کردید. قسمتی از آن را خرج تبلیغات کنید.

کسب درآمد از طریق دست سازه ها در آمازون

آمازون به عنوان بزرگترین مرکز خرید اینترنتی فرصت فوق العاده ای را برای هنرمندان و افراد خلاق برای فروش محصولات شان محیا کرده است. اگر شما هم محصولات دست ساز درست می کنید می توانید آن ها را در آمازون به فروش برسانید.

این بستر عالی برای کسب درآمد دلاری از آمازون است اما باید بدانید فروش محصولات دست ساز در آمازون کار آسانی نیست! چون آمازون برای تایید محصولات فروشندگان در این سرویس قوانین خاص خود را دارد و حتما باید تاییدیه نهایی را دریافت کنید.

عضویت در این سرویس برای فروشندگان رایگان است. اما آمازون از هر فروش 15 درصد را برای خود بر می دارد و باقی اش را به فروشنده می دهد.

کسب درآمد از آمازون بدون سرمایه با Merch آمازون

Merch آمازون یک سرویس جالب برای درآمدزایی بدون سرمایه اولیه از سایت آمازون است. در این سرویس شما می توانید طرح های خود را به فروش برسانید. مثلا اگر طراح لباس هستید می توانید طرح چاپی روی تی شرت را در آمازون قرار دهید و هر کسی که دوست داشت از طرح شما روی تی شرت استفاده کند پولی به شما بپردازد و آن را از شما بخرد.

جمع بندی و پایان

راه های کسب درآمد از آمازون خیلی بیشتر از این مواردی است که در این مقاله اشاره کردم. اما در ایران منطقی ترین روش ها همین ها بود که اشاره کردم. مثلا در خارج با عضویت در پیک های موتوری و خودرویی در آمازون می توان به درآمدهای خوبی رسید اما در ایران این روش ها غیرممکن است.

در این مقاله سعی کردم بهترین دوره  آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای معرفی کنم. اگر واقعا دنبال کسب درآمد دلاری هستید همین حالا تصمیم خود را بگیرید و کسب و کار خود را در آمازون شروع کنید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا