بین الملل

انتشار تصاویری از دختر حاکم دبی در یک مرکز خرید

پس از ماه ها بی خبری ، دو حساب اینستاگرام تصویری از لطیفه آل مکتوم ، دختر حاکم دبی را در مرکز خرید منتشر کردند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، وب سایت بی بی سی عربی با انتشار این عکس از اینستاگرام اعلام کرد که نمی تواند صحت این عکس را تأیید کند و اطلاعات اضافی در مورد آن وجود ندارد.

عکس منتشر شده دختری را نشان می دهد که شبیه لطیفه آل مکتوم است و با دو دختر به ظاهر غربی در یک مرکز خرید در امارات نشسته است و پشت سر آنها تبلیغ فیلم “قاتل دامون” است که در اولین روز عید است. الفطر 13 مه در امارات متحده عربی نشان داده شده است ، دیده می شود.

دو دختر پنجشنبه گذشته عکسی را در حسابهای خود قرار دادند و یکی از آنها در مورد این عکس نوشت: “لحظات خوش در بازار امارات متحده عربی ، با دوستان”.

دختران حاضر نشدند از بی بی سی بخواهند در مورد شرایط این شوخی یا هر چیزی که مربوط به عکس است توضیح دهد.

بی بی سی به نقل از کنت راس ، رئیس دیده بان حقوق بشر گفت که با فرض واقعی بودن عکس ، می تواند “اثبات زنده بودن شوخی باشد ، اما نشان دهنده وضعیت روحی و جسمی وی یا زندگی یا شرایط شخصی او نیست. “

فوریه گذشته ، بی بی سی ویدئویی را که به طور مخفیانه در داخل دستشویی گرفته شده بود ، منتشر کرد و در آن لطیفه مکتوم ، دختر حاکم دبی ، خود را به عنوان گروگان پدرش توصیف کرد و گفت که او در بازداشت اجباری است و از آن بیم دارد.

در بیانیه ای در تاریخ 20 آوریل ، کارشناسان سازمان ملل متحد از امارات متحده عربی خواستند شواهدی در مورد زنده بودن دختر حاکم دبی ارائه دهد.

سازمان ملل از اظهارنظر درباره این عکس خودداری کرد ، اما به بی بی سی گفت که آنها منتظر “شواهد قانع کننده زنده بودن شیخ لطیفه” هستند ، همانطور که امارات قبلا گفته بود.

در ماه آوریل ، تیمی از کارشناسان مستقل حقوق بشر سازمان ملل متحد ، از جمله بازرسان سازمان ملل در مورد شکنجه و خشونت علیه زنان ، با صدور بیانیه مشترکی خواستار “بازبینی مستقل بازداشت و آزادی فوری لطیفه” شدند. سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل به ریاست میشل بشلت در آن زمان گفت که هیچ مدرکی مبنی بر زنده بودن شیخ لطیفه از امارات دریافت نکرده است.

سرنوشت شیخ لطیفه 35 ساله و رابطه طوفانی وی با پدرش شیخ محمد بن راشد آل مکتوم چیزهای جدیدی را برای حاکم دبی روشن کرد.

در سال 2018 ؛ این هنگامی که یک گروه حقوق بشری ویدیویی را منتشر کرد که در آن لطیفه تلاش خود برای فرار از دبی را ضبط کرد ، توجه جهانیان را به خود جلب کرد.

وی پس از عملیات نیروهای ویژه در سواحل هند دستگیر و به دبی بازگردانده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا