حوادث

دستگیری عامل سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در اتوبان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محورهای اتوبان پاسداران تبریز و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری۱۲ عباسی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عامل اصلی ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی در پایان ضمن اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد؛از شهروندان خواست درصورت موارد مشکوک به فوریت.های پلیس ۱۱۰ اعلام و درصورت داشتن انتقاد و پیشنهاد به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

زمین گیر شدن عاملان قدرت نمایی “شهرستان کلیبر” با اقتدار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر از دستگیری مخلان نظم و امنیت و عاملان قدرت نمایی خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر شرارت و استفاده از سلاح و ایجاد اخلال در نظم و امنیت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه عاملان قدرت نمایی پس از راهبندی و اخلال در نظم و امنیت از محل متواری شده بودند با اشرافیت اطلاعاتی، محل اختفای متهامان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی متهم اصلی به همراه همدستش با اقتدار پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه و بدون هیچ تعارفی با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا