کسب و کار ایرانی

نکات مهم در خرید ورق استیل خشدار که هر کسی باید بداند

نکات مهم در خرید ورق استیل خشدار که هر کسی باید بداند

آهن استیل آنلاین راهنمای خرید ورق استیل را به شما کمک می کند تا قبل از خرید ورق های صنعتی و تزئینی، دانش فنی خود را توسعه دهید و بهترین ورق را انتخاب کنید. این ورق های فلزی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین اطلاع از قیمت کار برای تعیین صحیح قیمت تمام شده کار مهم است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مهفا تماس بگیرید.

ورق های فولادی در دو نوع ورق فولادی صنعتی و تزئینی تولید و در بازار موجود می باشد. در ابتدای راهنمای خرید ورق فلزی، در مورد ورق فلزی، آلیاژهای مرتبط و کاربرد آن ها صحبت کردیم.

مروری بر ورق استیل صنعتی و آلیاژهای مرتبط

بازدارنده های خوردگی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی یکی از پرکاربردترین مواد در مهندسی هستند. مقدار کمی کروم، مثلاً 5 درصد، ذوب فولاد را افزایش می دهد، اما برای به دست آوردن صفحه ای بدون زنگ، حداقل 10.5 درصد کروم.

304: سخت شده برای مخازن آب، هوای فشرده، سیمان و ماشین آلات.

316: منابع و سیستم های صنایع دارویی، غذایی و شیمیایی.

317: مخازن حاوی آب دریا.

ورق های فولادی صنعتی موجود در بازار ایران دارای ویژگی های زیر می باشد:

هر لیتر 20، 430، 301، 304، 114 درهم

این ترکیب بسته به ضخامت مورد استفاده به صورت ورق یا ورق موجود است. این ورق ها دو لایه (2 بار شسته شده) و تک لایه (فقط اسیدشویی) و تمام مات هستند.

رول ها عموماً 1/22، 1/25، 1/5 و 2 متر عرض دارند. وزن آن بسته به ضخامت ورق از 2.5 تا 10 تن است.

301 فولادهای 304 و 316 نرم و چکش خوار هستند و ابزارهای تخصصی برای ماهیگیری و کارخانه های آرد می سازند. ضخامت آنها 0.05 تا 1 میلی متر و عرض آنها 20 است. 30 و 40 سانتی متر.

کاغذها بافته شده (برش کارخانه) یا ساده (برش کارخانه) در دسترس هستند. اندازه گیری های استاندارد در زیر نشان داده شده است (همه واحدها متر هستند).

6*25 6*145 3*1/5 2/5*1425 1*2 2/44*1/22

آلیاژ 420 پرمصرف ترین آلیاژ در صنعت چاقو سازی در بازار ایران عمدتاً به صورت ورق با سایز 2.5*1.25 و ضخامت 1.5 تا 4 میل به فروش می رسد. از چین و هند به تایوان گسترش یافت.

در راهنمای خرید فولاد زیر، صفحه آلیاژی 430 در ضخامت های 0.5 تا 15 میل را پیشنهاد می کنیم که اغلب برای ساخت بدنه خودروهای مقاوم در برابر رطوبت استفاده می شود و اغلب از چین و هند وارد می شود. ،

ورق های 304، 304 و 316L (ضخامت 0.5 تا 12 میلی متر) در پارچه و ضخامت سیم 0.5 تا 70 میلی متر عمدتاً در چین (D Tisco Mills)، کره جنوبی (PUSCO)، هند (Jinndal) به فروش می رسد. ساخت اسپانیا (Acerinax) و آفریقای جنوبی (Columbus). چرخ‌های آلیاژی 304 و 304 لیتری برای موتورهای صنعتی خنثی، مخازن آب و مخازن پتروشیمی استفاده می‌شوند، در حالی که چرخ‌های آلیاژی 316 لیتری عمدتاً در مخازن سوخت و اسید استفاده می‌شوند.

در مقایسه با تیتانیوم، آلیاژ 321 مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش دارد و در موتورهای دیزلی، سوپرهیترها، ریخته گری بویلر و سایر کاربردها استفاده می شود. 0.5 تا 60 میلی متر در بازار ایران موجود است.

آلیاژهای 309S، 310S، 4841 در بازار ایران موجود می باشد که عمدتاً به عنوان دیوار یا پانل کوره در صنایع سیمان، فولاد و پتروشیمی به صورت رول های 0.8-70mm 0.8-0.8 میلی متر 10 میلیون استفاده می شود. . ) و حروف عمدتاً از هند (Jindel)، آفریقای جنوبی (Columbus)، اسپانیا (Esrinux)، فنلاند (Autocampo) در دسترس هستند. حجم فروش این محصولات به شرح زیر است: از کاغذ عسلی تا کاغذ زیر یک تن و ضخامت زیاد و حجم زیاد بر حسب کیلوگرم.

نکات مهم در خرید ورق استیل خشدار که هر کسی باید بداند
نکات مهم در خرید ورق استیل خشدار که هر کسی باید بداند

قبل از خرید اینترنتی ورق استیل چه نکاتی را باید بدانیم؟

در راهنمای خرید فلز بعدی نحوه خرید اینترنتی این محصول فلزی را توضیح خواهیم داد. کارشناسان مربوطه قبل از انجام مراحل یک فاکتور با اطلاعات دقیق قیمت برای مشتری تهیه و ارسال می کنند. پس از اینکه پیش فاکتور به درستی توسط مشتری پذیرفته شد. کارشناس متالورژی پیش فاکتور زیر را برای مشتری ارسال می کند. این شامل اطلاعاتی مانند محل ثبت سفارش است. روش پرداخت و زمان سفارش هدف از ارسال فاکتور دوم تعیین محل تحویل است. زمان تحویل و روش پرداخت

از آنجایی که ورق های فولادی صنعتی و تزئینی وارد می شود، معمولاً از بنادری مانند تهران و بندرعباس بارگیری می شوند.

لباس‌های فلزی صنعتی و تزئینی معمولاً با لیفتراک بارگیری می‌شوند، اما گاهی اوقات ممکن است محصول بیرون باشد، بنابراین برای بارگیری از جرثقیل سرویس استفاده می‌شود.

سوالات متداول

در زیر به برخی از سوالات مطرح شده در این کادر پاسخ می دهیم، اگر سوال مورد نظر خود را در این قسمت نیافتید می توانید با شماره 02154712 تماس بگیرید.

وزن خالص چیست؟

وزن خالص به وزن کارخانه محصول اشاره دارد و به دو صورت روی بست های پانل کارخانه اعمال می شود:

وزن خالص ناخالص: به معنای وزن کالا از جمله بسته بندی کالا است.

وزن خالص: یعنی وزن خالص بدون پوشش محافظ.

وزن هر فاکتور کاغذی چگونه محاسبه می شود؟

اگر ورق شما پارچه ای است، وزن کل بر تعداد ورق های پیچیده شده تقسیم می شود، اگر ورق را برش دهید، وزن کل رول بر تعداد ورق های دریافتی تقسیم می شود.

ضخامت صفحه چقدر است؟

اصولاً 2 پل تا 3 مایل در بازار موجود است اما گاهی پل های تا 6 مایل نیز موجود است که در بازار استاندارد نیست.

دکمه بازگشت به بالا