علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

قیمت کاشت مو دکتر رابط سال 1403

مو نقش مهمی در زیبایی صورت دارد که در مود زلف و موی یار در ادبیات ایران شعرا شعرهای یبایی سروده‌اند. متاسفانه به دلایل مختلفی مثل ژنتیک یا تاثیرات مهمی برخی افراد با مشکل کم پشتی مو، ریزش مو و طاسی سر مواجه هستند. از این رو که انسان زیبا پسند است و میل به زیبایی درونی است افرادی که با مشکلاتی طاسی سر مواجه هستند هماره برای بدس آوردن زیبایی و بازگشت اعتماد به نفسشان به دنبال روشی دائمی برای حل این مشکل هستند و می‌خواهند موهای پرپشت و طبیعی داشته باشند.

این روز‌ها روش‌های زیادی از مصرف دارو‌ها و مکمل‌های مخصوص گرفته تا مو برای موی زنانه و مردانه توصیه می‌شود و رواج دارد.همان طور که میدانید بهترین برای درمان ریزش مو‌ها شیوه کاشت موست که به رشد مجدد مو‌ها می‌انجامد و رفع ریزش مو‌ها و طاسی را در بر دارد، ولی نکته ایی که وجود دارد این است که انجام شیوه کاشت مو برای هر شخصی مقدور نمی‌باشد و هر فردی کاندیدای کاشت مو نخواهد بود.

فیوکسیدیل

از این شیوه برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. به صورتی که این مایع را به کف سر زده و ماساژ می‌دهید. این مایع جریان خون اطراف فولیکول‌های اسیب دیده را افزایش می‌دهد آن‌ها را ترغیب می‌کند که راه‌های قوی تری ایجاد کنند. این شیوه سبب بلندی تار‌های مو هم می‌شود.بسیاری از داروها، ژل‌ها و کرم‌های دیگر وجود دارد که ادعا می‌کنند برای ریزش مو کار می‌کنند، ولی محبوبیت آن‌ها به اندازه دو مورد بالا فوق العاده نیست. اکثر دارو‌ها دارای سهم خود از عارضه‌های جانبی هستند که میتواند یک امر مهم باشد. توصیه می‌شود پیش از استفاده از هرگونه دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

The price of hair transplant by Dr. Reman in 1403

استفاده از PRP

که به صورت پلاسمای غنی شده از پلاک میباشد و از خون خود شخص تهیه می‌شود. در مرحله نخست خون شخص مراجع در دستگاه سانتریفیوژ (Centrifuge) قرار می‌گیرد. سپس مخلوطی از پلاکت‌ها با مقدار کمی پلاسما از آن استخراج و برای تحریک رشد مو‌های در فاز خواب و رشد دوباره موی جدید به سر تزریق می‌شود.استفاده از PRP با مقصود رشد مو، فواید بسیاری دارد. نشان داده شده است که فاکتور‌های رشد تغلیظ شده پلاکتی در رشد مو‌های جدید و پر پشت کردن مو‌های قبلی و همینطور در ضخیم و تقویت کردن مو‌های پیوندی بسیار مؤثر است.

اسکالپ سر

اسکالپ سر یا هاشور سر، روشی برای رفع طاسی سر و کم پشتی موی سر است که این روز‌ها بین زنان و مردانی که از ریزش مو رنج می‌برند، رواج پیدا کرده است.اسکالپ سر به معنای هاشور زدن کف سر یا پوست سر است به نحوی که فضای خالی سر با پیگمنت پر می‌شود.اگر از مشکل ریزش مو رنج می‌برید، تنها نیستید. افراد زیادی در سراسر دنیا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. این مشکل معمولا با افزایش سن، بیشتر می‌شود. ریزش مو و طاسی، در مردان بیشتر از زنان دیده می‌شود.

این روز‌ها روش‌های زیادی برای درمان ریزش موی زنانه و مردانه، توصیه می‌شود و رواج دارد. از مصرف دارو‌ها و مکمل‌های مخصوص گرفته تا کاشت مو. ولی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین راه‌ها برای اصلاح این نواقص، میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا به طور خلاصه اسکالپ سر است.

پودر مو‌های مخصوص پوشش بخش‌های خالی سر

مو‌های سر افرادی که دچار ریزش موی شدید هستند؛ اکثرا بسیار نازک است و باعث می‌شود؛ پوست کف سر به سادگی قابل مشاهده باشد. پودر‌هایی که بعنوان جایگزین کاشت مو استفاده می‌شوند؛ تار‌های مو را ضخیم‌تر از حدی که هستند؛ نشان می‌دهند. این پودر‌ها باید کاملاً ضدآب باشند و دربرابر وزش باد یا عوامل محیطی دوام مناسبی ارائه دهد.

پروتز مو

تار‌های مو داخل این پروتز‌ها وصل میشود که این پروتز‌های بر روی پوست فیکس میشود جنس پروتز‌ها اهمیتی بسیار زیادی در مراقبت تار مو‌ها دارد بهترین نوع پروتز باید از جنسی باشد که قابلیت عبور آب و هوا را داشته باشد که برای پوست سر مشکل یا حساسیتی ایجاد نکند.از پروتز‌هایی که با فن آوری نانو ساخته شده استفاده می‌کند که هیچ گونه عارضه‌ای برای شخص ایجاد نمیکند شخصی که ترمیم مو بر روی آن انجام شده می‌تواند حمام روزانه داشته باشد. استخر برود بدون این که از پروتز از سر جدا شود.در شیوه‌های ترمیم مو از فیکس کننده‌هایی زیادی استفاده می شود (چسب، کلیپس و گره استفاده می شود)

استفاده از رژیم غذایی سالم

بعضی اوقات رژیم غذایی نادرست یا شیوه زندگی باعث ریزش مو می‌شوند. در اینگونه مواقع، استفاده از رژیم غذایی سالم که دارای مواد مغذی مانند سبزیجات، پروتئین ها، ویتامین B۶، زینک، آهن و … باشد؛ اثر بخشی مناسبی خواهدداشت. در مواردی که ریزش مو منشأ عصبی دارد. کاهش استرس بسیار مؤثر است.اگر با روغن‌های درمانی مناسب کف سر خود را ماساژ دهید که خون رسانی بهتری در این ناحیه صورت بگیرد؛ به احتمال زیاد نتایج مناسبی برای شما دارد.

هزینه کاشت مو چقدر است؟ یکی از دغدغه‌های که اکثر افرادی که میخواهند کاشت مو انجام دهند دارند قیمت می‌باشد هزینه کاشت هر تار مو بر اساس تعرفه وزارت بهداشت ثابت بوده اما چیزی که باعث تفاوت قیمت‌ها می‌باشد تراکم تارهای مو می‌باشد هر چه تعداد تارهای مو بیشتر باشد استخراج آن‌ها به وقت و دقت بیشتری نیاز دارد بنابراین هزینه کاشت مو بیشتر می‌شود.

هزینه کاشت مو به چندین عامل بستگی دارد که مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه شامل کیفیت کاشت مو، روش کاشت و تعداد گرافت‌های مورد نیاز است. از طریق خدمات مشاوره‌ی رایگان کلینیک پوست و مو ، پزشک جراح با بررسی وضعیت طاسی، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، روش کاشت موی مناسب و مواردی از این دست را به شما توضیح می‌دهد. در نهایت با توجه به خواسته‌ و انتخاب‌های شما، هزینه کاشت مو برآورد می‌شود.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

کاشت مو در بیشتر کشورها یکی از عمل‌های زیبایی گران قیمت محسوب می‌شود. مثلاً هزینه‌ی کاشت مو در اروپا، آمریکا و کانادا بین ۴ تا ۳۵ هزار دلار است. از لحاظ کیفیت، ایران یکی از برترین کشورها برای کاشت مو محسوب می‌شود. به علاوه قیمت کاشت مو حداکثر ۱۰۰۰ دلار بوده که بسیار مطلوب است.

هزینه کاشت مو در تهران

بیشتر کلینیک‌های کاشت موی شهر تهران قیمت‌هایی نزدیک به هم دارند. البته در این میان همیشه مراکزی هستند که با استفاده از تکنیک‌های تبلیغاتی در تلاش برای متفاوت جلوه دادن کار خود و افزایش قیمت‌ها هستند. توجه داشته باشید که کاشت مو (حتی با روش‌های کم تهاجمی مانند کاشت مو به روش FIT) یک عمل جراحی محسوب می‌شود.

اگر کاشت مو در مراکز غیرمعتبر صورت بگیرد، امکان ایجاد عوارض جانبی حاد، مانند خونریزی، عفونت‌های شدید و ایجاد لخته‌های خون در بدن وجود دارد که جدی و خطرناک‌اند. این عوارض می‌توانند به ریزش جبران ناپذیر موها، ایجاد اسکارهای ناخوشایند روی سر و حتی مرگ منجر شوند. پس پیش از اقدام برای کاشت مو، حتماً از اعتبار و رسمیت مرکز مطمئن شوید.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

عوامل موثر بر کاشت مو شامل کیفیت، تعداد گرافت‌ها و روش کاشت مو است. این موارد را در ادامه بررسی کرده‌ایم. به جز این‌ها، باید هزینه‌های اقامت (در صورتی که خارج از تهران هستید) و هزینه‌های مراقبت‌های بعد از عمل (مثل خرید شامپوی مناسب، مسکن‌ها و داروهای دیگر) را در نظر بگیرید. مورد دوم را در مقاله‌ی «توصیه‌های بعد از کاشت مو» بررسی کرده‌ایم.

دکمه بازگشت به بالا