چگونه خودرو را ضدعفونی کنیم؟

در این گزارش از ضد عفونی و ضد عفونی چند سطحی داخل اتومبیل برای رانندگان و دارندگان خودرو یاد شده است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به دلیل شیوع ویروس خطرناک و کشنده تاج در ماههای اخیر ، بسیاری از شهروندان از احتمال انتقال و شیوع ویروس از طریق تماس با سطوح مختلف از جمله خودرو ابراز نگرانی کرده اند.

براساس این گزارش در وب سایت nbcsandiego ، رانندگان خودرو و سرنشینان مشاوره بهداشتی در مورد چگونگی جلوگیری از شیوع coronavirus و قطع زنجیره انتقال و توزیع در جامعه دریافت کرده اند که مهمترین آنها در ذیل مورد بحث قرار می گیرد.

طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده. در آمریكا ، مواد ضد عفونی كننده الكل قادر خواهند بود كه تقریباً 70 درصد كرو ویروس را تقریباً در تمام سطوح از بین ببرند. آنها همچنین به شهروندان توصیه كردند در صورت عدم دسترسی به الكل و مواد ضد عفونی كننده استاندارد ، می توانند از صابون و آب برای ضدعفونی كردن سطوح مختلف مانند اتومبیل استفاده كنند.

البته نکته مهم در اینجا این است که رانندگان باید در نظر داشته باشند که سطوح داخلی کابین خودرو نسبت به بعضی از مواد شوینده و ضد عفونی کننده های قوی بسیار حساس است ، بنابراین می توان به راحتی آسیب دید و ترک خورد. شکنندگی بزرگی وجود خواهد داشت.

رانندگان همچنین باید در تمام اتومبیل هایی که در هنگام رانندگی رانندگی می کنند به همه سطوح مختلف توجه داشته باشند از جمله فرمان ، دستگیره درها ، چرخ دنده ها ، دکمه های پنجره ، چراغهای جلو و شاخ ، کمربند ، ضبط کننده و. صفحه نمایش کنسول وسط را با یک محلول ضدعفونی معمولی پس از هر بار استفاده و ضدعفونی کردن خودرو ضد عفونی کنید تا خطر انتقال ویروس به سرنشینان خودرو کاهش یافته و به صفر برسد.

کارشناسان همچنین توصیه می کنند اگر ماشین شما مجهز به صفحه نمایش لمسی و صفحه لمسی است ، از محلول های ضد عفونی کننده حاوی آمونیاک استفاده نشود زیرا ممکن است سنسور اثر انگشت و شفافیت صفحه از بین برود.

نکته دیگری که صاحبان خودرو باید در نظر داشته باشند این است که بدون اعمال فشار ، باید سطوح مختلف را با یک پارچه میکرو فیبر نرم و تمیز و ضد عفونی کنند.

همچنین بسیاری از کارشناسان انستیتو پیشنهاد کرده اند که رانندگان و سرنشینان بلافاصله پس از ورود به اتومبیل ، دست خود را با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده ژل و ضد عفونی کنند تا از انتقال و انتشار ویروس های احتمالی از طریق دست جلوگیری کنند. از سایر سطوح داخلی خودرو خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا