بین الملل

متجاوزان از فرصت داده شده توسط رهبر انقلاب یمن استفاده کنند

وزیر دفاع یمن:

وزیر دفاع یمن گفت: از ائتلاف متجاوزان می‌خواهیم تا دیر نشده از فرصت داده شده به آن‌ها توسط رهبر انقلاب یمن استفاده کنند.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا به نقل از شبکه المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی روز شنبه افزود: نیرو‌های مصلح ما در راه درستی گام گذاشته‌اند و صبر و پایداری ملت و ارتش و جانفشانی شهدا هدر نخواهد رفت.

وی اضافه کرد: ابزار‌ها و شیوه‌های کارآمد و موفقیت آمیزی در دست داریم و اراده ایمانی صادقانه باعث شده است که همواره آزاد و مستقل باشیم.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن – فقیرترین کشور عربی – آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

اما ائتلاف سعودی در سایه مقاومت دلاورانه مردم و نیرو‌های مسلح یمن و عملیات موشکی و پهپادی ویژه آن‌ها در رسیدن به این اهداف شکست خورد و مجبور به قبول آتش بس شد که این آتش‌بس نیز پس از سه مرحله دو ماهه در نتیجه کارشکنی‌های ائتلاف متجاوز عربی پایان یافت و دیگر تمدید نشد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب مردم یمن بار‌ها کشور‌های متجاوز را به استفاده از فرصت آتش بس‌های یکجانبه یمنی‌ها فراخوانده است.

وی پیشتر اعلام کرده بود که متجاوزان در صورت از دست دادن این فرصت‌ها پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا