بین الملل

پاسخ مقاومت لبنان به گالانت: سنگرها گُور نظامیان تو خواهد شد/ این بار نبرد در الجلیل است

«حاج جهاد» از فرماندهان مقاومت لبنان با حضور در یکی از برنامه های شبکه المنار لبنان به تهدید اخیر یو آو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که ادعا کرده بود، این رژیم می تواند لبنان را به زعم خود “به عصر حجر بازگرداند”، پاسخ داد.

وی تاکید کرد: مقاومت لبنان از نظر مادی، معنوی و انسانی برای نبرد آینده آمادگی دارد.

این فرمانده مقاومت افزود: ما مقدمات و تجهیزات لازم برای عملی کردن وعده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را آماده کردیم و دنیا به طور زنده و مستقیم شکست ارتش صهیونیستی در نبرد آتی را خواهد دید.

وی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی همانند گذشته و همانند اتفاقی که در سال ۱۹۸۲ رخ داد نخواهد توانست در حریم هوایی لبنان تاخت و تاز کند.

این فرمانده مقاومت همچنین تاکید کرد: وعده مقاومت این است که پایگاه های اشغالگران نابود خواهد شد و رهبران رژیم صهیونیستی با چشمان خود فرار نظامیان صهیونیست از پایگاه ها را خواهند دید.

وی افزود که جنگ بعدی در جنوب لبنان نخواهد بود بلکه در منطقه الجلیل است.

حاج جهاد گفت: همه مواضع اشغالگران به گورستان تبدیل و از خدمت خارج خواهد شد و شاهد فرار نظامیان اسرائیلی از آنها واهد شد و از خواهید بود.

وی به جنگ 33 روزه و پیامدهای آن اشاره کرد و گفت: ما ارتش اسرائیل را به عقب بردیم و گواه آن این است که امروز با ارتشی مواجه هستیم که توان رزمی ندارد.

حاج جهاد با تاکید بر آمادگی مقاومت افزود: امروز با مقاومتی روبرو هستیم که درخصوص امکان دستیابی به پیروزی از اعتماد بالایی برخوردار است.

این فرمانده گفت: نبرد ما نبرد الجلیل خواهد بود و تدارکات دشمن تأیید می کند که او در حال برنامه ریزی برای چگونگی محافظت از خود در برابر ورود (مقاومت)به الجلیل است. اگر دشمن به فکر ورود به سرزمین ما باشد، نخواهد توانست از آن خارج شود.

در این راستا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قرار است روز دوشنبه به مناسبت سالروز پیروزی در جنگ تموز سخنرانی و به آخرین تحولات لبنان و منطقه بپردازد.

سید حسن نصرالله قرار است به اتفاقات الکحاله و همچنین آخرین تحولات فلسطین و سوریه بپردازد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا در ادامه لفاظی های مکرر سران این رژیم درباره قدرت حزب الله گفت: در صورت آغاز جنگی جدید، لبنان را به عصر حجر باز می گردانیم.

«یوآو گالانت» روز سه شنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با لبنان افزود: هشدار می دهم درصورتی که حزب الله خطایی مرتکب شود، در بکارگیری تمام قدرت خود در حمله به سراسر خاک لبنان تردید نخواهیم کرد.

وحشت مسئولان رژیم صهیونیستی از هر اقدامی از سوی حزب الله لبنان همزمان با اختلافات و درگیری های داخلی این رژیم، آن ها را واداشته تا برای جبران ابهت فروریخته خود، به طور مداوم اقدام به تهدید کنند.

این درحالی است که رسانه های صهیونیستی طی چندماه گذشته بارها بر وحشت رژیم صهیونیستی از هرگونه عملیات از سوی حزب الله لبنان تاکید کرده اند.

310310

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا