اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

راهکارهای پاک‌تر شدن فرش‌های با رنگ‌های تیره

  • اهمیت پیشگیری

گودال جدید یا قدیمی؟ چه باید کرد؟

نانو مبلمان نانوسان: چند وقت پیش این برچسب ساخته شده است در تصمیم گیری در مورد چگونگی خارج کردن ادرار گربه از فرش بسیار مهم است. قبل از استفاده از مواد تمیز کننده ، آماده سازی اولیه لازم است.

اگر هنوز یک گودال روی فرش وجود دارد ، به این موارد نیاز دارید:

آن را با دستمال های کاغذی یا تکه های دستمال توالت پاک کنید.

  • قسمت خیس شده را با لایه های زیادی از کاغذ بپوشانید.
  • بالای کاغذ را با یک جسم سنگین صاف فشار داده و برای چند دقیقه بگذارید.
  • اگر کاغذ به طرز محسوسی مرطوب است ، باید روش را تکرار کنید ، کاغذ جدید بگیرید.
  • پس از خشک شدن کامل لکه ، می توانید از قبل فکر کنید که چگونه بوی گربه فرش را از بین ببرید.

اگر لکه خشک شده یا قدیمی است ، باید خطوط آن را مشخص کنید و موارد زیر را انجام دهید:

  1. یک قطعه بزرگ از پلی اتیلن را در زیر نقطه قرار دهید.
  2. لکه را با آب گرم مرطوب کنید ، اما به مقدار مناسب.

محصولات نظافت منزل

محصولات نانوی بیز: هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه بوی ادرار گربه را از فرش خود خارج کنید ، می توانید از ساده ترین روش های درمانی که در بیشتر خانه ها یافت می شود استفاده کنید:

ودکا

ودکا برای لکه های تازه بهتر کار می کند. فقط باید فرش لکه دار را با آن پاک کرد ، همانطور که فوراً ناپدید می شود درست است ، پس از چنین درمانی ، اتاق برای مدتی بوی ودکا می دهد ، که همه دوست ندارند.

پتاسیم پرمنگنات

بوی گربه سانان را کاملاً خنثی می کند ، اما محلول آن باید کاملاً و برای مدت طولانی قبل از استفاده مخلوط شود تا کریستال های نمک روی فرش قرار نگیرند و باعث لکه های تیره در آنجا شود. مربوط به مناسب تر برای تمیز کردن فرش با یک پالت رنگ تیره.

اسید لیمو

همچنین در از بین بردن بوی ادرار بچه گربه عالی است. می توانید با رقیق کردن آب لیمو در یک لیوان آب از آن استفاده کنید. از محلول حاصل باید برای تصفیه سطح فرش آلوده استفاده شود. این اسید با رایحه گربه سانان به خوبی کار خواهد کرد و رایحه مرکبات به عنوان یک خوشبو کننده عالی عمل می کند. و گربه دفعه دیگر جرات نمی کند توالت فرنگی ترتیب دهد.

سرکه

دقیقاً مشابه اسید سیتریک کار می کند. سرکه میز باید سه بار دیگر با آب بیشتری رقیق شود ، سپس می توانید بطری اسپری را با آن پر کنید و محل خراب را از آن بپاشید. پس از مدتی باید رطوبت را با کاغذ یا پارچه از بین ببرید.

نمک

همچنین می تواند به عنوان درمانی برای بوی رایج گربه سانان عمل کند. ناحیه آغشته شده را سخاوتمندانه با نمک بپاشید و برای چند ساعت بگذارید ، سپس به راحتی کل نمک را جارو کنید.

جوش شیرین

همچنین اثبات می شود که در مبارزه با علائم گربه روی فرش ها کاملاً مثر است. روی چنین علامتی جوش شیرین بپاشید و روی آن بیش از 3 درصد پراکسید هیدروژن بریزید ، سپس همه چیز را برای چند ساعت بگذارید. سپس فقط باید مخلوط تمیز کننده را با دقت پاک کنید. شستشو مدت زیادی طول خواهد کشید تا جوش شیرین لکه خود را روی سطح فرش نگذارد.

صابون لباسشویی

به خصوص در لکه های تازه مثر است. محل لکه شده فرش را با یک صابون مالیده و حدود نیم ساعت بگذارید بماند. سپس ، به تدریج کف صابون را با یک پارچه مرطوب بردارید. این روش را می توان چندین بار تکرار کرد تا زمانی که بوی ادرار کاملاً از فرش خارج شود.

راه های مردمی برای دفع ادرار گربه از فرش

با استفاده از آن دسته از روش های درمانی که در خانه پیدا شده است ، همیشه تضمین نتیجه مطلوب امکان پذیر نیست. سپس ، برای حل مشکل نحوه حذف ادرار گربه از فرش ، می توانید آن را امتحان کنید ، که سالها توسط بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی مورد استفاده قرار گرفته است.

روش شماره 1

برای اجرای این روش به موارد زیر احتیاج دارید:

  • آب اکسیژنه؛
  • سرکه سفره؛
  • جوش شیرین؛
  • هر صابون مایع ، از جمله مواد شوینده ظرفشویی.

ترتیب دهی:

  1. لکه باید با سرکه مرطوب شود ، صبر کنید تا کاملاً جذب شود و ناحیه را با جاروبرقی جارو کنید.
  2. روی فرش خشک شده جوش شیرین بپاشید.
  3. محلول تقریباً ترکیب زیر تهیه کنید: 3 میلی لیتر صابون مایع و 100 میلی لیتر پراکسید هیدروژن داروخانه را به 200 میلی لیتر آب اضافه کنید.
  4. محلول را تکان دهید ، یک بطری اسپری را با آن پر کنید و روی فرش بپاشید ، سپس بگذارید 3 ساعت بماند.

روش شماره 2

این روش بیشتر برای پاکسازی فرش از ادرار قدیمی مناسب است.

  1. برای این کار ، حجم مساوی سرکه و آب را مخلوط کنید ، یک اسفنج را با مایع حاصل مرطوب کنید و لکه قدیمی را با دقت درمان کنید.
  2. سپس جوش شیرین را روی لکه بپاشید و به شدت مسواک بزنید.
  3. سپس شما باید با دقت تمام محصولات را با یک پارچه و آب صابون بردارید.

روش شماره 3

اگر لکه نمی خواهد از بین برود و همچنان بو می دهد ، می توانید روش چند مرحله ای دیگری را امتحان کنید.

این نیاز به موارد زیر دارد:

  • شامپو با رایحه لیمو؛
  • پودر شستشو؛
  • ;
  • پاک کننده فرش؛
  • سرکه؛
  • ودکا.

ترتیب دهی:

برای چند ساعت ودکا را روی لکه بریزید.

  1. سپس آن را با تمیز کننده فرش و مواد شوینده لباسشویی درمان کنید.
  2. بعد از چند ساعت ، لکه باید با آب شسته شود ، پاک شود و با سرکه و سپس با آمونیاک درمان شود.
  3. سپس باید منطقه آلوده دوباره شسته شود و آخرین بار با شامپو مرکبات درمان شود و کاملاً شسته شود.
  4. سپس تنها چیزی که باقی می ماند خشک کردن فرش و بررسی نتیجه است. تضمین شده است که بوی ادرار گربه را از بین می برد و تلاش زیادی می کند.

درمان های حرفه ای برای بوی ادرار گربه

اگر ، با وجود تلاش ها ، وسایل معمول کمکی نکردند ، پس می توانید بوی مداوم ادرار گربه را با کمک ابزار حرفه ای از بین ببرید.

معجزه طبیعت

دئودورانت ویژه Nature’s Miracle برای از بین بردن بو. بعضی اوقات گربه ها “نه” برای رفتن به توالت ، بلکه برای نشان دادن قلمرو خود “روی فرش” می کنند. در این حالت ، شما به ابزاری مشابه ، که حاوی آنزیم ها است ، نیاز خواهید داشت. فرم رهش دارو می تواند متفاوت باشد: آئروسل یا به صورت گرانول. در از بین بردن بوی علائم گربه بسیار موثر است. اما این دارو اثر فوری نشان نمی دهد – چندین روز طول می کشد تا آنزیم ها کار کنند.

بو از بین رفته

بسیاری از دارندگان حیوانات اهلی از توانایی بوی رفته برای از بین بردن بوهای ناخواسته قدردانی می کنند و این موارد غیر از شوخی گربه ها است. در عین حال ، مبتلایان به آلرژی و کودکان از آن رنج نمی برند.

بروادز

اگرچه مایع ضد عفونی Brovadez برای چیز دیگری در نظر گرفته شده است ، اما به خوبی با بوی ادرار گربه کنار می آید. 2 میلی لیتر از این محصول را در 1 لیتر آب رقیق کرده و این محلول را از بطری اسپری روی لکه فرش بپاشید.

اهمیت پیشگیری

اغلب اوقات گربه ها از رفتن به جعبه بستر خود امتناع می کنند فقط به این دلیل که صاحبان آن یا فراموش کرده اند که بستر موجود در آن را عوض کنند یا اگر بوی دیگری در آن وجود داشته باشد. گربه ها به طور طبیعی بسیار تمیز هستند و حس بویایی آنها به خوبی رشد کرده است. بنابراین ، در بیشتر موارد ، نگهداری منظم جعبه بستر با مواد شوینده به حل مشکل لکه های فرش کمک می کند.

آیا راه حل دیگری برای از بین بردن بوی ادرار گربه از فرش سراغ دارید؟ یا قبلاً از ابزارهای پیشنهادی استفاده کرده اید؟ در مورد آن درباره ما بگویید – تجربه شما برای همه مفید خواهد بود!

گربه ها حیواناتی زیبا و زیبا هستند ، بسیاری معتقدند که دردسر کمتری نسبت به سگ دارند آنها را به عنوان حیوانات خانگی انتخاب می کنند. اما خیلی زود با پشیمانی متوجه می شوند که اشتباه کرده اند. تربیت گربه برای راه رفتن روی یک جعبه بستر گاهی بسیار دشوار است ، به دلایل مختلف حیوان سرسختانه از تمرین سرپیچی می کند و همچنان روی فرش مورد علاقه شما در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شست و شو می کند.

نتیجه این امر یک کهربای مداوم است که به محض عبور از آستانه یک آپارتمان یا خانه ، به بینی و میهمانان ضربه می زند و شما خودتان معما می کنید که چگونه با کمترین ضرر ، بوی مبل و مبلمان را از بین ببرید.

صاحبان باتجربه حیوانات baleen و دم می دانند که چگونه یکبار برای همیشه بوی ادرار گربه را از فرش پاک کنند و با کمال میل دستور العمل های خود را با کاربران در میان بگذارند. با استفاده از حرفه ای یا ، شما نه تنها می توانید بوی ادرار گربه را از فرش خارج کنید ، بلکه آن را به گونه ای بسازید که حیوان خانگی مکان مشخص شده را فراموش کند و حتی به فکر ادرار کردن روی آن در آینده نباشد.

برای شروع ، فهمیدن اینکه چگونه بوی مداوم ادرار گربه را از فرش خارج کنید ، ارزش امتحان کردن را ندارد. اولین واکنش اکثر صاحبان ، اگر لازم است از شر بوی ادرار گربه در فرش خلاص شوید ، پاشیدن چیزی با بوی شدید روی لکه است. از عطرها ، دئودورانت ها ، ادکلن ها و خوشبو کننده های هوا استفاده می شود.

با این حال ، از بین بردن بوی ادرار گربه با استفاده از این روش ها موثر نخواهد بود. رایحه عطر بوی گربه سانان را نمی پوشاند ، بلکه با آن مخلوط می شود. نتیجه وحشتناک خواهد بود – شما نمی توانید روز و شب در این اتاق باشید.

از مایعات یا آئروسل های حاوی آمونیاک برای از بین بردن بوی ادرار استفاده نکنید. پس از چنین درمانی ، محل روی فرش گربه را بیشتر به خود جلب می کند ، آنها به آمونیاک بسیار حساس هستند و آن را به عنوان یک تحریک درک می کنند.

آیا میشه فرش رو رنگ کرد |ترمیم رنگ فرش دستباف

بودجه فروشگاه حیوانات خانگی

اگر می خواهید بوی ادرار گربه در فرش خود را از بین ببرید عاقلانه ترین کار این است که به آنجا بروید ، جایی که آنها کالاهایی را برای حیوانات می فروشند و مایع مخصوصی را برای این اهداف خریداری می کنند. در ترکیب این وجوه ، علاوه بر مواد قلیایی و اکسیدان ، آنزیم هایی وجود دارد که پروتئین موجود در ادرار گربه را خیلی سریع تجزیه می کنند و بنابراین تقریبا بلافاصله بوی دافعه را از بین می برند.

این محصول را می توان روی فرش ، کفش ، پارکت ، تختخواب ، هر سطح و اشیایی که توسط گربه شلخته مورد حمله قرار گرفته است ، استفاده کرد. آئروسل با کیفیت بالا هیچ آسیبی به افراد ، از جمله مبتلایان به آلرژی و کودکان کوچک نمی رساند. تنها منفی آن هزینه است. یک آئروسل خوب هزینه زیادی دارد ، اما هیچ کس نمی تواند تضمین کند که شما یک اصل و نه تقلبی دریافت خواهید کرد.

یک نکته مهم دیگر نیز وجود دارد: اگر قبل از خرید اسپری یا محلول مخصوص ، روش های دیگری را برای از بین بردن بوی ادرار گربه تجربه کرده باشید ، ممکن است مثر نباشد

دکمه بازگشت به بالا