عمومی

بهترین شیوه برای افزایش رتبه سایت خرید بک لینک با کیفیت است

خرید بک لینک دائمی و با کیفیت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]عاقلانه نیست که هزینه و زمان بسیار زیادی را برای رقابت با سایت های برتر از دست بدهید. پس حتما در اسرع وقت خرید بک لینک دائمی و با کیفیت را در برنامه سئوی سایت خود قرار دهید. در اکثر مواقع سئو بدون برندسازی تاثیر چندانی در فروش ندارد. برندسازی به شما کمک می کند بازدیدکنندگان به شما برای خرید اعتماد کنند.

انتخاب کلمات ترند اهمیت بالایی دارند، ترندها عباراتی هستند که کاربران بیشترین جستجو را برای آنها در گوگل انجام داده اند. وقتی عبارات اصلی که برای محتوای خود انتخاب کرده اید را در گوگل جستجو کنید، در پایین صفحه چند تا از عبارات ترند و کلمات کلیدی مرتبط با آن را به شما نمایش خواهد داد که میتوانند بهترین گزینه ها باشند. پس کلمه کلیدی اصلی که در اولویت اول انتخاب کرده اید و همینطور عبارات کلیدی که در اولویت دوم تعیین کرده اید را در گوگل سرچ کنید و عبارات ترند آنها را پیدا کنید.

ولی با هزینه بسیار کمتر و صرف انرژی معقول تر میتوانم بر روی عبارات مناسب تری همچون : اگر در سایت خبرنامه منتشر میکنید، انتشار این محتوای جدید را به اطلاع کاربران خود برسانید. آنها به لحاظ جغرافیایی نیز پراکندگی دارند و به شما کمک میکنند

فرض کنید قصد دارید با کلمه ی “آژانس دیجیتال مارکتینگ” در صدر نتایج جستجو دیده شوید. دسته از سایت ها بهترین کتاب ها را تولید کرده و برای آنها بک لینک های بسیار با ارزشی را بوجود آورده است.

شما با تولید کمترمحتوا، بتوانید رقبای وب سایت خود را کنار زده و رتبه اول در سرچ گوگل را از آن خود کنید. اگر این نکات را رعایت کنید می توانید مطلبی بسیار عالی در سایت خود ایجاد کنید که منجر به بهتر دیده شدن شما شود.

در نتیجه، لزوماَ شما نباید برای عبارت کلیدی مورد نظر محتوا تولید کرده باشید. برخلاف تصور بعضی ها، نباید عبارات اصلی و کلمات کلیدی خود را در همان محتوا لینک دهید. در این صورت به ربات ها میگویید که صفحه لینک گیرنده درباره این مطلب، صفحه اصلی و مرجع هست.

در نتیجه اگر تا الان محتواهای کوتاه در سایت خود منتشر کرده اید. خب من طی ۶ ماه تحقیقاتی انجام دادم که نتایج این تحقیقات می تواند شما را به جواب این سوال برساند که چطور در لینک اول گوگل باشم؟ لینک سازی را هم با کلمه کلیدی و هم با کلمات هم بسته در سایت خود اجرا کنید. خرید بک لینک رپورتاژی از سایتهای خبری مهم ترین و حساس ترین و موثر ترین روش افزایش رتبه به حساب می آید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا