کسب و کار ایرانیورزشی

لباس های ورزشی بچه گانه مناسب فصل سرما

همه پدر و مادرها می‌دانند که انتخاب لباس برای بچه‌ها سخت است و این انتخاب زمانی که برای روزهای سرد از سال باشد هم سخت‌تر می‌شود. زیرا لباس‌های پاییزی و زمستانی در کنار زیبایی که باید داشته باشند باید بتوانند بدن کودک شما را گرم نگه دارند به همین دلیل هم شما نیاز دارید تا یک محافظ قدرتمند برای کودک خود در برابر سرما خریداری کنید.

با توجه به آنکه کودکان به سرعت رشد می‌کنند شما باید به جای خرید لباس‌های گران قیمت، لباس آنها را متناسب با اندازه آنها و موقعیت‌های مختلف انتخاب کنید. جنس لباس هم به راحتی فرزند شما کمک قابل توجهی می‌کند. بنابراین لازم است به نکاتی توجه کنید که ما در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. پس ما را همراهی کنید.برای بازدید از لینک اسکیت دخترانه و اسکوتر مناسب دختر لطفا کلیک کنید.

ورزش اسکیت یکی از ورزش های پرطرفدار برای جوانان و نوجوانان امروزی هست که در بین دختران و پسران به یک اندازه مورد استقبال قرار گرفته است. هیچ تفاوتی بین اسکیت های دخترانه و پسرانه وجود ندارد، مگر رنگ آن ها. از آنجایی که صورتی و قرمز رنگ مورد علاقه بیشتر دختر ها هست و دوست دارند بیشتر وسایلشان را به این رنگ ست کنند، ما در فروشگاه اسپرت رول یک کاکلکشن مخصوص اسکیت دخترانه درست کردیم که از قیمت پایین تا بالاترین قیمت را شامل می شود.

قیمت اسکیت دخترانه صورتی

با توجه به برند اسکیت و کیفیت مد نظر، قیمت های مختلفی برای اسکیت دخترانه صورتی وجود دارد. اسکیت های دخترانه در فروشگاه اسپرت رول از قیمت یک میلیون 700 هزار تومان تا 8 میلیون 750 هزار تومن وجود دارد. اگر به دنبال خرید یک اسکیت ساده ولی با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، اسکیت های فلایینگ ایگل و گلکسی گزینه های مناسبی هستند، ولی اگر یک مقدار نگاه حرفه ای به این رشته ورزشی دارید و دوست دارید فرزندتان جدی تر اسکیت سواری کنند در آینده پیشنهاد میکنم اسکیت رولربلید دخترانه را انتخاب کنید. البته برای خرید اسکیت دخترانه می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در اسپرت رول ارتباط برقرار کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید.

لباس ورزشی |لوازم ورزشی

معمولا در میان لایه خارجی و آستر داخل کاپشن یا انواع سویشرت دخترانه و پسرانه یک لایه اضافی از جنس پشم یا پشم شیشه وجود دارد. زمانی که یک یا انواع کاپشن خیلی ضخیم است احتمالا دارای یک لایه میانی از جنس پشم یا کرک است. بنابراین در هنگام خرید انواع سویشرت و هودی جدید و کاپشن در کنار توجه به  قیمت و شیک بودن آن توجه داشته باشید که این لایه پشم یا کرکی را در داخل آن دارد یا خیر. این لایه کمک می‌کند تا فرزند شما در موقعیت‌های سرد گرم‌تر شود. رنگ‌های صورتی و مشکی  در میان رنگ‌های مختلف دارای طرفداران بیشتری است.

البته باید دقت داشته باشید که در میان انواع عایق‌های مختلف برای کاپشن و هودی اسپورت رول ؛ نوع کرکی آن بهترین عایق گرمای است که در کنار گرما هزینه کمتری را هم دارد. علاوه بر این لایه کرکی کمک می‌کند تا بافت لباس نرم و ملایم شود و کودک احساس بهتری در هنگام پوشیدن آن داشته باشد.

در انتخاب باید دقت داشته باشید که به هر میزان که قد لباس کودک، بلندتر باشد محافظت بیشتری از بدن  و قسمت پایین بدن او خواهد کرد. البته در انتخاب و خرید لباس مجلسی  دخترانه و پسرانه در کنار توجه به  مدل باید این را بدانید که بلند بودن بیش از حد لباس هم به خصوص لباس‌های بافتنی می‌تواند برای کودک دردسر ساز هم باشد و جلوی فعالیت آزاد او را بگیرد.

یکی از نکات مهمی که در روزهای سرد سال باید به آنها توجه کنید این است که بهتر است در زیر لباس اصلی از یک زیرپوش نخی استفاده کنید. درواقع استفاده از لباس گرم هر میزان هم پوشیده باشد و بافت گرمی داشته باشد؛ بدون زیرپوش مناسب برای کودک کارایی ندارد.

بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن پای کودکان شلوار است. اما گاهی اوقات والدین از دامن‌های ضخیم استفاده می‌کنند که به هر میزان هم این دامن‌ها ضخیم باشد باز هم به جلوگیری از تماس سرما با پای کودک کمک نمی‌کند. به همین دلیل اگر می‌خواهید از دامن ضخیم استفاده کنید باید از یک جوراب شلواری پشمی و ضخیم هم به همراه آن استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از یک کاپشن یا پالتوی بلند هم برای گرم ماندن بدن و پاهای کودک استفاده کنید.

یکی از قسمت‌های مهمی که در بدن کودکان باید گرم نگه داشته شود و در صورت بی‌توجهی موجب سرما خوردن آنها می‌شود؛ پاها است. بنابراین حتی اگر از کفش یا پوتین مناسبی استفاده می‌کنید؛ از جوراب‌های زمستانی ساق بلند استفاده کنید تا پا و ساق کودک شما گرم بماند. ساق پا به سرعت سرد می‌شود و این موضوع باعث می‌شود تا فرزند شما سرما بخورد. بیشترین میزان گرما از بدن کودکان از قسمت پا خارج می‌شود.

دست‌ها هم مانند پاها هستند و قسمتی هستند که به سرعت گرما از دست می‌دهند. به همین دلیل هم شما با گرم نگه داشتن دست‌های کودک خود می‌توانید از سرما خوردن او جلوگیری کنید. انتخاب یک دستکش پشمی و گرم کمک می‌کند تا گرمای بدن کودک شما حفظ شود. دستکش‌های ضد آب هم می‌توانند در روزهای بارانی و  برفی و هنگام  برف بازی مناسب باشند تا دست‌های کودک در این موقعیت‌ها خیس و سرد نشود.

رنگ لباس هم در فصل سرما اهمیت دارد. برای تهیه لباس کودک در روزهای سرد سال به طبیعت توجه کنید. انتخاب رنگ‌های سبز یشمی، آبی تیره یا آبی نفتی، قهوه‌ای و غیره گزینه‌هایی است که در عین زیبا بودن و نزدیکی به رنگ طبیعت می‌تواند گرما را به خود جذب کند. همچنین برای مطالعه در مورد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

جنس لباس هم نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. معمولا در روزهای سرد پاییزی و زمستانی بهتر است به سراغ جنس‌هایی مانند مخمل کبریتی، چرم، جیر، کتانی راه راه، مخمل، بافتنی و کشباف و یا پارچه‌هایی که آستر دارند بروید. خز و پشم هم گزینه‌هایی هستند که بسیار گرم و کاربردی هستند و از خروج گرما از بدن کودک شما جلوگیری می‌کنند.

در کنار توجه به رنگ و جنس انواع لباس؛ اکسسوری‌هایی هم وجود دارند که به گرم‌تر ماندن کودک کمک می‌کنند. یکی از این اکسسوری‌ها کلاه و شال گردن است. یک کلاه مناسب به همراه شال گردن می‌تواند تمام گوش و پیشانی کودک را بپوشاند و گرمای لازم بدن را تامین کند. بسیاری از انواع کلاه‌ها دارای قسمت گوش گیر هستند و بلند بوده و حتی می‌توانند جایگزین خوبی برای شال گردن هم باشند

دکمه بازگشت به بالا