اجتماعی

بازداشت ۴ توزیع‌کننده روانگردان در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر قاچاقچی موادمخدر با ۱۳ کیلوگرم روانگردان در جنوب غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مورد رصد و  شناسایی قرار گرفته و پرونده‌ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بررسی و تحقیق پیرامون جزییات این پرونده در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: با پیگیری و تحقیقات میدانی ماموران پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنونین پرونده، صحت گزارش دریافتی برای پلیس محرز شد. در ادامه نیز محل اختفا و نگهداری مواد مخدر در مناطق جنوب غربی پایتخت شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز گفت: ماموران سرانجام پس از اخذ مجوز عصر روز گذشته به محل اختفا متهمان مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند هر چهار متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین مخفیگاه این افراد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مقدار ۱۳ کیلوگرم انواع مواد روانگردان را که در بسته‌بندی‌های مختلف و به طرز ماهرانه‌ای در نقاط مختلف خانه جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

باباپور با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا