عمومیکسب و کار ایرانی

پنل رایگان افزایش ایمپرشن اینستا

افزایش فالوور به تعامل کاربران با پیج شما کمک بسیاری می‌کند. در دنیای امروز اکثر کسب و کارها و برندها در شبکه‌های اجتماعی حضور قوی دارند. امروزه یکی از معیارهای اصلی برای سنجش موفقیت یا شهرت یک برند، تعداد فالوورها در شبکه‌های اجتماعی است. فالوور رایگان به شما کمک می‌کند تا به سرعت و به‌راحتی تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و به عبارتی از صفر شروع نکنید! این افزایش در تعداد فالوورها باعث جلب توجه و دیده شدن بیشتر در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌شود.  شما میتوانید با مراجعه به سایت مای ممبر به آدرس https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام اقدام به خرید  فالور ولایک و حتی شماره مجازی کنید.

به این ترتیب می‌توانید آگاهی عمومی از برند یا کسب و کار خود ایجاد کنید و بازاریابی بهتری داشته باشید. اگر شما یک پیج فروشگاهی داشته باشید، مخاطب جدید زمانی برای خرید به شما اعتماد می‌کند که شاهد تعداد فالوور بالا، لایک زیاد و تعدد کامنت‌ها باشد. در غیر این صورت ممکن است گمان کند که پیج کلاهبرداری است یا مدت‌هاست که فعالیتی نداشته است. با افزایش تعامل کاربران، می‌توانید روابط قویتری با آن‌ها برقرار کنید. این تعامل باعث ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و هدف‌گذاری بهتر در تبلیغات، نحوه تولید محتوا و شیوه پیام‌رسانی شما خواهد شد. کاربرانی که فالوور واقعی شما باشند، مطالب شما را برای دوستان خود خواهند فرستاد و کم کم محصولات یا خدمات شما به دایره وسیع‌تری از افراد معرفی می‌شود.

معنی ریچ در اینستاگرام چیست؟

مفاهیم ریچ و ایمپرشن تقریبا در تمام شبکه های اجتماعی وجود دارند و من برای تعریف ریچ در اینستاگرام قصد دارم از تعریف لینکدینی آن کمک بگیرم. برای مثال اگر پستی در اینستاگرام داشته باشید که ایمپرشن آن 20 و ریچ آن 5 باشد به این معناست که: محتوای شما 20 بار بازدید شده است، اما 15 بازدید، توسط اکانت های تکراری بوده است. (یعنی افراد بعد از بازدید اول، مجددا به محتوای شما برگشته اند).

تفاوت ریچ و ایمپرشن در اینستاگرام چیست؟

با اینکه ریچ و ایمپرشن اینستاگرام، هر دو از مفهوم “بازدید” گرفته می شوند اما در شیوه اندازه گیری و آنالیز کاملا متفاوت اند و هر دو آن ها معیارهای بسیار مهمی در اندازه گیری کیفیت تبلیغات و محتوای پست ها هستند. اما در ایمپرشن تمرکز بر روی تاثیرگذاری و کیفیت محتواهاست و افزایش ایمپرشن اینستاگرام به این معناست که احتمالا کاربران به تبلیغات یا پست شما برگشته اند. فرض کنید که شما یکبار یک ویدئو را به مدت 3 ثانیه یا بیشتر نگاه می کنید، در این صورت یک ویو به آن ویدئو اضافه خواهد شد. همچنین اگر 20 بار یک ویدئو را 3 ثانیه یا بیش از 3 ثانیه نکاه کنید، 20 ویو برای آن ویدئو ثبت خواهد شد.

وضعیت ریچ و ایمپرشن اینستاگرام نسبت به یکدیگر

همانطور که احتمالا تا به اینجای مطلب متوجه شده اید، عدد ایمپرشن همواره از عدد ریچ بیشتر است و هر چقدر اختلاف میزان ریچ و ایمپرشن یک پست یا تبلیغ در اینستاگرام بیشتر باشد، تعامل مخاطبان و جذابیت محتوا برای آن ها بیشتر بوده است چرا که بیش از یک مرتبه از آن پست یا تبلیغ بازدید کرده اند؛ در نتیجه یکی از سیگنال های ، افزایش ایمپرشن های یک پست یا محتوا خواهد بود.

چطور می توانم مقدار ریچ و ایمپرشن را در اینستاگرام ببینم؟

در این قسمت می توانید میزان کل بازدیدهای یک پست را مشاهده کنید.  برای بررسی اطلاعات کلی پیج نیز لازم است از قسمت Setting وارد بخش Insights شوید تا صفحه اطلاعات پیج، مشابه صفحه زیر به شما نمایش داده شود.

افزایش ایمپرشن مهم تر است یا افزایش ریچ؟

از جمله مواردی است که در مورد آن صحبت های زیادی شده است اما احتمالا در مورد افزایش ایمپرشن رایگان اینستاگرام کمتر شنیده اید. حال که به خوبی مفهوم و تفاوت این دو مورد را درک کرده اید، ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که: به کدام مورد لازم است بیشتر اهمیت دهید: افزایش ایمپرشن یا افزایش ریچ؟

این مساله کاملا به هدف شما از حضور در اینستاگرام بستگی دارد.

  • اگر هدف شما از حضور در اینستاگرام افزایش آگاهی از برند، ، راه یافتن به اکسپلور و رشد اکانت باشد، مشخص است که باید بر روی تعداد افرادی که به محتواهای شما دسترسی پیدا می کنند تمرکز کنید که این مساله با افزایش ریچ در اینستاگرام قابل دستیابی است.
  • اما از آنجا که افزایش ایمپرشن اینستاگرام به این معناست که تک تک کاربران چندین بار از محتواهای شما بازدید کرده اند، این متریک می تواند به شما در رسیدن به اهدافی مثل افزایش تعامل و درگیری مخاطبان و همچنین ساخت جامعه ای از مخاطبان وفادار کمک کند.

همچنین ترسیم مسیر رشد و دریافت بینش صحیح از سلیقه و نیازمندی کاربران در گرو تحلیل ایمپرشن پست و محتواهای مختلف است.

عدد مناسب برای ایمپرشن در اینستاگرام چقدر است؟

متاسفانه هیچ متر مشخصی برای اندازه گیری عدد “خوب” برای ایمپرشن وجود ندارد؛ چرا که این مساله از هر اکانت به اکانت دیگر متفاوت و منحصربفرد است. مساله ای که لازم است آن را بررسی کنید، این است که وضعیت ایمپرشن و ریچ شما در ماه فعلی به نسبت ماه پیش چگونه است. اگر در طی گذشت زمان اکانت اینستاگرام شما در این دو معیار پیشرفت داشته باشد، می توانید امیدوار باشید که پلن شما برایتان کار می کند. اما اگر با کاهش مقدار ریچ و ایمپرشن در اینستاگرام مواجه هستید، بررسی کنید که روند ارسال محتوا در این پلتفرم را چه تغییری داده اید. آیا موضوع محتواها تغییر کرده است؟ در زمانبندی انتشارتان تغییراتی ایجاد شده یا دوره انتشار را تغییر داده اید؟

کانال های افزایش ایمپرشن رایگان در اینستاگرام

اگر در قسمت Post insight اینستاگرام وارد شوید، می توانید به تفکیک بررسی کنید که ایمپرشن های دریافتی برای هر پست از چه کانالی دریافت شده اند. به طور کلی افراد از 6 طریق می توانند باعث افزایش ایمپرشن رایگان پست های اینستاگرام شوند که عبارت اند از:

  • Home: ایمپرشن های home از صفحه فید اینستاگرام دریافت شده اند. در واقع این ایمپرشن ها را از فالوورهایتان دریافت کرده اید.
  • Profile: کاربران با ورود به پیج شما و بازدید از پست هایتان باعث ایجاد ایمپرشن هایی از نوع Profile می شوند.
  • Location: پست شما از طریق تگ های Location مشاهده شده است.
  • Hashtags: کاربران با سرچ هشتگ های مختلف به پست های شما رسیده اند. استفاده از می تواند در ورودی های هشتگ به شما کمک کند.
  • Explore: پست شما در صفحه Explore بازدید شده است.
  • Other: محتوای شما از طریق منابع دیگر بازدید شده است.

ایمپرشن های Other می توانند از سه طریق به دست آمده باشند:

یک. از طریق شیر کردن پست هایتان به صورت پیام در دایرکت.

دو. سیو کردن پست هایتان توسط کاربران.

سه. تگ شدن اکانت شما در پست های دیگر.

9 تکنیک کارساز برای افزایش ایمپرشن رایگان اینستاگرام

در نهایت با به کار بردن این 9 تکنیک می توانید محتواهای خود را در دیدرس کاربران قرار دهید و میزان ایمپرشن پست های اینستاگرام را بالا ببرید:

1. کیفیت، کیفیت، کیفیت! محتوای با کیفیت تولید کنید

تولید محتوای با کیفیت باعث برندسازی و ذهنیت مثبت کاربران خواهدشد. کاربرانی که نسبت به برند و بیزینس شما ذهنیت مثبتی داشته باشند، می توانند تبدیل به مخاطبان وفادار برند شوند و مخاطبان وفادار برای شما افزایش ایمپرشن رایگان را به همراه خواهند داشت.

2. محتوای سبز تولید کنید

تولید محتواهای سبز، باعث می شود کاربران همیشه به محتوای شما احتیاج داشته باشند، آن را سیو کنند و در نتیجه به آن برگردند.

3. از هشتگ ها غافل نشوید

همانطور که دیدید، یکی از راه های دریافت ایمپرشن در اینستاگرام از طریق هشتگ هاست، بنابراین توصیه می شود از هشتگ های مناسب و پربازدید استفاده کنید. به کار بردن می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

4. از تگ لوکیشین در پست هایتان استفاده کنید

استفاده از تگ لوکیشین در پست هایتان باعث می شود افراد از طریق سرچ یک لوکیشین خاص، به پست شما برسند و آن را در صفحه نمایششان مشاهده کنند.

5. از طریق استوری از فالوورهایتان بخواهید محتواهای جدیدتان را ببینند

اگر تعداد بازدید پست هایتان کم شده است، می توانید بعد از انتشار پست از طریق استوری به فالوورهایتان اعلام کنید که محتوای جدید منتشر کرده اید و از آن ها بخواهید که از محتواهایتان دیدن کنند.

6. در دیگر شبکه های اجتماعی محتواهای اینستاگرامتان را پروموت کنید

اگر در دیگر شبکه های اجتماعی مانند لینکدین یا توییتر نیز فعالیت دارید، می توانید با درخواست از مخاطبانتان در این پلتفرم ها به افزایش ریچ و ایمپرشن اکانت اینستاگرامتان کمک کنید.

7. با گرفتن تعامل از کاربران، پست هایتان را به اکسپلور و فید منتقل کنید

همانطور که می دانید تعامل و انگیجمت کاربران در حرف اول را میزند؛ بنابراین با گرفتن تعامل از کاربران خواهید توانست به فید فالوورها و اکسپلور برای غیر فالوورهایتان راه پیدا کنید و بازدید پست هایتان را بالا ببرید.

8. از کاربران بخواهید محتواهایتان را سیو و بازنشر کنند

سیو کردن و بازنشر پست ها از روش های مستقیم برای دریافت ایمپرشن بیشتر در اینستاگرام است و درخواست از کاربران برای انجام این دو عمل می تواند در بالا بردن میزان بازدید پست هایتان تاثیرگذار باشد.

9. با تحلیل محتواهایی که ایمپرشن های بالایی دارند، مسیر درست را دنبال کنید

پست و محتواهایی که در گرفتن تعامل و ایمپرشن از کاربران موفق بوده اند را تحلیل کنید تا بتوانید در راستای علاقه مندی و سلیقه مخاطبان جامعه هدفتان محتوا تولید کنید.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام اهمیت دارد؟

افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد و برای افراد و کسبوکارها میتواند اثرات مثبت زیادی داشته باشد. در زیر تعدادی از اهمیتهای افزایش فالوورها در اینستاگرام آورده شده است:

  • افزایش اعتبار و اعتماد: تعداد بالای فالوورها نشاندهنده اعتبار و اعتماد در نگاه دیگران است.
  • تأثیرگذاری بیشتر: ساده است! فالوور بیشتر به معنای تأثیرگذاری بیشتر خواهد بود.
  • فرصتهای تبلیغاتی: کسبوکارها و برندها با تعداد زیادی فالوور، فرصتهای تبلیغاتی بیشتری را برای خود ایجاد میکنند. همچنین، شرکتهای تبلیغاتی نیز ممکن است با توجه به تعداد فالوورها با شما همکاری کنند.
  • رشد سریعتر: تعداد بیشتر فالوورها میتواند راهی برای رشد سریعتر در فضای مجازی باشد.
  • کسب درآمد اینترنتی از اینستاگرام به کمک همکاری با برندها و تبلیغات، فروش محصولات یا خدمات شخصی، ساخت و فروش محتوا، ساخت و مدیریت کلاسها یا وبینارها، پذیرش حمایت مالی از دنبالکنندگان و غیره با افزایش فالوور رایگان
دکمه بازگشت به بالا