عمومیکسب و کار ایرانی

راهنمای خرید گن لاغری بالاتنه زنانه

معمولا خانم ها برای هر دورهمی و یا مهمانی های دوستانه یا رسمی و مجالس بزرگ تر مانند عروسی ها از گن لاغری زیر لباس های خود استفاده می کنند . گن های لاغری دارای انواع و مدل های زیادی می باشند که کار اصلی آن ها سفت نگه داشتن چربی های ناحیه های مختلف بدن مانند : چربی های شکم و پهلو , چربی هان ران و باسن , چربی های بازو ها و همچنین لیفت و بالا نگه داشتن سینه ها می باشد .

در اینجا شما را برای انتخاب و خرید گن لاغری زنانه راهنمایی خواهیم کرد : انتخاب سایز مناسب : اولین نکته ای که باید در هنگام خرید یک گن لاغری به آن توجه داشته باشید ، سایز مناسب آن با ابعاد جسمانی شما است . بد نیست در این خصوص بدانید چنانچه بخواهید از گن های لاغری بزرگتر از سایز خودتان استفاده کنید ، هیچ تاثیری در طولانی مدت مشاهده نخواهید کرد و اگر هم بخواهید از گن های لاغری کوچکتر از اندازه بدن خود بهره گیری نمایید ، هم با فشار نا مطلوبی در نواحی بسته شدن گن مواجه خواهید شد و هم خیلی زود بر روی پوست بدن شما چین و چروک های متعدد حاصل خواهد شد .

جنس گن لاغری زنانه : برای خرید گن های لاغری هم زنانه و هم مردانه نیاز است که به جنس آن توجه داشته باشید و در واقع این جنس تاثیر زیادی در کارایی گن لاغری شما دارد . در نظر داشته باشید که گن ها بعد از استفاده و پوشیده شدن تحت فشار زیادی قرار خواهند گرفت بنابراین الیاف به کار رفته و دوخت آن ها باید به صورتی باشد که این فشار را بتواند تا حد زیادی تحمل کند . همچنین در مورد بعدی باید دقت داشته باشید که این پوشش ارتباط مستقیمی با پوست بدن شما دارد و در طول استفاده ممکن است بخاطر تعرق بدن شما کثیف بشود , بنابراین الیاف آن باید در مقابل شست و شو نیز مقاومت بالایی داشته باشند . به شما توصیه می کنیم قبلا شست نگن های لاغری از نحوه ی شست و شوی آن ها آگاهی داشته باشید . ( حرارت آب – پودر مناسب شست و شو )

رنگ گن لاغری : به صورت معمول گن های لاغری در سه رنگ : کرم – مشکی و سفید عرضه می شوند . شما می توانید با توجه به لباس های خود از بین این سه رنگ , رنگی را انتخاب و خریداری کنید که از زیر لباس های شما مشخص نباشد و در صورت پوشیده شدن تنها خودتان متوجه وجود گن آنچری شوید . به شما توصیه می کنیم از گن های لاغری در رنگ مشکی استفاده کنید . این رنگ در مقابل لک شدن مقاومت بیشتری دارد و عموما از زیر لباس های رنگی دیده نمی شود .

تعیین نوع و مدل گن لاغری :همان طور که گفته شد گن های لاغری دارای انواع متنوعی هستند . از مدل های شکمی گرفته تا انواع سرتاسری آن ها . خانم ها برای خرید باید ابتدا در نظر داشته باشند که از گن برای پوشش دهید چربی های کدام منطقه از بدن شان می خواهند استفاده کنند . اگر برای قسمت شکم و پهلو ها به دنبال گن لاغری هستید , گن لاغری شکمی و اگر برای ران پا و باسن به دنبال گن لاغری هستید از شلوار های گنی , اگر برای قسمت بازو ها و پشت کتف به دنبال گن لاغری هستید از گن بازو می توانید استفاده کنید .

اگر می خواهید گن لاغری زنانه ارزان به صورتی باشد که تمامی این ناحیه ها را در بر داشته باشد ( سینه ها – شکم و پهلو – ران و باسن .) می توانید از گن های لاغری سرتاسری استفاده کنید . معمولا این گن ها از ناحیه ی فاق دارای دکمه و یا قزن می باشند که برای استفاده و همچنین رفتن به سرویس بهداشتی نیاز به در آوردن کامل گن لاغری نباشد . فراموش نکنید که گن های لاغری می تواند در سلامت بدنی و پوستی شما نقش بالایی داشته باشند , بنابراین هنگام خرید به اصل بودن آن توجه داشته باشید . همه چیز درباره ی گن و راهنمای خرید گن زنانه مناسب لباس های فرم دهنده به بدن که با نام گن شناخته می شود، مورد علاقه و استفاده ی بسیاری از افراد هستند. این لباس ها با فرم دهی به بدن در قسمت های بخصوص، سبب زیبایی بیشتر اندام می شوند.

گن چیست و چگونه کار می کند؟

لباس های فرم دهنده به بدن (گن) به منظور کاهش سایز و صاف و بدون چربی نشان دادن بدن ساخته شده اند. این لباس ها معمولا از ترکیبات مختلف مانند الاستین (اسپندکس) ، پلی آمید و پارچه های نخی ساخته شده اند. قیمت گن لاغری آرتان به عنوان نمادی از ترکیب هنر دوخت، راحتی و مدرنیته، در مقایسه با سایر برندهای بازار به صورت متوازن و منصفانه تعیین شده است . پوشیدن گن سبب صاف تر نشان داده شدن بدن و پوشاندن چربی ها شده و بسیاری از گن ها می توانند دو تا سه سایز را به محض پوشیدن کاهش دهند. در ادامه ی این مقاله ی تیدامی می خواهیم بررسی کنیم انواع گن زنانه کدام اند و چه کاربردی دارند تا برای خرید گن زنانه مناسب آماده شوید.

این نوع متریال، با خاصیت کشسانی بسیار بالایی که دارند چربی های بدن را فشرده کرده و بدین ترتیب اندام را لاغر تر نشان می دهد. برای مهار چربی ها و صاف و یک دست نشان دادن بهتر بدن، از قفل ها و قزن ها یا چسب های چندگانه و بسیار محکم هم در گن ها استفاده می شود. البته بسته به نوع گن، ممکن است قفل و چسب وجود داشته باشد و یا گن تنها کشی باشد. یکی از سریعترین  راه هایی که برای حفظ تناسب اندام زیر لباس و نمایان نبودن چربی های اضافه بدن به ذهن می‌رسد، پوشیدن گن است. خرید گن به شما کمک میکند بتواند بلافاصله پهلوها، شکم، سینه، ران و باسن را متناسب تر و جمع و جور تر نشان دهید انگار که کاهش سایز داشته اید.

گن ها برای اولین بار برای استفاده های درمانی روانه بازار شدند. افرادی که جراحی‌ شکم، سینه ، باسن یا غیره داشتند معمولا به توصیه پزشک از گن استفاده می کردند. پوشیدن گن شکم یا اندام جراحی شده را را ثابت و بدون  حرکت نگه میدارد بنابراین باعث تسریع در بهبود جراحی میشد. معمولا این گن‌ها باید از شب تا صبح پوشیده میشدند و همین ثابت نگه داشتن اطراف زخم جراحی مانع التهاب شده و منجر به جوش خوردن سریعتر زخم شکم میشد. حتی  گاهی ورزشکاران برای سفت تر شدن عضلات خود از گن استفاده میکنند. گن لاغری خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن ندارد بلکه باید در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش مورد استفاده قرار بگیرد تا از افتادگی اندام با کاش وزن جلوگیری نماید.

انواع گن لاغری

گن های لاغری در دو نوع قزن دار و زیپ دار یا فری سایز تولید میشوند.  الیاف استفاده شده در گن های فری سایز کشسانی بیشتری داشته و ضخامت گن معمولا کمتر است بنابراین هنگام پوشیدن احساس راحت تری دارید و اگر به رنگ بدن باشند هیچگونه سایه ای روی لباس نخواهند انداخت. گن هایی که چند لایه هستند و بافتی سفت تر و متراکم تر دارند معمولا از زیپ یا قزن برای بسته شدن استفاده میکنند و با استفاده از آن ها کاهش سایز بیشتری احساس خواهید کرد ولی به دلیل ضخامت بالای گن احساس راحتی کمتری خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا