حوادث

دستگیری ۲شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس “زاهدان”

مجله تفریحی زیباروز/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس شهرستان زاهدان در اقدامی غافلگیرانه دو شرور مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه شش فشنگ جنگی از آنها کشف کردند.

سردار ” دوستعلی جلیلیان” در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام فعالیت‌های مجرمانه دو فرد شرور در سطح شهرستان زاهدان و بروز نارضایتی‌های عمومی در این راستا، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان نیز با تقویت اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی خود در این راستا موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در سطح حوزه استحفاظی شوند.

سردار “جلیلیان” با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم قانونی پلیس در این خصوص گفت: ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دو مجرم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و شش تیر جنگی از آنها کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه جرائمی همانند شرارت، حمل و جابجایی مواد مخدر و… از سوابق مجرمان دستگیر شده بود گفت: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان اجتماعی به مرجع قانونی ارسال شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا