علمی و پزشکی

لیست انتظار کرونایی‌ها برای ورود به ICU/تاخیر بیشتر در آغاز تعطیلی جایز نیست

رئیس بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت تاخیرهای بیشتر در شروع تعطیلی و محدودیت های تاج گذاری مجاز نیست. اطمینان حاصل کنید که حداکثر فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

دکتر تقی ریاحی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز وی در مورد وضعیت بیماران کرونری در بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد ظرفیت بیمارستان رسول اکرم (ص) در اختیار بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب قرار دارد که نیمه فوری است.

لیست انتظار برای ورود بیماران کرونری به مراقبت های ویژه

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد از ظرفیت بخش های مراقبت ویژه ما در اختیار بیماران مبتلا به عروق ویروس کرونا است ، افزود: “در عین حال ، ما لیستی برای بیماران مبتلا به عروق ویروس کرونا برای مراقبت های ویژه داریم ، با هماهنگی هایی که در داخل بخش ها مشاهده کردیم. و به عبارت دیگر ، با استفاده از خدمات مراقبت های ویژه در بخش ها ، ما از این بیماران مراقبت می کنیم.

شدت بالای درگیری ریه در دلتا

ریاحی ادامه داد: شدت درگیری ریوی در این قله و در این سویه کووید 19 بیشتر از سویه های قبلی است و محدوده سنی بیماران بستری در بیمارستان از قله های قبلی کمتر است. در بیمارستان ، ما روزانه تعداد زیادی خدمات بستری موقت ارائه می دهیم ، که این امر تعداد بازدید از فعالیت ها و خدمات بیمارستان را افزایش می دهد.

وی در مورد وضعیت درمان کرونا و سرم در بیمارستان رسول اکرم (ص) نیز گفت: خوشبختانه در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه مشکلی نداریم.

تعطیلات دو هفته ای ؛ تنها نسخه کمکی در پیک پنجم

ریاحی درباره ایجاد تعطیلی دو هفته ای برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری عروق ویروس کرونا قلب و شرایط پیامدهای این تعطیلی گفت: در حال حاضر نسخه دیگری وجود ندارد و راه دیگری برای مقابله با این پیک وجود ندارد. در نهایت ، به نظر نمی رسد تاخیرهای بیشتری در ابتدای تعطیلی مجاز باشد و با توجه به بیشتر پیش بینی ها که وضعیت فعلی ادامه خواهد یافت و تعداد بستری ها افزایش می یابد ، این تأخیر برای مراکز درمانی و بیماران و خانواده های آنها مجاز نیست.

وی در ادامه درباره تفاوت های پیک پنجم با پیک های قبلی گفت: تفاوت بین قله پنجم و قله های قبلی به ماهیت سویه دلتا بستگی دارد که سرعت انتقال آن بسیار بالا است و قدرت درگیری ریوی بیشتر از سویه های قبلی است و به نظر می رسد میزان پاسخ درمان های معمولی کمی باشد. متفاوت از سویه های قبلی

مردم باید از حریم خصوصی خود و خانواده خود در برابر دلتا مراقبت کنند

ریاحی در پایان تاکید کرد: توصیه من به مردم این است که با رعایت حداکثر فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی ، با در نظر گرفتن پنج پیام رسان کرونا در کشور و تمام عقب ماندگی های ما در کنترل بیماری ها ، مراقب حریم خصوصی خود و خانواده خود باشند. در 18 ماه گذشته “ما می توانیم بیمار را در جامعه با واکسیناسیون حداکثر و گسترده در ماه های آینده کنترل کنیم ، که باز هم به عنوان تنها راهکار کنترل این اپیدمی در جهان به نظر می رسد ، و پس از گذراندن اوج پنجم ، می توانیم این را ایجاد کنیم مصونیت برای انسان

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا