عمومیکسب و کار ایرانی

چرا از سایبان متحرک در فضای باز استفاده کنیم؟

امروزه با توجه به قیمت بالای تمام شده ی ماشین های داخلی و خارجی، محافظت از خودروها امری ضروری و مهم است. سایبان های پارکینگ در طرح، رنگ بندی و همین طور با متریال مختلف تولید و عرضه می شوند. حتماً می دانید یکی از سایبان هایی که بیشترین طرفدار و باکیفیت ترین محصولات را دارد، هستند. این سایبان ها با توجه به نیاز مشتری و همینطور سلیقه ی آن ها در طرح ها و رنگ بندی های متنوع قابل ارائه است. فرم هایی همچون کایت، آرک قوسی، آرک طره ای، سان شید، رویال و… از جمله ی این طرح ها هستند.

سایبان ماشین

  • در امان ماندن ماشین و خودروی شما از فضولات پرندگان که بعید است کسی این صحنه های نازیبا را تجربه نکرده باشد. حتماً می دانید که فضولات پرندگان رنگ خودروها را از بین می برد؛ بهترین روش دوری از این معظل بزرگ، استفاده از سایبان های چادری است.
  • ممانعت از سقوط اشیاء مختلف در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، بارش برف و تگرگ و یا برخورد صاعقه و یا حتی هر نوع شیء خاصی از طبقات ساختمانی که در آن محل خودرویتان را پارک نموده اید.
  • جلوگیری از بالا رفتن گرمای ماشین و قطعات آن بخصوص در فصول گرم سال و مناطق شرجی
  • جلوگیری از رنگ پریدگی خودروها بر اثر تابش مستقیم خورشید و حتی سوختگی رنگ آن
  • با وجود سایبان ماشین، کلیه ی قطعات خودرویتان خنک نگه داشته شده که همین امر سبب جلوگیری از خرابی قطعات و درنتیجه ایجاد هزینه های اضافی برای شما می گردد.
  • ممانعت از ریزش گرد و غبار و آلودگی های محیطی در محل پارک خودرو، که این مسأله باعث صرفه جویی در وقت شما برای نظافت ماشین و همین طور کاهش دفعات مراجعه به کارواش می شود و به تبع آن هزینه های مالی شما را کم می نماید.

سقف جمع شونده چیست ؟

سقف متحرک به سقفی اطلاق می شود که توسط یک نیروی محرکه الکتریکی و مکانیکی کنترل و باز و بسته شود. این سقف ها دارای مکانیزمی کاملاً متفاوت با سایر سقف ها و سایبان های موجود در بازار هستند. اجزای تشکیل دهنده ی این سقف ها به شرح ذیل است :

  1. استراکچر : سازه و شاکله ی اصلی این نوع سقف ها عموماٌ از پروفیل های آلومینیومی و گاترهای فولادی ضد زنگ جهت کنترل آب های سطحی روی سقف در هنگام بارش باران و برف می باشد.
    .
  2. پارچه : جهت پوشش از پارچه هایی با جنس پلی استر با روکش دوطرفه ی پی وی سی استفاده می شود. کمپانی سازنده جهت محافظت کامل کاربران دربرابر اشعه های مضر خورشید همچون فرابنفش، از لایه ای موسوم به Unti UV در رویه ی بیرونی پارچه بهره برده است. این لایه ی مخصوص شما را بطور کامل از بروز بیماری ها و سرطان های پوستی در امان نگه می دارد.
    .
  3. نیروی محرکه : با توجه به اینکه سقف های جمع شونده محصولی لاکچری محسوب می شوند، بنابراین استفاده از آن ها نیز می بایست به آسانی صورت پذیرد. باز کردن و جمع آوری سطح گسترده ای از ریل ها و پروفیل های آلومینیومی و همین طور مساحت فضای ایجاد شده که توسط پارچه ها پوشانده شده است، کار آسانی نبوده و نیاز به یک نیروی محرکه ی قوی دارد. موتورهای تیوبلار (استوانه ای شکل) این کار را به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه در ریموت کنترل برای شما انجام می دهند.
    .
  4. سیستم روشنایی : یکی از ویژگی های مهم سقف های متحرک که شما نظیر آن را تقریباً در هیچ نوع متریال مشابهی نمی بینید، وجود سیستم نورپردازی بصورت نصب پیش فرض در زیر سقف است. قطعاً وقتی سقف باز می شود، از ورود بخشی از نور محیط جلوگیری می نماید؛ وجود چراغ های سقفی در این سایبان های متحرک می تواند به بهبود روشنایی در زیر سقف کمک نموده و جلوه ای بسیار زیبا را نیز به آن ببخشد. از طرفی دردسرهای گاهاً پیچیده و دست و پاگیر نوردهی به محیط زیر سایبان را نخواهید داشت.

سایبان استخر

امروزه استفاده از به دلیل نیاز مبرم به آن ها رو به افزایش است. این سایبان ها نه تنها برای فضای استخر شما ایجاد پوشش و سایه ای مطبوع را دارند ، بلکه به مدرن شدن محیط زندگی شما نیز کمک شایانی می نمایند. از این رو در ویلاها، مجتمع های مسکونی، تفریحی، توریستی، هتل ها و هر جایی که استخر وجود داشته باشد، ردپایی از سایبان های استخر خواهید دید.

انواع سایبان استخر

از آنجایی که این سایبان ها توسط شرکت ها و یا حتی کارگاه های کوچک تولید و عرضه می شوند، ما در این مقاله صرفاً به تعداد محدودی از آن ها اشاره می نماییم :

  • سایبان استخر پارچه ای
  • سایبان استخر متحرک
  • سایبان استخر تلسکوپی
  • سایبان استخر شیشه ای
  • سایبان استخر پلی کربنات
  • سایبان استخر ریلی
  • سایبان استخر برقی
  • سایبان استخر کشاورزی
  • سایبان استخر روباز
  • سایبان استخر UPVC
  • سایبان استخر فایبر گلاس و…

در بین این سایبان ها، سایبان های چادری در دو نوع ثابت و متحرک، با توجه به کیفیت بالای ساخت و نیز تنوع در طرح و رنگ بندی پارچه ها و همین طور امکان سفارشی سازی آن ها، بیشترین محبوبیت را در بین عموم مردم و بخصوص مهندسین معمار دارد.

طرح های مختلف سازه چادری

همان طور که پیشترعرض شد، سایبان های چادری دارای طیف گسترده ای از طرح و رنگ هستند و به همین سبب دست مهندسین معمار در ایجاد المان های مختلف و همین طور دکوراتیو نمودن فضاها بسیار باز می باشد. سازه های چادری در کاربری های مختلف قابل نصب هستند؛ از جمله ی این فضاها، استخرها می باشند. اگر بخواهیم چند فرم از بین طرح های سازه های چادری که بعنوان سایبان استخر کاربرد دارند را برای شما بازگو نماییم، می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • طرح آرک قوسی
  • طرح آرک طره ای
  • طرح آلاچیق ساده
  • طرح سان شید
  • طرح رویال
  • خیمه چادری
  • طرح کایت
  • طرح سالن
  • طرح پاویلیون (سالن)
  • آلاچیق تترا وارونه
  • سقف متحرک استخر و…

مزایای سایبان استخر

اگر بخواهیم به ویژگی ها و مزایای وجود یک سایبان استخر بپردازیم، می توان از موارد ذیل نام برد :

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار، شاخ و برگ درختان و… به داخل استخر و تمیز نگه داشتن آب
  • کاهش دمای استخر به دلیل ایجاد سایه ای مطبوع و خنک
  • جلوگیری از تابش اشعه های مضر خورشید همچون فرابنفش و محافظت از پوست کسانی که در استخر شنا می کنند به دلیل وجود یک لایه ی Unti UV در رویه ی بیرونی پارچه
  • کاهش تبخیر آب استخر و صرفه جویی در مصرف انرژی
  • ایجاد فضایی امن و پوشیده جهت جلوگیری از دیدهای مزاحم اطراف ویلا و یا فضایی که استخر در آن وجود دارد.
  • ساخت و نصب بسیار سریع در مقایسه با سایر متریال سنتی موجود در بازار

جمع آوری سایبان درصورت نیاز و انتقال آن به فضایی دیگر (با رعایت استاندارد اچه مواردی باعث تفاوت احتمالی بین یک  برقی قابل شستشو با سقف های بازویی است؟

اگر چه سقف متحرک برقی با سقف بازویی از کاربردها و معانی مشابهی برخوردار هستند به طوری که در سقف تاشو ریموت دار رستوران در طول زمان با یکدیگر اشتباه گرفته می شدند، اما باید بدانید که تفاوت قابل توجهی بین سقف متحرک برقی و سقف های بازویی وجود دارد. یک سقف اتوماتیک که در یک باغ یا حیاط خلوت نصب شده است می تواند به عنوان یک فضای متفاوت، که با ستون های عمودی در اطراف این محوطه باز قرار می گیرد در محوطه باز باغ یا حیاط خلوت ایجاد می شود. این سقف اتوماتیک ریموت دار مناسب رستوران، حیاط ها و فضای باز در مکان های مختلف است در صورتی که سایبان بازویی که از پارچه های با کیفیت به مراتب پایین تر از سقف جمع شونده است را می توان  به عنوان یک سایبان برای جلوی ورودی مغازه ها، پنجره منازل و …  مورد استفاده قرار گیرد.

اختلاف بین با سایبان بازویی در چیست؟

سقف جمع شونده برقی را به راحتی می توان در مکان های مختلف با کاربری های متفاوت برای حفاظت از فضا استفاده نمود این ویژگی مشابه سازه چادری با پارچه های کششی است. اما باید به این نکته اشاره کرد که سایبان بازویی دستی و برقی را فقط در قسمت های خارجی خانه و ساختمان هایی که محلی برای نصب وجود داشته باشد می توان استفاده کرد چرا که این سایبان ها به قسمتی از دیوار ساختمان متصل می شوند و خود دارای سازه مهندسی شده ای مانند سقف جمع شونده برقی نمی باشد.

باید توجه داشت که برای ایجاد یک سایبان در خانه یا محل کسب کار خود:

  • به دنبال فقط حفاظت از محوطه خود هستید؟
  • به دنبال فضایی فوق العاده جذاب برای مهمانی ، جشن و … هستید؟

به دنبال زیبایی منحصر به فرد فضایی در محوطه خانه، با

سیستم سایبان‌ های متحرک، یکی از جدید ترین و نوین تربن سبک‌ ها برای گذراندن اوقات در فضای باز است. با استفاده از سایبان متحرک می ‌توان اتاق بسیار منحصر به‌ فرد و متمایزی را در فضایی باز به وجود آورد. سایبان‌ های متحرک بسیار تطبیق‌ پذیر با مکان‌ های مختلف بوده و از آن ها علاوه بر محیط خارجی منازل، در رستوران‌ ها، مراکز تجاری، هتل ها و همچنین انواع کافه‌ ها استفاده می ‌شود.

به‌ طور کلی می ‌توان گفت که سیستم‌ های مدرن، سبک و ابعاد بسیار جدیدی را در فضای بیرونی اماکن تجاری و مسکونی به وجود آورده، این سایبان‌ ها بسیار کاربردی هستند و دارای دوام و طول عمر بالایی نیز می ‌باشند. استفاده از سایبان‌ های متحرک یا سایبان‌ های جمع شونده، ارزش قابل‌ توجهی را به خانه و یا مکان تجاری بخشیده و شما می ‌توانید با استفاده از آن ها دارای یک سرمایه‌ گذاری بسیار عالی شوید.

به کار بردن سایبان متحرک در فضا های باز دارای مزایای بسیار زیادی است که ما در این مقاله قصد داریم به آن ها پرداخته و هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

از جمله مزایای استفاده از سایبان متحرک در فضای باز می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

یکی از اصلی‌ ترین مزایای استفاده از سایبان های متحرک در فضای باز، انعطاف ‌پذیری این سیستم است. زیرا زمانی‌ که این سایبان به‌ طور کامل باز می ‌شود، سایه بسیار کاملی را در محیط زیرین خود به وجود آورده و از آن در برابر خورشید، باد و همچنین بارش برف یا باران محافظت می ‌کند. همچنین زمانی‌ که سایبان به‌ طور کامل بسته و یا جمع می ‌شود، اجازه می ‌دهد که نور خور شید به محل ورود کرده و همچنین در شب‌ های تابستانی نیز می ‌توان به تماشای ستارگان و ماه پرداخت. حرکت این سایبان‌ ها توسط لمس یک دکمه بسیار سریع و آسان بوده و حتی امکان مقداری بسته شدن سایبان جهت ورود کمی گرما و آفتاب در فصول تابستان نیز امکان ‌پذیر می ‌باشد. به‌ همین دلیل سایبان‌ های متحرک بسیار انعطاف ‌پذیر هستند.

به‌ طور کلی جنس سایبان‌ های متحرک ضد آب بوده و بنابراین لازم نیست نگران شرایط آب‌ و هوایی مرطوب و یا بارش باران و برف باشید. این سیستم‌ های متحرک زمانی‌ که به‌ طور کامل باز می ‌شوند، می ‌توانند از فضای باز زیرین خود در برابر بارش باران محافظت کرده و شما می ‌توانید با خیالی راحت بر زیر سایبان‌ ها نشسته و از فضای بیرونی خود لذت ببرید.

با استفاده از سایبان‌ های متحرک، شما می ‌توانید فضای مکان خود را علاوه‌ بر فضای داخلی، به بیرون نیز گسترش داده و از بیرون از مکان مورد نظر نیز از فضای کارآمد تری بهره‌ مند شوید. به‌ عنوان مثال بسیاری از رستوران‌ ها و کافی‌شاپ‌ ها، در داخل فضا های بسته از مشتریان خود پذیرایی کرده و خدمات خود را ارائه می ‌دهند. با استفاده از سایبان‌ های متحرک، آن ها می ‌توانند علاوه‌ بر داخل فضای بسته، در فضای بیرونی نیز به مشتریان خود خدمات رسانی کرده و از فضای باز بیرون از رستوران نیز بهره ‌مند شوند.

  • محافظت از مبلمان و تجهیزات

زمانی‌ که تجهیزاتی همچون مبلمان پارچه‌ ای، میز و صندلی‌ های چوبی و غیره در فضای باز در معرض عوامل محیطی قرار می ‌گیرند، دچار آسیب شده و شکل و ظاهر اولیه خود را از دست می ‌دهند. اما استفاده از سایبان‌ های متحرک، از تمامی تجهیزات و مبلمان شما در برابر اثرات مضر خورشید، باد و باران و سایر آسیب‌ های محیطی محافظت کرده و برای زمان طولانی‌ تری می ‌تواند آن ها را سالم و زیبا نگه‌ دارد. همچنین اگر این سایبان‌ ها برای جلوگیری از ورود نور خورشید در کنار پنجره‌ ها نصب شده باشند، می ‌توانند از وسایل و اثاثیه داخل نیز محافظت نمایند.

  • باز و بسته شدن الکترونیکی

یکی دیگر از مزایای سایبان های متحرک در فضا های باز، امکان باز و بسته شدن آن ها به‌ صورت الکترونیکی و تنها با لمس یک دکمه از راه دور است. شما می ‌توانید به‌ راحتی از راه دور با یک دکمه سایبان فضای باز خود را در شرایط آب‌ و هوایی نا مناسب و یا بسیار آفتابی باز کرده و در شرایط آب‌ و هوایی مناسب و مطبوع، آن را جمع نمایید.

همچنین برخی از سایبان‌ های متحرک پیشرفته نیز دارای هایی هستند که نسبت‌ به باد های شدید و نور خورشید حساس بوده و سیستم آن ها به‌ طور خودکار در برابر این عوامل محیطی باز یا بسته می ‌شوند.

  • مقاوم در برابر آسیب‌ های بیرونی

سایبان‌ های متحرک به دلیل استفاده از آن ها در فضای باز، از متریال و مواد صنعتی با کیفیت بسیار بالا مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، پارچه‌ های مقاوم در برابر انواع آب‌ و هوا تولید می ‌شوند. زیرا این سیستم باید طوری طراحی و ساخته شود که بتواند در برابر اشعه و نور خورشید و همچنین شرایط آب‌ و هوایی مختلف دوام آورده و بتواند از فضای زیرین خود نیز محافظت نماید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایبان‌ های متحرک، امکان نصب لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی در این سایبان‌ ها برای روشنایی بیشتر در زمان تاریکی هوا است. استفاده از لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی در سایبان‌ های متحرک علاوه‌ بر کاربردی بودن، فضایی گرم و بسیار دلپذیری را نیز ایجاد کرده و از آن ها می ‌توان در سایبان‌ های متحرک کافی‌شاپ‌ ها، رستوران‌ ها و به‌ ویژه منازل استفاده نمود.

سایبان‌ های متحرک، جزء سیستم‌ های بسیار نوین معماری در اماکن گوناگون بوده و علاوه‌ بر ایجاد فضای نشیمن اضافی در فضای باز، می ‌تواند به ارزش خانه، مراکز تجاری، رستوران، کافی‌ شاپ و غیره نیز بیفزاید. زیرا استفاده از این سایبان‌ ها، نمای ساختمان را بسیار شیک و منحصر به‌ فرد جلوه کرده و بر قیمت آن نیز می ‌افزاید.

  • جلوگیری از ورود اشعه های مضر یو وی

سایبان‌ های متحرک می ‌توانند از ورود گرمای بسیار زیاد خورشید و همچنین اشعه های مضر یو وی آن به محیط زیرین خود جلوگیری کنند. جنس این سایبان‌ ها طوری طراحی‌ شده است که می‌ توانند در برابر اشعه های مضر یو وی مقاومت کرده و از ورود آن ها به سطح زیرین خود جلوگیری نمایند.

نصب یک سایبان متحرک می ‌تواند به شما در صرفه‌ جویی از انرژی و کاهش هزینه‌ های آن جلوگیری کند. به‌ عنوان مثال شما می ‌توانید در فصل زمستان، سایبان متحرک را جمع کرده تا از نور خورشید و گرمای آن در فضای موجود بهره ‌مند شوید.

قیمت سایبان متحرک در فضا های باز

عوامل و فاکتور های بسیار زیادی در قیمت نهایی سایبان‌ های متحرک تأثیر گذار بوده و از جمله این عوامل می ‌توان به متریال مصرفی در این سایبان‌ ها، نوع سایبان، کاربرد سایبان، متراژ آن، شرکت سازنده، هزینه‌ های نصب و اجرا و غیره اشاره نمود. شما می ‌توانید جهت اطلاع از قیمت سایبان‌ های متحرک و چگونگی اجرای آن ها در فضا های باز با شرکت هوبر و شماره تلفن تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در پایان

دارای نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه اجرای انواع پروژه‌ های سقف‌ های متحرک، سایبان‌ های متحرک، سقف‌ های برقی، و غیره بوده و دارای تکنسین ها و متخصصانی تحصیل‌ کرده و ماهر است. مشتریان عزیز می ‌توانند جهت مشاهده ، در شبکه‌ های اجتماعی ما را دنبال کنند.

  • غ و یا کسب و کار خود هستید؟
  • فقط هزینه برای شما مهم است ؟
  • به دنبال ایجاد فضایی سر پوشیده برای استفاده در طول سال هستید ؟
  • فقط دنبال اضافه کردن به فضای سرپوشیده خود هستید؟
  • فقط به دنبال یک المان برای دکوراسیون خارجی در حیاط پشتی، هتل، رستوران … هستید؟

شما می توانید بر اساس اهدافی که دارید یکی از سایبان ها را انتخاب نمایید.

مواردی که باید درباره سقف متحرک بدانید:

سقف متحرک فضای باز که قابلیت باز و بسته شدن دارد بسیار منعطف بوده و از دوام بالایی برخوردار است.

نکته ای که باید توجه کرد این است که با نصب سقف تاشو در محوطه امکان انتقال و حمل آن در فضای دیگر وجود ندارد. هنگامی که یک سقف کشویی ساخته می شود، معمولا در موقعیت خود باقی می ماند تا زمانی که آسیب دیده یا جایگزین شود. چرا که سازه مهندسی شده این سقف برقی به صورت ثابت در محل مستقر شده و امکان جا به جایی سازه وجود ندارد. نکته دیگری که باید مد نظر قرار داد این است که سایبان بازویی را خود شخص خریدار در محل مدنظر می تواند. نصب نماید اما برای نصب سقف برقی ریموتدار در محل مدنظر، به خاطر داشتن یک سازه مهندسی شده باید از افرادی که مهارت نصب این سازه را دارند استفاده شود تا سقف برقی بدون هیچ آسیبی در فضای باز خریداران اجرا گردد.

داشتن یک سقف جمع شونده در فضای باز دارای چه مزایایی چیست؟

اگر شما تصمیم به ایجاد فضای زیبا و مکانی هیجان انگیز در محوطه حیاط، باغ و … دارید سقف جمع شونده یک انتخاب عالی برای فضای شما است.

از جمله مزایای  می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. ایجاد پوششی جذاب با نصب سقف متحرک ریموتدار: سقف برقی دارای زیبایی منحصر به فردی نسبت به اکثر سقف های معمولی و سایبان های بازویی است.  زیرا این سقف ها دارای طراحی معماری خاص هستند از این رو می تواند یک فضای بصری خارق العاده در حیاط، باغ و … ایجاد کند.
  2. کمک در ایجاد فضایی سرپوشیده در فضای باز : به راحتی می توان فضای خود را برای محافظت در برابر باد، باران، برف و … با ایجاد ستون هایی در فضا و قرار دادن سقف جمع شونده بر روی آن، علاوه بر اینکه از فضا و کف پوششخود محافظت می کنید فضایی سرپوشیده ای را در فضا ایجاد کرده اید.
  3. ایجاد سایه با نصب سقف تاشو برقی در فضا: اگر دنبال ایجاد یک سایه در فضای خود هستید می توان به راحتی از سقف تاشو برقی استفاده کرد. چرا که علاوه بر اینکه سایه ایجاد می کند به دکوراسیون خارجی فضای باز شما کمک خواهد کرد.
  4. طراحی سقف متحرک برقی بر اساس فضای موجود: سقف متحرک ایجاد شده در فضا باعث ارائه یک محوطه متفاوت برای شما می شود. از طرفی برای دکوراسیون داخلی زیر سقف تاشو با آویزان کردن گلدان و نورپرداژی می توان فضایی متفاوت و شگفت آوری را ایجاد کرد.
  5. ایجاد یک حریم خصوصی با نصب سقف متحرک پارچه ای: با نصب سقف متحرک پارچه ای علاوه بر ایجاد یک فضای خصوصی جذاب، می توان فضایی جذاب برای مهمان ها و کودکان در کنار استخر، حیاط پشتی و … ایجاد کنید.

خلاصه ای از مزایای مهم

  1. ایجاد یک پوشش جذاب در فضا
  2. اضافه کردن فضا سرپوشیده به محوطه
  3. ایجاد یک سایه با سایبان متحرک منحصر به فرد
  4. طراحی ویژه بر اساس فضای مدنظر

ایجاد یک حریم خصوصی با ایجاد دلایل استفاده از را در این مقاله می توانید مطالعه کنید و با آن آشنا شوید! فرقی نمی کند احتیاج به فضای نشیمن بیشتری داشته باشید یا سایه ای خنک و دلنشین بخواهید. سایبان متحرک می تواند مزایای زیادی برای خانه و فضای بیرونی شما داشته باشد.

چتر سایبان یک افزودنی فوق العاده برای خانه شما خواهد بود. سایبان متحرک می تواند به کاهش گرما، ایجاد فضای بیرونی قابل استفاده و افزایش جذابیت بصری کمک کند. سایبان های سنتی ممکن است حجیم باشند و فضای بیشتری را نسبت به آنچه واقعاً باید اختصاص دهید، اشغال کنند.

شما چطور این مشکل را حل می کنید؟ یک سایبان متحرک جمع شونده می تواند به ایجاد یک فضای زیبا در حیاط خانه شما کمک کرده و معجزه کند. در این مقاله به چند مورد دلایل استفاده از یا سقف متحرک می پردازیم.

ایجاد سایه و محافظت در برابر خورشید با سایبان متحرک

همانطور که همه ما می دانیم، ماندن طولانی مدت زیر نور خورشید می تواند برای سلامتی ما مضر باشد، اما از طرفی دیگر در فصل هایی مانند پاییز و زمستان که هوا رو به سرما می رود، شما می خواهید حداکثر استفاده را از خورشید ببرید.

بنابراین، با سفارش سایبان جمع شونده متحرک می توانید یک منطقه سایه دوست داشتنی ایجاد کنید تا به شما و خانواده تان محافظت بیشتری در برابر اشعه های مضر نور خورشید بدهد.

صرفه جویی در هزینه ها

اگر محوطه ای دارید که در تابستان زیاد آفتاب می‌ گیرد و برای استفاده از آن خیلی گرم می‌ شود، با خرید سایبان چتری متحرک در هزینه‌های مربوط به سیستم های گرمایش یا سرمایش و تهویه مطبوع صرفه‌جویی کنید.

یک متحرک جمع شونده که به صورت سایبان چتری پایه کنار یا سایبان چتری پایه وسط نصب می شود، می تواند سایه خوبی را برای محوطه داخلی شما فراهم کند. بدون این که نیاز باشد تا هزینه های زیادی را صرف متعادل سازی هوای داخلی سایبان کنید.

در همین رابطه بخوانید: هوبر

گسترش و استفاده بهینه از فضا با خرید سایبان متحرک

فضا در همه جا ممتاز است و ما همیشه برای انواع کاربری ها، فضای بهینه بیشتری می خواهیم، ​​پس چرا از یک سایبان متحرک جمع شونده برای گسترش فضای مفید محوطه خود در فضای باز استفاده نکنید؟!

با فراهم کردن یک سرپناه ایمن و مطمئن در بالای سر، می توانید فضایی ایجاد کنید که برای همه اعضای خانواده، چه برای بازی، چه برای استراحت و چه برای صرف غذا مفید و قابل استفاده باشد.

دورکاری در حیاط خانه با انتخاب یک سایبان

ممکن است موقعیت شغلی شما یا گسترش اپیدمیک بیماری هایی مانند کرونا ایجاب کند تا مدت زمانی را در خانه دورکاری کنید. در چنین شرایطی کار کردن در محوطه باز یا حیاط خانه می تواند از خستگی شما بکاهد.

لذا اگر با تابش نور خورشید در صفحه رایانه خود دست و پنجه نرم می کنید، سایبان های متحرک یک راه عالی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید در مواقع نیاز هستند. یک می تواند ساعات کاری شما را دلنشین تر کند.

استفاده آسان از سایبان برقی

پس از سفارش و نصب، کار با سایبان های متحرک با کیفیت بسیار ساده است. می توانید انتخاب کنید که سایبان دستی یا داشته باشید.

با سایبان دستی شما به سادگی می توانید یک بازوی میل لنگ را بپیچانید تا سایبان متحرک باز و بسته شود.

با گزینه سایبان متحرک برقی فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا سایبان به طور خودکار کشیده و جمع شود. سیستم جمع شونده سایبان متحرک پارچه ای می تواند از نوع تاشو و آکاردئونی باشد.

سقف متحرک ارزان |سقف متحرک پارکینگ

سایبان متین شما را دعوت به خواندن مقاله زیر می کند:

چرا سایبان متحرک را انتخاب کنید؟

به عنوان نخستین دلیل، یک سایبان متحرک را می ‌توانید در زمانی که بلا استفاده است، تا کنید که به محافظت از آن در برابر آب و هوا و عناصر خورنده کمک می ‌کند. این نوع سایبان چتری همچنین در زمانی که از آن استفاده می کنید نیز عملکرد بسیار آسانی دارد.

سایبان های جمع شونده متحرک برای کسانی که نیاز به سایبان برای زمان محدودی دارند نیز بسیار مفید است. شاید شما دلتان نخواهد که سایبان را به عنوان سازه ای دائمی در حیاط یا محوطه خود داشته باشید.

زمانی که یک سایبان سنتی ممکن است چند روز طول بکشد تا به درستی ساخته و نصب شود، یک یا سایبان متحرک را می توان در عرض چند ساعت یا چند دقیقه نصب کرد.

اکثر شرکت‌ هایی که این سایبان‌ ها را نصب می ‌کنند، می ‌توانند این کار را در عرض یک ساعت یا کم تر انجام دهند، به این معنی که می ‌توانید سریع ‌تر از سایبان خود بهره برداری کرده و استفاده بیشتری از آن ببرید. علاوه بر نصب آسان و سریع، امکان جمع کردن آن نیز در کوتاه ترین زمان ممکن وجود دارد.

خرید سایبان چتری متحرک برای مواقعی که نیاز به پوشش سریع دارید یا به دنبال ایجاد یک قسمت نشیمنگاهی محافظت شده از عناصر هستید، عالی هستند. یک سایبان سنتی، همیشه در جای خود ثابت است و نمی ‌توانید آن را جمع کرده یا حرکت دهید تا در روزهای کم آفتاب بتوانید زیر نور خورشید قرار بگیرید.

با خرید و سفارش یک سایبان جمع شونده با کیفیت و ارزان می توانید آن را در روز هایی که خورشید خیلی داغ نیست و در شب هایی که می خواهید ستاره ها را ببینید، کنار گذاشته و در روزهایی که نیاز به سایه بیشتری دارید، آن را مجدداً باز کرده و در جای خود قرار دهید.

در هنگام خرید و سفارش سایبان متحرک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید سایبان متحرک، ملاحظاتی وجود دارد که یکی از آن ها اندازه است. این اولین چیزی است که باید قبل از شروع به جستجوی سایبان چتری مد نظر خود در نظر بگیرید.

سایبان های متحرک در اندازه ها و قیمت های مختلفی وجود دارد و موفقیت در نصب به فضایی که در اختیار دارید و سایبانی که انتخاب می کنید، بستگی خواهد داشت.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر گرفت، مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. اکثر سایبان های متحرک از پلاستیک بسیار مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده اند که در برابر نور خورشید موثر واقع شده و به کاهش گرما کمک می کند.

شرکت سایبانی که انتخاب می کنید، می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. سایبان های متحرک یک گزینه فوق العاده، سریع و آسان برای کسانی است که می خواهند فضای بیرونی خود را بهبود بخشند.

  1. یک فضای سرپوشیده فضای باز سبز
  • بعاد دو فضا و نیز شرایط محیطی محل نصب جدید)
  • محافظت کامل از ادوات و وسایل و حتی مصالح بکار رفته در استخر و جلوگیری از فرسودگی و خوردگی آن ها

سازه چادری کاوشکام تولید کننده انواع سقف متحرک و سازه چادری در ایران با بیش از 30 سال تجربه در خدمت همراهان است.

 

دکمه بازگشت به بالا