اقتصادی

طلا ۳۰ دلار ارزان شد

پس از سقوط به پایین ترین سطح خود در روز پنجشنبه ، قیمت طلا در روز جمعه با ثبات در بازار جهانی ، به دلیل تشدید تنش ها بین ایالات متحده و چین ، افزایش تقاضا برای پناهگاه های امن بود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، طلا در معاملات روز جمعه در سنگاپور با قیمت 1،727،39 دلار معامله شد. دیروز قیمت بازار 1.4 درصد کاهش یافت.

در بازار آتی ایالات متحده ، طلا با 0.3 درصد رشد به 1726.50 دلار در هر اونس رسید. سهام از 30.20 دلار یا 1.7 درصد معامله شد و به 1721.90 دلار رسید.

طلا که روز دوشنبه به دلیل نگرانی در مورد ضرر اقتصادی ، تنش های تجاری بین ایالات متحده و چین و اقدامات گسترده برای تحریک مالی به اوج خود رسیده است ، در اکتبر 2012 به دنبال داده های مثبت اقتصادی و کاهش محدودیت های قرنطینه در برخی کشورها دنبال شد. 0.8 درصد است.

عطار ساندو ، مدیرعامل فیلیپ آینده گفت: “عوامل اصلی در بازار طلا نیز از افزایش قیمت ها حمایت می کنند ، اما فعالیت تولیدی در اروپا و ایالات متحده بهبود یافته است و ارقام شاخص های مشتریان شب گذشته بهبود یافته است.” خیلی زیاد بود

با این حال ، اختلافات بین ایالات متحده و چین باعث شده است که سرمایه گذاران از طلا به عنوان یک پناهگاه امن ریسک و حمایت کنند.

به گزارش رویترز ، سهام آسیا به دنبال برنامه پکن برای تصویب قانون جدید امنیت ملی هنگ کنگ که موجب اخطار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد ، عقب نشینی کرد.

فیچ در بیانیه ای گفت طلا هنوز بالاتر از 1700 دلار است و از افزایش قیمت ها در ماه های آینده بهبود می یابد. نرخ بهره پایین و سیاست های تسکین مالی ، عدم قطعیت های کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی و تقاضای بالای سرمایه گذاران از قیمت طلا در افق شش تا دوازده ماه حمایت می کند.

در سایر فلزات گرانبها ، پالادیوم 1.2 درصد برای تحویل فعلی به 2.037.40 دلار در هر اونس رسید. پلاتین برای تحویل فوری 0.6 درصد کاهش یافت و به 827.62 دلار در هر اونس رسید. نقره برای تحویل فوری 1.5 درصد کاهش یافت و به 16.81 دلار در هر اونس رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا