عمومیکسب و کار ایرانی

معرفی بهترین سایت پارافریز فارسی (رایگان تا حرفه ای)

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا به صورت آنلاین و تحت وب و به زبان های مختلف به راحتی ارائه می شود. پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی، محتوای خود را بازنویسی کنید و از این محتوا استفاده کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

رونویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در حوزه تولید محتوا کار می کنند رونویسی می شود. این سبک از بازنویسی متن اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک از بازنویسی متن در لایه های اصلی خود استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در سایت خود منتشر کنید.

نقطه ضعف این روش می تواند هزینه بالا در مقایسه با بازنویسی متن و سرعت پایین تحویل محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، معنای آن کلمه درج می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند اصل است. این ممکن است از ایرادات این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، فقط مترادف آنها جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، بهترین سبک بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملا تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان ایده اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

خدمات کپی رایتینگ رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و معمولی است که هر روز زمان برای کپی کردن دارند، اما خدمات تجاری نامحدود و برای مشتریان است.

آیا نسخه تجاری ابزار محدودیت هایی دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 کلمه بازنویسی در هر ارسال است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد سفارشات روزانه وجود ندارد. نسخه رایگان دارای تعداد محدودی ارسال در روز است، بنابراین می توانید تا 300 کلمه در هر ارسال بنویسید.

برای کاربران معمولی، نسخه رایگان کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و نیازهای شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.


آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا بازنویسی متن از هوش مصنوعی در نسخه رایگان استفاده می کند؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

هر دو مفهوم کاملاً متفاوت را بازنویسی کرده و بچرخانید که در صورت ترکیب صحیح، بهترین خروجی را ارائه دهند. در اسپین به تنهایی هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر منتقل می شوند. خود اسپین به هیچ وجه توصیه نمی شود و در حال حاضر این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل رتبه بندی می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می‌خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

نحوه جریان دادن محتوا

چرخش محتوا، مانند بازنویسی محتوا، روش ها و سبک های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. به عنوان مثال، عبارت “ابزار بازنویسی حرفه ای معرفی شده است” به این ترتیب پس از “معرفی ابزار نشان داده شده بازنویسی شده است” چرخانده می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابه جا شدند و بازنویسی انجام نشد و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفت و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها هم می توانند آن را درک کنند. .

اسپین روش بارگذاری پاراگراف ها است

با این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4، 4 با 2 جایگزین می شود و پاراگراف ها به همین ترتیب حرکت می کنند، اگرچه این حالت معنی جملات را حفظ می کند، اما تکرار محسوب می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی وجود نداشت و فقط یک پاراگراف جابجا شد، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است.

در این روش کاربر جملات و عبارات را از مکان های مختلف استخراج کرده و به هم متصل می کند. این کلمات جعلی در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی شده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر نوشتن انجام نشود این چرخه بهترین چرخه محسوب می شود. زیرا معنی هر دو کلمه (حتی اگر تکرار شوند) حفظ شده و کل خط از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند موضوع خوبی برای این روش باشد.

سرویس رونویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک کلمه (خوب ترکیبی از کلمات از منابع مختلف) به طول 2000 کلمه را استخراج می کنید و آن را در قسمت ابزار ویرایش کپی می کنید. برنامه این کلمات را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا رونویسی می شود و با سری قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که وارد یک مقاله می شوید، می توانید تعداد زیادی استثنا و بازنویسی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن خود را کاملاً منحصر به فرد کنید، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2 یا 3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر تشخیص اینکه متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است غیرممکن خواهد بود.

نقل قول چیست؟

پارافریز متن سئوسل به عنوان بازنویسی متن نیز شناخته می شود. با کمک یک ابزار آنلاین برای بازنویسی متن خود، می توانید محتوای بازنویسی شده ماشینی با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که مقاله بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و حرکات ذکر شده انجام نشوند و حتی اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای اینکه متن با کارایی بیشتری نوشته شود، توصیه می کنیم متن را از چندین منبع دانلود کنید و در نهایت پس از هر دور بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به دست شما برسد که گوگل نتواند آن را تشخیص دهد. هر مورد (حداقل تا کنون) با الگوریتم های فعلی).

آیا نیاز به ویرایش متن بازنویسی شده دارید؟

به جای اینکه توسط ماشین نوشته شود، متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد. در برخی از بخش‌های جملات بازنویسی شده، به‌ویژه حوزه‌های تخصصی‌تر، اشتباهات مفهومی جزئی یافت می‌شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن نقل شده با متن اصلی چقدر است؟

شباهت یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها خاص بودن یا عمومیت حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و تغییرناپذیری دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را تجربه کنند (یعنی کار به دست آمده بیشتر شبیه متن اصلی است). این ابزار طبق تست های فراوان تقریبا در تمامی زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توانم پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری خود را با این ابزار بازنویسی کنم؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد، اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا و کاهش درصد تکراری استفاده کنند. پایان نامه ها . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا سرویس بازنویسی محتوا نشونت را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران گرامی ارائه دهد و برای بازنویسی متون نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا