اقتصادی

ساخت سایت با گوشی/ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه ساخت وب‌سایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، می توانید تصور کنید که برای ایجاد یک وب سایت باید کامپیوتر، لپ تاپ و … داشته باشید. تجهیزات درست است. اما امروز می خواهیم به شما اطلاع دهیم که برخلاف تمام این باورهای سخت، می توانید در هر زمان و هر مکان با استفاده از گوشی خود یک وب سایت برای خود ایجاد کنید. ایجاد یک وب سایت با گوشی خود در مدت زمان کوتاه و با قیمت پایین، آسان است!

امروزه گوشی هوشمند به ابزاری تبدیل شده است که همه در اختیار دارند. به همین دلیل، افراد بیشتری از تلفن همراه خود برای مرور وب سایت ها در اینترنت استفاده می کنند. علت هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد، تقریبا تمام کارهای مربوط به فضای مجازی از طریق این موبایل انجام می شود. این مشکل شرایطی را ایجاد کرده است که طراحان وب سایت یا کسانی که به فکر یک وب سایت هستند، یک وب سایت راه اندازی می کنند ( portal.ir/وب سایت) از طریق تلفن به دلیل مزایای متعدد.

آیا می توان با گوشی وب سایت ساخت؟

در ابتدا، ممکن است فکر کنید که ایجاد یک وب سایت با استفاده از تلفن غیرممکن است. این نوع تفکر در بین اکثر مردم بسیار رایج است. حتما دیده اید که برای ساخت وب سایت به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می کنند یا افرادی که در این زمینه فعال هستند یا خود فردی دوره طراحی سایت را می گذراند. در این صورت آنها سایت را با استفاده از کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی خواهند ساخت.

همانطور که می دانید دنیای فناوری که طراحی وب سایت یکی از زیر شاخه های میلیونی آن است، بسیار گسترده است. فناوری هایی که در این زمینه وجود دارد در حال حاضر در حال تغییر و توسعه هستند. امروزه تکنولوژی در حال پیشرفت است تا تمام جنبه های زندگی را تا حد امکان ساده کند.

ایجاد وب سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که گفته شد و می دانید که طراحی وب سایت توسط خودتان با نوشتن آن همه کد برنامه نویسی در کامپیوتر کار چندان آسانی نیست و به افراد ماهر در این زمینه نیاز دارد. این امر برای افرادی که می خواهند بدون هیچ دانشی در مورد آن وب سایتی برای کسب و کار خود ایجاد کنند واضح است.

تکنولوژی امروز راه حلی ارائه کرده است که نه تنها شما هیچ دانش برنامه نویسی ندارید. در عوض، بدون نیاز به استفاده از کامپیوتر، می توانید وب سایت خود را تنها با یک تلفن همراه در دست داشته باشید.

چرا ایجاد وب سایت با گوشی به گزینه مناسبی تبدیل شده است؟

هنوز هم هستند افرادی که کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ ندارند و تنها وسیله هوشمندشان تلفن همراه است. طبیعی است که افرادی که قصد دارند در خانه شروع به کسب درآمد کنند، از یک طرف نمی توانند برای یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت، هزینه زیادی برای لپ تاپ بپردازند. از طرفی هزینه طراحی وب سایت خارجی نیز برای آنها بالاست. تنها گزینه آنها استفاده از تلفن است.

گرفتن عکس و ویرایش آنها با استفاده از برنامه های کاربردی ساده و متنوع موجود، تایپ محتوا، پاسخ دادن و مدیریت شخصی در هر زمان و هر مکان از مواردی است که در طول زمان برای وب سایت خود نیاز خواهید داشت. از آنجایی که کار با تلفن برای اکثر افراد آسان است. در نتیجه ساخت وب سایت با گوشی می تواند برای آنها در اولویت باشد.

ساخت وب سایت از طریق تلفن / ساده ترین و سریع ترین راه برای ایجاد وب سایت

راه حل هایی برای ایجاد وب سایت با استفاده از گوشی هوشمند

با استفاده از برنامه های کاربردی

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید گزینه های مختلفی را که برای ایجاد وب سایت از گوشی شما ارائه می شود، مشاهده کنید. استفاده از اپلیکیشن های مختلفی که توسعه یافته اند یکی از راه حل هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. اما مشکل اینجاست که این برنامه ها نمی توانند ویژگی های حرفه ای ارائه شده توسط یک وب سایت با دانش کدنویسی را داشته باشند.

یکی از محدودیت های این اپلیکیشن های موبایل این است که شما فقط می توانید از امکانات اولیه ای که به صورت رایگان ارائه می کنند استفاده کنید. برای بهره مندی از سایر ویژگی های مورد نیاز برای توسعه وب سایت، باید نسخه پولی آنها را دریافت کنید.

با این حال، اگر انتظار دارید یک وب سایت ساده و شخصی داشته باشید که در آن تنها بتوانید فعالیت های ساده و روزمره را انجام دهید، این اپلیکیشن ها نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. به عنوان مثال، برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی ( https://www.portal.ir/ecommerce) این گزینه به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند.

سازنده وب سایت

یکی دیگر از راه حل های بسیار موثر و کاربردی که به شما پیشنهاد می شود استفاده از سرویس ساخت وب سایت می باشد. با استفاده از وب سایت هایی که خدمات توسعه وب سایت ارائه می دهند، مانند پورتال سازدر تلفن های خود، محتوای ضروری زیادی خواهید داشت که باید برای هر نوع وب سایتی وجود داشته باشد. کار با سرویس ساخت وب سایت مانند طراحی یک وب سایت حرفه ای با گوشی هوشمند بدون دانش برنامه نویسی است.

ویژگی های پورتال ساز در طراحی سایت موبایل

سازنده وب سایت پرتال با ارائه طیف وسیعی از قالب ها، انتخاب های زیادی را برای یک وب سایت زیبا و کاملا کاربردی ایجاد کرده است، مناسب برای هر نوع وب سایتی که قصد دارید در گوشی خود ایجاد کنید. این امر تنها با ثبت نام در پورتال و استفاده از خدمات رایگان و ساده آن محقق می شود. شما می توانید با کمترین هزینه توسعه وب سایت موبایل را تجربه کنید.

یکی از ویژگی های دیگری که برای ایجاد یک وب سایت موبایل ضروری است، روش واکنش گرا (Responsive) کار است. به دلیل تفاوت در ابعاد صفحه نمایش گوشی و کامپیوتر، احتمال به هم ریختگی نمایش عناصر صفحه وجود دارد. پورتال ساز نیز با معرفی گزینه طراحی ریسپانسیو موبایل به فکر حل این مشکل افتاده است.

هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت www.portal.ir تلفنی به سایت خود دسترسی داشته باشید و یا با شماره گیری 02163404 (محل 2) طراحی سایت آنلاین با پورتال این کار را انجام می دهد.

این مقاله تبلیغاتی است و خبرگزاری آنلاین نظری در مورد محتوای آن ندارد.

دکمه بازگشت به بالا