علمی و پزشکی

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گزارش شفاف ، در این مراسم رئیس دفتر فرمان امام ، مدیران عامل و معاونان 10 بانک و م institutionsسسه مالی ، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از معاونان و مسئولان ستاد اجرایی ، “فصل همدلی “و جشنواره” برکت “با خبرهای خوب در این زمینه در مناطق کم درآمد کشور برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به وقوع 5 رویداد در این جشنواره گفت: امروز ما از کار 15000 پروژه با 3000 شغل ایجاد شده در سال 1999 که 5000 میلیارد تومان برای آنها در بنیاد برکت سرمایه گذاری شد سپاسگزاریم.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ایجاد 270 هزار شغل متبرک جدید در مناطق فقیرنشین کشور از سال 1400 آغاز می شود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 13.270 میلیارد تن سرمایه گذاری و تفاهم نامه با 10 بانک و م institutionsسسه مالی انجام می دهد.

وی افزود: سال گذشته و امسال حدود 30 درصد مشاغل جدید ایجاد شده در کشور توسط گروه کوچکی مانند ستاد اجرایی فرمان امام و زیرمجموعه های وی ایجاد شده است ، در حالی که ادارات اجرایی چندین برابر بودجه و ظرفیت دارند. حالا او پرسید راز این واقعه چیست؟ “

رئیس اجرایی ادامه داد: راز موفقیت گروه 40 نفره مانند بنیاد برکت در یافتن سرمایه دولت یا “مردم” و آوردن قدرت ، سرمایه و تلاش خود به میدان ، همه پروژه های اجرا شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام با مشارکت انسان و بخش خصوصی به پایان رسیده است ، و این راهی برای حل مشکل است ، ما باید باور داشته باشیم که در دنیای امروز ، سرمایه واقعی کار و مردم است ، نه نفت و گاز و استخراج.

مخبر در مورد نوآوری های جدید بنیاد برکت گفت: “راه اندازی اسکن” بازگشت به روستا “و” همدلی برکت “و همچنین سیستم” پشتیبانی از شرکت های آسیب دیده کرونا “از دیگر اقدامات اساسی است که رسما انجام می شود امروز شروع کن

مدیر اجرایی فرمان امام در ادامه گفت: “از طریق” برنامه بركت “بازگشت و ایجاد شغل برای افرادی كه از حومه شهر به شهر مهاجرت كرده اند و همچنین حضور مستقیم و سرمایه گذاری عمومی برای ایجاد مشاغل در مناطق فقیرنشین.

مخبر افزود: پیش بینی ما این است که در سال 1401 از طریق این پروژه می توانیم حداقل 3000 نفر را به روستاها بازگردانیم و برای آنها شغل ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: مردم از طریق این سیستم می توانند اشتغال خرد و خانگی را به صورت هدیه یا وام خوب در اختیار هموطنان خود قرار دهند و هر چقدر هم که در انظار عمومی مشارکت داشته باشند ، دستگاه های اجرایی به همان میزان و تا حد وعده داده شده سرمایه گذاری می کنند میزان.”

مخبر در مورد آخرین وضعیت واکسن کویران برکت گفت: همانطور که قول داده ایم ، یک میلیون دوز واکسن را تا پایان ماه مه و 3.5 میلیون دوز را در ماه ژوئن به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی افزود: مرحله سوم مطالعه بالینی واکسن از هفته گذشته آغاز شد و در این مرحله واکسن به 6000 نفر در 6 استان کشور تزریق می شود.

مدیر عامل فرمان امام افزود: تعیین زمان شروع واکسیناسیون عمومی با “واکسن ایران برکت” به عهده وزارت بهداشت است و کلیه محصولات انبوه ستاد به این وزارتخانه تحویل داده می شود.

امیرحسین مدنی ، مدیرعامل بنیاد برکت ، ضمن اظهار نظر در مورد فعالیتهای گسترده بنیاد ، گفت: “تاکنون موفق به ایجاد 338000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق فقیرنشین و روستایی کشور و تحت پوشش قرار دادن 7703 روستا شده ایم. فعالیتهای بنیاد برکت “

وی در مورد نوآوری جدید این بنیاد افزود: مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس ستاد امام خمینی (ره) ، از طریق “اپلیکیشن برکت” امکان ایجاد شغل برای افرادی که به شهرها مهاجرت کرده و به روستای خود بازگشتند. امکان حضور مستقیم و سرمایه گذاری. ما ایجاد اشتغال در مناطق فقیرنشین کشور را تضمین کرده ایم.

وی افزود: افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی از روستاهای خود به شهرها بازگشته اند می توانند با تماس با برنامه “برکت” و پر کردن فرم های لازم ، شرایط خود را به ما اطلاع دهند. ما به آنها کمک خواهیم کرد تا در روستای اصلی خود صاحب شوند “تا بتوانند از حومه شهرها به روستاهای خود بازگردند.

مدنی به قسمت دیگری از خدمات این پروژه اشاره كرد و گفت: عموم افرادی كه سرمایه و دارایی بلا استفاده دارند و می خواهند از آن برای ایجاد مشاغل جدید و تولید در كشور استفاده كنند ، می توانند با برنامه “بركت” تماس بگیرند و مبلغ آنها به صورت رایگان یا قرض الحسنه می خواهند ، آنها را به بنیاد برکت تحویل دهند ، در این صورت کارکنان اجرایی فرمان امام بازگشت پول آنها را تضمین می کنند.

وی افزود: مردم حتی می توانند روستایی را انتخاب كنند كه در آن علاقه مند به ایجاد مشاغل و زمینه و زمینه ای باشند كه می خواهند در آن شركت كنند مانند كشاورزی یا دامداری یا صنایع دستی یا هر زمینه دیگر و از طریق اینترنت و پیشرفت شفاف پروژه ها و محققان. “بله آنها او را مشاهده و دنبال می کنند.

مدیر عامل بنیاد برکت در مورد سیستم حمایت از مشاغل آسیب دیده کرونا گفت: “با کمک پلت فرم طراحی شده در بنیاد برکت ، مردم می توانند شرایط تجاری آسیب دیده خود را ثبت کنند ، این داده ها تأیید می شود و در نهایت این افراد به بانک ها می روند. از طریق شرکایی که تسهیلات دریافت می کنند معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بانک ها در این زمینه همیشه نگرانی در مورد وضعیت تسهیلات ارائه شده و بازگشت جنگ و دستیابی به پروژه هایی است که در آن شرکت می کنند که به دلیل آیه ماهیت این سیستم و ارتباط مستقیم آن با سیستم بانکی. “بانک همچنین می تواند جزئیات برنامه ها و مراحل اجرا و پیشرفت آنها را از طریق اینترنت رصد کرده و بلافاصله از آخرین وضعیت آن مطلع شود.

در ادامه مراسم ، کوروش پرویزیان ، مدیرعامل بانک پارسیان گفت: “خوشحالم که توانستم در خدمات عالی ستاد اجرایی فرمان امام نقشی داشته باشم. گردش مالی و پولی کشور باید به سمت ایجاد تولید و اشتغال و شفافیت و عملکرد موفقیت آمیز. موسساتی مانند بنیاد برکت. “این همکاری برای همکاری و مشارکت بانک ها در این زمینه است.

وی افزود: “ایجاد یک بستر برکت مبتنی بر آیه اقدامی ارزشمند است که توانایی نظارت منظم را نیز فراهم می کند.”

محمدرضا فرزین ، مدیرعامل بانک کارآفرین ، در قسمت دوم این مراسم گفت: “مدل بنیاد برکت که به جمع آوری کمک مالی و ایجاد یک بستر قوی و به روز کمک می کند ، ایده جدید و ارزشمندی است ، برای کاهش خطر اعتبار مهمترین نگرانی بانکهاست. “سرمایه آنها از طریق اینترنت ، که کاری پربرکت است و ناشی از تفکر و تجربه عالی و ایده های جسورانه دکتر مخبر است.

وی افزود: این مدل همچنین به دولت كمك می كند تا از كمبود چنین سیستم مهمی برآید و از این پس اهداف را به صورت هدفمند اجرا كند.

سید فرید موسوی ، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی ، سخنران دیگر این مراسم بود که اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور را ستود و گفت: “ایجاد 220،000 شغل به معنای حفظ عزت 220،000 ایرانی و مسلمان است.” امروز شاهد این هستیم فقط بخشی از کار این ستاد انقلابی است.

وی افزود: نگرانی ما در بخش کارخانه همیشه این است که آیا این پروژه موفقیت آمیز است و آیا تجاری افتتاح کرده است یا خیر. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت نگرانی های ما را برطرف می کند و باعث می شود به وضوح ببینیم که پروژه به کجا رسیده است.

به دنبال این مراسم ، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امام (ره) و صندوق ها و بانک های ملی ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، قرض الحسنه آنلاین ، صندوق کارآفرینی امید ، سپاه ، صنعت و معدن ، اداره پست و بانک ها. صندوق اشتغال برکت برای ایجاد 270،000 شغل در مناطق فقیرنشین مشارکت می کند. شد.

در پایان این مراسم ، یک ویدئو کنفرانس در 15 استان کشور ، به دستور مدیر اجرایی فرمان امام ، 40،000 پروژه خرد و متوسط ​​را برای ایجاد مشاغل جدید برای بنیاد برکت افتتاح کرد.

دکمه بازگشت به بالا