عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه تلویزیون سامسونگ را به اینترنت گوشی وصل کنیم

آموزش اتصال تلویزیون های سامسونگ به اینترنت گوشی

امروزه تلویزیون های نسل جدید ویژگی های متعدد و مفید زیادی دارند. اتصال به اینترنت یکی از ویژگی های کاربردی و اصلی تلویزیون های هوشمند است.

وقتی تلویزیون هوشمند شما به اینترنت بی سیم متصل است،می توانید از آن برای دسترسی به ویژگی های اینترنت از جمله برنامه های تحت وب، سرویس های پخش فیلم و سریال و دیگر موارد استفاده کنید.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ نیز از این قابلیت برخوردار هستند و شما می توانید آن ها را به راحتی به اینرنت تلفن همراهتان متصل کرده و از امکانات آن بهره ببرید پس تا پایان این مطلب با ویویدکس همراه باشید.

مراحل اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت

در این بخش مراحل اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت را بررسی می کنیم. توجه داشته باشید در صورتی که با توجه به مراحل ذکر شده امکان اتصال تلویزیون به اینترنت برای شما فراهم نشد می توانید به واحد تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت نمایید. اتصال تلویزیون های UHD, SUHD , QLED & The Frame models به اینترنت از طریق این روش هایی که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم فراهم است.

  • برای اتصال تلویزیون سامسونگ به اینترنت در قدم اول کلید Home را روی ریموت فشار داده و سپس مسیر Network > Open Network Settings را دنبال نمایید.
  • گزینه Wireless را انتخاب نمایید با این کار تلویزیون شبکه های اینترنت های بی سیم اطراف را تشخیص می دهد. اتصال روتر اینترنت خود را انتخاب کنید. در صورتی که اتصال اینترنت شما در اولین بار شناسایی نشده باشد می توانید با انتخاب Refresh ، فهرست شبکه های موجود را به روز رسانی کنید.
  • رمز عبور را وارد کنید و روی دکمه Done کلیک کنید.
  • در این مرحله تلویزیون اتصال با اینترنت را برقرار می کند.
  • دکمه OK را فشار داده و از اینترنت تلویزیون خود به سادگی استفاده نمایید.

برای راهنمای بیشتر می توانید به atlaselectronicsinc.com مراجعه کنید.

اتصال اینترنت گوشی به تلویزیون دوو |اتصال تلویزیون سامسونگ به گوشی

نکات اتصال تلویزیون samsung به اینترنت

  • تلویزیون سامسونگ پروتکل های ارتباطی IEEE 802.11a / b / g / n را پشتیبانی می کند. سامسونگ از IEEE 802.11n استفاده می کند. در غیر این صورت، هنگام پخش ویدئو ممكن است به درستی پخش نشود.
  • برای استفاده از یک شبکه بی سیم، تلویزیون باید به یک روتر بی سیم یا مودم متصل شود. اگر روتر بی سیم از DHCP پشتیبانی می کند، تلویزیون می تواند از یک آدرس IP DHCP یا ایستا برای اتصال به شبکه بی سیم استفاده کند.
  • در صورتی که کانال برای روتر بی سیم در حال حاضر توسط دستگاه دیگری مورد استفاده قرار گیرد، نتیجه معمولا تداخل و یا یک شکست ارتباطی است. بنابراین کانالی را انتخاب کنید که تداخلی نداشته باشد.
  • بهره مندی از یک سیستم امنیت اختیاری یکی از قابلیت های شبکه های بی سیم به شمار می رود. برای فعال کردن یک سیستم امنیتی شبکه بی سیم، شما نیاز به ایجاد یک کلید امنیتی با استفاده از حروف و اعداد دارید. به نوعی این کار امنیت شبکه ی مورد استفاده ی شما را تضمین می کند. این کلید امنیتی برای اتصال به شبکه بی سیم مورد نیاز است.

اتصال گوشی به تلویزیون و انتقال محتوا به نمایشگر بزرگتر تلویزیون، یکی از مباحث مورد علاقه کاربران در سال‌های اخیر است. یکی از ایده هایی که افراد در زمان خرید تلویزیون دارند، امکان اتصال تلویزیون به گوشی های تلفن همراه است. در واقع قرینه سازی صفحه نمایش به شما اجازه می‌دهد تا نمایشگر گوشی موبایل خود را همانطور که هست به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید و محتوا را بر روی آن مشاهده کنید. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم و محتوا گوشی خود را به صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون منتقل کنیم؟ روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی و نحوه استفاده از آن‌ها می‌پردازیم. تنظیمات گوشی‌های مختلف برای استریم کردن محتوا از گوشی به تلویزیون متفاوت است و کمپانی‌های مختلف از عناوین مختلفی برای این فناوری استفاده کرده‌اند. البته توصیه می‌شود پیش از آنکه بخواهید از راهکارهای پیشنهادی زیر استفاده کنید، از بروز بودن نرم‌افزار دستگاه و برنامه‌های مرتبط با آن اطمینان حاصل کنید. برای بروزرسانی نرم‌افزار گوشی خود، «بسته به برند» آدرس زیر را طی کنید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا