علمی و پزشکی

هزینه درمان سرپایی کرونایی‌ها / جزییات درمان در منزل بیماران

معاون دفتر دفتر مرکزی کرونا در استان تهران گفت: “بار بیماری کوید -19 هنوز در اوج است.” خواهد بود و مرگ و میر تا دو هفته بعد زیاد است.

دکتر نادر توکلی در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز وی در مورد وضعیت بیماری Covid-19 در تهران گفت: “اقدامی بسیار بسیار م whoseثر که دستورالعمل های آن اعلام و اجرا شده است ، درمان بیماران کرونری است که معمولاً دارای مشکلات ریوی هستند ، به صورت درمان موقت بستری و سرپایی که می تواند ایجاد رضایت و سردرگمی مردم.

شرایط درمان خانگی برای بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب

وی افزود: معمولاً تعداد معینی از بیماران در بیمارستان بستری هستند ، حدود دو سوم این بیماران به شدت بیمار نیستند و می توانند پنج تا 10 روز در بیمارستان بمانند. در طی دو تا سه روز اول درمان ، این بیماران در یک روند ثابت و تثبیت شده قرار دارند و پس از آن فقط برای دریافت داروهای تزریقی در بیمارستان بستری می شوند. ما اکنون این بیماران را ترخیص می کنیم و هنگامی که وضعیت بیمار به طور کلی خوب است ، ما به صورت سرپایی درمان را ادامه می دهیم. بیماران روزانه مراجعه می کنند و داروهای آنها به صورت سرپایی تزریق می شود ، عمدتا داروهای ضد ویروس یا کورتیکواستروئیدها یا داروهای ضد انعقاد خون که اصلی ترین درمان شریان بیماری کرونا در بیمارستان ها هستند.

با درمان سرپایی عروق بیماری کرونا ، هر هفته 10000 دارو تزریق کنید

1000 درمان سرپایی روزانه در تهران

توکلی ادامه داد: “بنابراین ما روند درمان سرپایی را فعال کردیم و این به ما امکان داد قسمت بزرگی از تختخوابهای خود را کاهش دهیم و بهره وری بهتری از ظرفیت بستر ایجاد کنیم.” این خیلی کمک کرد. بنابراین ما در طی یک هفته حدود 10 هزار تزریق دارو انجام دادیم و این به ما امکان درمان تقریباً 1000 بیمار در روز را به صورت سرپایی داد که باعث ایجاد رضایت می شود. البته اینها بیمارانی هستند که بر ریه ها تأثیر گذاشته اند اما نیازی به اکسیژن ندارند و برای تأثیر بر ریه ها باید به آنها دارو تزریق شود. همچنین شامل بیمارانی می شود که در زمان پذیرش از وضعیت خوبی برخوردار هستند اما آسیب ریوی نیز دارند و پزشک توصیه می کند که در اورژانس یا اورژانس یا در یک واحد مستقل به نام کلینیک بستری موقت کوید بستری شوند. به آنجا بروید ، به یک متخصص بیمار مراجعه کنید و بیمار هر روز داروی مورد نیاز خود را به صورت سرپایی دریافت می کند.

وی تاکید کرد: البته این عمل شرایطی دارد و شرط آن این است که بیمار ظرفیت اسکان مشخصی داشته باشد ، در خانه قرنطینه داشته باشد و بتواند از خودش مراقبت کند. با این حال ، هنگامی که افراد می توانند به جای حضور در بیمارستان ، به طور فعال از بیمارستان تحت معالجه قرار بگیرند و به خانه بازگردند ، آرامش ، تغذیه بهتر ، استرس کمتری بر محیط بیمارستان و رضایت بیشتری دارند.

هزینه های درمان سرپایی کرون در بیمارستان چقدر است؟

معاون ستادی کرونا تائید کرد: البته باید توجه داشت که خوشبختانه همه این خدمات سرپایی و داروهای گران قیمت که برای کرونا وجود دارد تحت پوشش بیمه هستند و بیمه پایه آن خدمات را تحت پوشش قرار می دهد. هزینه کل درمان تاج 90٪ و 70٪ است که بر این اساس افراد بین 10 تا 30٪ هزینه می کنند که این رقم ناچیزی است. به خصوص در موارد سرپایی که هزینه های هتل بیمارستان دیگر محاسبه نمی شود و غیره

توکلی ادامه داد: معمولاً در شرایط بستری موقت در هنگام مراجعه بیمار و دریافت داروی تزریق ، هزینه آن به طور متوسط ​​حدود یک میلیون تومان است ، اگر 30 درصد از سهم بیمار را محاسبه کنید ، پرداخت بیمار بین 250 تا 300 هزار تومان است و اگر 10٪ بیمار حدود 100 هزار تومان هزینه دارد. البته هزینه های بستری شدن به دلیل آمدن به هتل ، انجام آزمایشات و … بیشتر است.

بار تاج در تهران هنوز در اوج است

بستری روزانه 1400 بیمار در تهران

وی گفت: باید توجه داشت آنچه مسلم است این است كه بار بیماری در تهران هنوز در اوج است. این یعنی ما هنوز در اوج هستیم. بنابراین ما روزانه 1400 بستری داریم و تقریباً همین تعداد را به صورت سرپایی مدیریت می کنیم. این ما را در اوج خود قرار داده و تعداد بیماران زیاد است. در همین زمان ، هفته گذشته روند افزایش تعداد بیماران سرپایی داشتیم ، اما اکنون شیب صعودی کمی کاهش یافته است ، اما آنچه مسلم است این است که ، با توجه به اینکه هفته گذشته سرپایی ها افزایش داشتیم ، این نشان می دهد دو هفته آینده بستری در بیمارستان بالا خواهد بود و دو هفته آینده مرگ و میر زیاد خواهد بود. با گذشت زمان ، بیماران سرپایی ابتدا افزایش می یابند ، پس از دو هفته میزان بستری در بیمارستان افزایش می یابد و چهار هفته پس از افزایش بیماران سرپایی ، میزان مرگ و میر ناشی از شدت بیماری افزایش می یابد.

توکلی ادامه داد ، “البته ، از آنجا که بیمارستان ها تجربه بهتری در معالجه بیماران بیماری کرونا دارند ، پرسنل درمانی می توانند بهتر کنار بیایند و با دستورالعمل های ارائه شده در ناحیه تیم تنفسی و افزایش تعداد تخت های ویژه ، مراقبت های بهتر بیمارستان در اوج سوم میزان مرگ و میر بسیار کمتر از میزان بروز کلی است. اگر بر اساس تعداد توصیه ها محاسبه کنیم ، میزان مرگ و میر حدود یک درصد است. این بدان معنی است که ما در هر سال بین یک و نیم و نیم درصد مرگ و میر داریم. 100 بیمار که به بخش سرپایی بیمارستانها مراجعه می کنند ، مرگ بیشتر در بخشهای خاص اتفاق می افتد. کاهش تعداد کشته شدگان در بخش بیمارستان ، که اکنون در حال کاهش است ، نشان می دهد که مراقبت از بیمارستان در حال انجام است.

واحدهای اینترنتی تهران هنوز پر است

وی گفت: “در همان زمان ، JIL ها پر هستند.” در ICU میزان مرگ و میر زیاد است. زیرا به طور معمول بیماران بیمار هستند. در عین حال ، 25٪ از کل تخت های ما روی تخت های ویژه است. البته در بخشهای عادی ممکن است وضعیت بیمار بدتر شود اما البته ما می توانیم با نظارت بر دستگاه و اکسی مترهای پالس بیمار را در بخش طبیعی تحت نظر بگیریم که مفید است.

وی گفت: مسلم است که در اورژانس که 1000 تخت در تهران داریم بیمار وارد اورژانس می شود ، کار اولیه وی انجام می شود و طی شش تا 12 ساعت و حداکثر 24 ساعت به بخش منتقل می شود. ساعت ها.”

راه اندازی سیستم جستجوی بیمارستان کجاست؟

توکلی درباره راه اندازی سامانه اعلام بیمارستان های خالی برای بیماران بیماری کرونا گفت: در حال شروع اقدامات برای راه اندازی این سیستم هستیم. اقدامات مقدماتی برداشته شده ، ارتباطات سیستم با همکاری ارتباطات از راه دور برقرار شده و اپراتورهایی که متخصص بیمارستان هستند براساس منطقه ای که بیمار به آن ارجاع می شود یا به بخش سرپایی ارجاع می شوند ، شناسایی شده اند. این سیستم بیشتر برای بیماران گیجی است که به تخت راهنما نیاز دارند. این سیستم طی روزهای آینده برقرار خواهد شد و ما رسماً آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا