اقتصادی

معرفی تجهیزات عکاسی و ‌فیلم‌برداری

به گفته مجله تفریحی زیباروز ، شما باید از مادربزرگ های خود راز عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای را بپرسید. البته نه مادربزرگ خودت! مادربزرگ هایی که زندگی خود را وقف جذاب ترین عکس ها و فیلم ها کرده اند.

ما موفق شدیم اما ساختن یک فیلم خوب و عکس گرفتن به شیوه مادربزرگها به مواد اولیه ای نیاز داشت که دیگر در بازار وجود ندارد. فقط در مغازه های عتیقه فروشی و عتیقه فروشی های آنلاین یافت می شوند! بنابراین ما مجبور شدیم نسخه را به مادربزرگهای تأثیرگذار بدهیم تا آن را به روز کنیم و دستورالعمل های خارق العاده ای را برای خرید تجهیزات حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری ابداع کنیم.

این دستورالعمل هرگز در جای دیگری استفاده نشده است و استفاده از آن در حال پیگیری است !!! ما توصیه می کنیم از این راهنما فقط برای افرادی که به دنیای عکاسی و فیلمبرداری علاقه مند هستند استفاده کنید.

مواد لازم را در اسرع وقت تهیه کنید!

از هرکسی بپرسید: تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری شامل چه مواردی است؟ نام دوربین را در چند ثانیه به خاطر بسپارید! این راز نیست که هیچ کس نمی داند. همه می دانند که برای شروع باید دوربین خوبی داشته باشید. ما انتخاب دوربین را به شما می سپاریم. به طور کلی ، دوربین های جدید ویژگی های بیشتری به شما می دهند و مطمئناً در گرفتن عکس و فیلم با آنها دردسر کمتری دارند.

پول یا درآمد ماهانه تعیین می کند که برای خرید دوربین باید چه میزان هزینه کنید. اگر می توانید با آنها مذاکره کنید ، حتماً برای خرید مدل های جدیدتر برنامه ریزی کنید تا چند سال را با خوشحالی و بی زحمت عکاسی و فیلمبرداری کنید.

پس از خرید دوربین ، می توانید این راز را ادامه دهید. در زیر تجهیزاتی را ارائه می دهیم که ظاهری کاملاً حرفه ای به شما می دهد. بنابراین اگر آماتور هستید ، ادامه متن را نخوانید. مگر اینکه ایده های بلند پروازانه ای برای حرفه ای شدن داشته باشید!

دستورالعمل روشنایی برای کسانی که در گذشته گیر نکرده اند!

روشنایی اولین رمز موفقیت در گرفتن تصاویر و فیلم های با کیفیت و خلاقانه است. در این گروه تجهیزات عکاسی و فیلمبرداریاز منابع نوری کوچکی که به بالای تلفن همراه متصل می شوند تا بزرگترین چراغ ها و چشمک زن های استودیویی.

اما ما پیشنهادی برای شما داریم. اگر به فکر تولید ویدئو و محتوای ویدئویی هستید ؛ از همه کیت های نورپردازی بزرگ غافل نشوید. در عوض ، از وسایل روشنایی جدیدتری مانند چراغ های حلقه ای استفاده کنید. چراغ های حلقه ای می توانند اثرات آرایشی را به شما یادآوری کنند. اما این وسایل روشنایی تنوع زیادی دارند و نباید یکی باشند چراغ های انگشتر ارزان و قیمت کمی بخرید. مزیت استفاده از این دستگاه ها قابلیت تنظیم نور است. در عکاسی پرتره با ایجاد جلوه ای جذاب در چشم سوژه چراغ را بگیر، عکس خود را شگفت انگیز کنید.

نکاتی از ما: بعد از خرید دوربین ، حتماً مبلغ زیادی را برای خرید چراغ انگشتر و سایر تجهیزات مورد نیاز برای نرم کردن نور اختصاص دهید. ممکن است مجبور باشید تا آخر عمر اقساط پرداخت کنید. هنوز ارزشش را دارد!

تا حد امکان لنز بخرید. البته نه برای چشم شما!

بگذارید داستان زندگی عکاسان حرفه ای را برای شما تعریف کنم. آنها امیدوارند که خرید کنند لنزها آنها زنده هستند و با هر عکس یا ویدیویی که می گیرند لنز بعدی را برای خود خریداری می کنید هدف گذاری انجام می دهند. دنیای لنزها یک حلقه بی پایان است! هرچه تعداد بیشتری لنز خریداری کنید ، هرچه تعداد لنزهای جدیدتر بیشتر باشد ، از ویژگی های بیشتری برخوردار بوده و از کیفیت چشمگیرتری برخوردار باشید ، به خرید آنها بیشتر ترغیب می شوید.

این زندگی در دنیای عکاسی است. زنده باشید و با امید عکس بگیرید لنز بخرید بهتر! این جمله را می توان در تمام صفحات دفتر خاطرات عکاس مشاهده کرد!

اما اگر تازه کار هستید ، لنزهای مختلف را خفه نکنید. بهترین راه این است که دوستان بیشتری از عکاس داشته باشید که لنزهای مختلف را امتحان کنند و سپس تصمیم به خرید لنز بعدی بگیرند. استفاده از راهنمای خرید لنز نیز به شما کمک می کند بودجه خود را خرج نکنید.

خرید دوربین + عکس + عکسبرداری

استفاده از میکروفون به مخاطب آسیب نمی رساند!

اگر به فکر تولید محتوای ویدئویی و ضبط هستید ، خرید میکروفن را حتماً در لیست اهداف خود بگنجانید. فقط آماتورها به میکروفون داخلی دستگاه اعتماد دارند و فکر می کنند اگر در طبیعت عکس بگیرند ، مخاطب بهتر صدا را می شنود. احتمالاً عاملی است که باعث شده آنها اینقدر ضعیف عمل کنند.

دنیای میکروفن ها به اندازه جهان لنزها متنوع و بزرگ است. این به هدف میکروفون بستگی دارد. به عنوان مثال ، ساخت یک فیلم کوتاه با میکروفون یک حرکت کاملاً آماتوری است! برای این کار باید به سراغ اسلحه شکاری و تجهیزات ضبط بروید.

اگر قصد ضبط صدای سازهای مختلف را دارید ، باید میکروفونی مناسب انتخاب کنید که صدای ساز را به خوبی دریافت کند. و اگر به فکر فیلمبرداری آموزشی و تبلیغاتی هستید ، می توانید میکروفون های یقه ای انتخاب کنید.

عکاسان معمولاً علاقه زیادی به میکروفن ندارند بلکه به لنزها و لباس زیرشان علاقه دارند. حتی اگر علاقه ای به این دستگاه ها ندارید ، برای ارتقا the کیفیت کار خود باید اطلاعات بیشتری کسب کنید و سعی کنید در حلقه دوستان خود چند متخصص صدا داشته باشید که از پیشنهادات شما راضی باشند!

همه چیز آماده است به جز پس زمینه!

من می دانم که شما دیگر پول در جیب خود ندارید ، اما خرید تجهیزات کاغذ دیواری هزینه زیادی ندارد. سرانجام ، او می خواهد در هر زمینه سرمایه ای حرفه ای شود!

پیش زمینه های عکاسی قبلاً برای پس زمینه استفاده می شد. اکنون زمان به روزرسانی است!

اما امروزه از کاغذ دیواری استفاده می شود ، کاغذ دیواری ابزاری است که این کار را انجام می دهد. شما آن را در پس زمینه صحنه قرار می دهید و لازم نیست نگران چالش هایی باشید که با عکس گرفتن از تلفن خود داشته اید. این کاغذ دیواری های جذاب در دو نوع تولید می شوند. تصاویر پس زمینه قابل شستشو هستند و مدل های جدید به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز خوبی از کاغذ دیواری به شما می دهند و ترک دیوار باعث خراب شدن محتوای ویدیویی شما نمی شود! انواع آن را می توانید در فروشگاه دیدنگار پیدا کنید.

دستورالعمل کامل شد وارد شو!

همه آنچه برای دانستن یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای لازم بود بدانید ، ما در این راهنمای جدید آورده ایم. از این پس ، ورود به مرحله اجرا به شما بستگی دارد. احتمالاً اولین کاری که باید انجام دهید تهیه لیستی از بانک ها و مراکزی است که وام های کم بهره ارائه می دهند!

برای شما پیروان حرفه ای دیدانگر آرزوی موفقیت داریم!

دکمه بازگشت به بالا