استان ها

توسعه حمل و نقل تیران نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

مجله تفریحی زیباروز/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه و تقویت‌حمل و نقل درون و بیرون شهری در این شهرستان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

علی محمدی کیا، شامگاه (پنجشنبه، یکم‌تیرماه) در گردهمایی اصناف تیران و کرون، اظهارکرد: اعتبارات و بودجه دولتی پاسخگوی همه نیازها از جمله حمل و نقل عمومی نیست.

وی افزود: شهرداری‌های این شهرستان توان مالی خرید مینی بوس و تاکسی برای فعالیت در حوزه شهری و بین شهری را ندارند از این رو بخش خصوصی باید فعال شود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حمل و نقل به عنوان یک صنعت در اشتغالزایی و تسهیل رفت و آمد مردم نقش بسزایی دارد.

وی با بیان‌اینکه امکان جذب سرمایه گذار در حمل و نقل عمومی وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت‌ استفاده و وارد همکاری شوند.

محمدی کیا به جایگاه اصناف و فعالیت آنان در اقتصاد جامعه اشاره کرد و گفت: همبستگی کسبه با یکدیگر برای ایجاد بازار خوب و جذب مشتری لازم است.

وی مشتری مداری، احترام‌به مردم، انصاف و قانونمداری را از مولفه‌های اساسی در کسب و کار اعلام و اظهار کرد: عرضه کالای با کیفیت و فیمت مناسب مشتری را به بازار ترغیب و رضایتمندی را افزایش خواهد داد.

محمدی کیا یادآورشد: همه دستگاه‌های اداری باید حامی اصناف باشند و این قشر را حمایت کنند.

وی تعامل و تقویت ارتباط مردمی را رویکرد دولت سیزدهم اعلام کرد و افزود: این سیاست کلی دولتی در تیران و کرون هم برقرار و مدیران و مسئولان پاسخگوی مردم هستند.

به گفته فرماندار تیران و کرون همکاری  و ارتباط با مردم برای رفع نیازها مستلزم دلسوزی و دغدغه‌مندی است که به مدیران شهرستان توصیه شده است.

در این آیین از مسئولان‌ اتحادیه‌های صنفی شهرستان تیران و کرون تجلیل شد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا