علمی و پزشکی

افزایش بیماران کرونا بخاطر بیماریابی قوی ماست

افزایش ۶۰ درصد بستری, و, ۳, شبیه به مورد بیمار تاج در خوزستان

آفتابنیوز :

غلامرضا شریعتی امروز ۲۵ در رابطه با تاریخ آخرین مقابله با این وضعیت در تاج است در استان خوزستان. او گفت: بخش بزرگی از دلیل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس در ایران بیماریابی قوی تر از ما عقب است. تعداد آزمایشگاه coronavirus خوزستان پنج آزمایشگاه رسیده و در آینده نزدیک این تعداد به هفت آزمایشگاه در حال افزایش است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک هزار و ۲۷۵ تست ما انجام داده اند و در حال تلاش برای به عنوان ما می بینیم آن است که تعدادی از تست های, یکی از هزاران از ۵۰۰ نمونه می رسند بنابراین با افزایش نمونهگیریها و قوی بیماریابی به بیمار بیشتر شناسایی شده است.

استاندار خوزستان: افزایش بیماران, تاج, به دلیل بیماریابی قوی ده

استاندار خوزستان گفت: با بیمار coronavirus در خوزستان بیمار و قرنطینه داخلی ، اگر چه بیمار صورت قابل توجهی افزایش یافته اما در بسیاری از موارد بیمار و غیره. این مقدار بسیار کم است.

او گفت: اگر مورد بستری به کروناویروس در خوزستان ۶۰ درصد افزایش می دهد در حالی که تعداد موارد بیمار است که حدود سه برابر افزایش می دهد. تشخیص زود هنگام این بیماری است که به طور قطع و به زندان انتقال از یک نقطه مثبت.

شریعتی بیان کرد: برخی از افراد کم cellpadding عملکرد اجتماعی است. مردم فکر می کردند این بیماری شده اند و همه کشته شدند. اجازه می دهد این بیماری به گسترش ارائه شده است چند روز پیش با اجرای طرح cellpadding اجتماعی در این شهرستان است و این محدودیت در مبادلات دو ، امیدوارم این کنترل بیماری و از سوی دیگر کاهش می یابد.

او گفت: من اصرار داشت که این وضعیت در حوزه سلامت تحت کنترل است; افسران دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خوزستان با محوریت انتخابات ریاست جمهوری, ياسوج دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، موقعیت را تحت کنترل و نظارت است و او بدون از دست دادن قابل توجهی کاهش دیوار. تختهای به بیمارستان بخش و جدول داروهای خاص نیست.

استاندار خوزستان گفت: وضعیت کاملا نظارت. ظرفیت سازی جدید و بیمار در بیمارستان با تخصیص ظرفیت حتی در بیمارستان اشباع از Li جریان.

او گفت: تمام تلاش بر این است که اجازه نمی دهد این بیماری به پیک می رسد این روند خواهد بود برای یک مدت زمان طولانی و آن را یک موفقیت ما هستند. میزان مرگ و میر به دلیل بیماری و حتی کنترل یک مشکل وجود دارد و در این راستا ما ندارد.

استاندار خوزستان به به با اشاره به تعیین نماینده وزیر بهداشت در استان خوزستان به نظارت بر امور اجرایی در برخورد با تاج به عنوان: به وزیر بهداشت و درمان در کل کشور نمایندهای راه اندازی مانیتورینگ و گزارش گیری باید انجام شود این است که مسئولیت مراقبت از سلامت در اطلاع رئیس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خوزستان است و همچنان مسئولیت و پاسخگویی با آنها است. ما باید اعتماد به نفس کامل از مدیریت و عملکرد صفحه ما را انجام خواهد داد که.

او گفت: اگر عملکرد موفق او گفت که علل این بیماری کنترل شود و میزان مرگ و میر رو به کاهش است و تا حد امکان به طور کلی در منحنی این است که چگونه از آن می رود این است که کر است چیزهای زیادی برای ارائه.

شریعتی افزود: برای رفتن به این نظر کشور و استان خوزستان مسئولیت این است که با متولیان سلامت از دولت و عملکرد خوبی از کل.

او گفت که با توجه به وضعیت حوزه رسانه و فعالیت بازارچهها در این منطقه گفت: دیروز, فرماندار اهواز, من دستور در منطقه حاشیه ای ورود و محدودیت های اعمال می شود. اقناعسازی باید آن را انجام دهد و در صورت فوری است. این قانون اجرا به عنوان آنجا که ممکن است به عنوان تمام مناطق اهواز, کنترل و مدیریت خدمات.

استاندار خوزستان اضافه شده است: مجموعه ای از تعداد پروازهای امروز (پنج شنبه) استاندار اهواز, قوی ترین در منطقه حاشیه ای ورود.

او گفت: به منظور افزایش تعطیلیها در هفته آینده که یک تصمیم گیری نشده است و در انتظار یک پیشنهاد از کمیته علمی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز.

شریعتی گفت: از آنجا که علمی بررسی کامل وضعیت پیشنهادات ارائه شده در ستاد استانی شورای تامین استان خوزستان, بررسی و آسیب در نظر گرفته شد و تصمیم گیری نیاز به اتخاذ یک.

او را سریع به نقطه چگونه به انتخاب یک شهر به قرمز و بسته شدن این شهرستان در این هفته بیان کرد: بر اساس شاخص ها و فرمول به اپیدمیولوژیک وزارت بهداشت تنها شهرستان کارون قرمز بود و هشت در شهر پوست و شهرهای دیگر بودند اما یک کمیته اپیدمیولوژیک و کمیته علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز, این فرمول سهلگیرانه می دانم و تاکیدشان راه سختگیرانهتر شده است برای اختیار مردم و با توجه به فرمول جدید داده شده است. ۹ شهرهای خوزستان در قرمز که به ما مطابق با پروتکل متفکر این عملیات چیزی است که ما انجام داد.

استاندار خوزستان با تاکید بر نیاز به مراقبت از خود برای مردم بیشتر بیان کرد: در یک بیماری همه گیر ، و غیره. ۹۰ درصد از کار رفتار مردم برای رفتن به عقب در … و اگر رفتار خود را مانند هفته اول این است که یک نتیجه خوب به دست آمده است, اما, اگر, پس از آن من فکر می کنم این است که این بیماری تمام شده و رفتارهای خود را تغییر دهید. نتايج به دست آورد.

او گفت: تا کنون این بیماری همه گیر ما نیامده و تعداد بیماران همه امکانات ما نه شرایط که ایجاد کرده اند که ما در مواجهه با یک مشکل داریم و تلفات در دست ما می تواند تاثیر داشته باشد اما در آمریکا به راحتی وجود دارد و اگر رفتار مردم درست نیست, شما ممکن است به طور ناگهانی مقابله با این موضوع و طغیانهایی ما.

شریعتی افزود: این کاهش در فرم بهداشتی شی, اگر ما را نمی, و بيمارستان مجهز هستند. ماسک و مواد ضد عفونی کننده به بازار وجود دارد اما به تاکید است که استفاده از دستکش است که تنها برای سلامت مهم است.

او گفت که با توجه به محل بیماری کرونا در این استان نسبت به استانهای دیگر گفت که میزان کشندگی این بیماری در این استان در مقایسه با استان های دیگر کمتر از. میزان شیوع در کشور است که هنوز هم در متوسط کشور پایین است و مقدار میرایی در خوزستان پایین است. شاخص نشانه در عملکرد خوب سیستم بهداشت و درمان در ایران لازم است.

دکمه بازگشت به بالا