عمومی

آنچه باید در خصوص داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000 سایت تاسیسات دات کام بدانید

داکت اسپلیت سامسونگ کم مصرف با استفاده از کیت اینورتر (تغییر دهنده سرعت کمپرسور) و همچنین استفاده از گاز مبرد R410 دارای کلاس انرژی A است. کولر گازی داکتی سامسونگ دارای ظرفیت های 18000، 24000، 30000، 36000 (سه فاز)، 42000 (سه فاز) و 48000 (سه فاز) می باشد. برای آگاهی بیشتر درباره داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

داکت اسپلیت ها اغلب سرد و گرم است اما می توانید از سیم پیچ آب گرم (که توسط موتورخانه و بسته حرارتی آن تأمین می شود) استفاده کنید. از دیگر مزایای این دستگاه این است که به دلیل نصب داخل سقف، فضای بسیار کمی را اشغال می کند. کمپرسورهای موجود در سیستم داکت اسپلیت در دو مدل اینورتر و معمولی هستند که تأثیر مستقیمی در مصرف برق دستگاه خواهند داشت. مصرف برق کمپرسورهای اینورتر تا 50٪ کمتر از کمپرسورهای معمولی است.

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر طراحی فوق العاده جمع و جوری دارد که در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع معمولی، حجم و وزن واحد داخلی را 30٪ کاهش می دهد که نصب آن را حتی در فضاهای کوچک آسان می کند، همچنین سرویس و نگهداری آن آسان است.

قابلیت تنظیم خودکار در داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000

اسپلیت کانالی اینورتر سامسونگ امکان تنظیم خودکار هوشمند بر اساس فشار استاتیک خارجی در امتداد کانال را دارد. این ویژگی به کولر گازی کانالی اینورتر سامسونگ این امکان را می دهد تا عملکرد خود را برای بهینه سازی حجم و فشار هوا و همچنین به حداقل رساندن سطح صدا، به سرعت تنظیم کند. این ویژگی همچنین با حذف نیاز به محاسبات و طرح های پیچیده مجرای ورودی توسط داکت اسپلیت داکت اینورتر سامسونگ، زمان نصب و راه اندازی دستگاه را کاهش می دهد. این ویژگی با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل دستگاه به راحتی فعال می شود.

طراحی داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000

واحد داخلی کولر گازی و داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را از بالا، پایین و کنار درب محفظه در سه جهت جدا کرد و دسترسی به داخل دستگاه برای سرویس و نگهداری آن آسان است.

سیستم های تهویه مطبوع کانالی سامسونگ با ارائه پیشرفته ترین فناوری در بهره وری انرژی در هزینه شما صرفه جویی می کنند و از نظر نسبت بازده انرژی، کولر گازی کانالی سامسونگ و داکت اسپلیت در بالاترین سطح در جهان قرار دارد. از دیگر ویژگی های کولر گازی کانالی و داکت اسپلیت سامسونگ داشتن یک فن با تیغه آیرودینامیکی است که با میزان صدای کمتری جریان هوای بیشتری ایجاد می کند.

وجود میکرومبدل های حرارتی در داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 24000

کولر گازی کانالی و داکت اسپلیت سامسونگ دارای مبدل های حرارتی کوچک و مسطح میکرو (اواپراتور) هستند که بسیار کارآمد هستند. کولر گازی کانالی و داکت اسپلیت سامسونگ همچنین از کمپرسور دوار دوتایی استفاده می کنند که باعث کاهش لرزش در واحد خارجی می شوند و سطح صدای بسیار کمی دارند.

قابلیت اتصال به وای فای

استفاده از یک برنامه در تلفن هوشمندی که دارای اتصال Wi-Fi است به شما امکان می دهد از راه دور داکت اسپلیت سامسونگ خود را کنترل کنید. در هر کجا که هستید، با استفاده از شبکه های بی سیم می توانید بلافاصله داکت اسپلیت سامسونگ خود را خاموش و روشن کرده و حالت دمای عملکرد آن را انتخاب کنید.

 

منابع مقاله:

https://store.polyaire.com.au/ducted-air-conditioners/samsung-16-0kw-ducted-split-system-ac160jnhfkhsa-ac160jxafkhsa/

https://www.skylandsenergy.com/ductless-heating-cooling/concealed-duct-mini-split

دکمه بازگشت به بالا