استان ها

سرمربی تیم امید واترپلوی صربستان گره‌گشای مشکلات بازیکنان ایرانی می‌شود؟

۲ بازیکن ملی‌پوش واترپلوی ایران که هنوز موفق به تسویه حساب با باشگاه والیس صربستان نشده اند در ایران با سرمربی تیم خود به صحبت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارشیا الماسی و مهدی یزدانخواه دو بازیکن ایرانی که فصل گذشته در تیم والیس در لیگ واترپلو صربستان حضور داشتند هنوز موفق نشده‌اند مطالبات معوقه خود که حدود ۳ ماه است را دریافت کنند.

حتی کار به جایی رسیده که رییس این باشگاه صربستانی در اقدامی قابل تامل ، الماسی و یزدانخواه را در واتساپ بلاک کرده است تا بدین گونه از پرداخت حق و حقوق بازیکنان ایرانی سرباز بزند.

البته در طرف مقابل نیز اقدام حقوقی این مساله توسط خود این بازیکنان در حال انجام شدن است و کنار آن نیز رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با رییس فدراسیون صربستان صحبت‌های مختلفی انجام داده تا از پایمال شدن حق و حقوق بازیکنان در این مساله جلوگیری کند.

در تازه‌ترین اقدام میلوژ سارکوویچ سرمربی تیم والیس صربستان که همراه با تیم امید این کشور برای برگزاری اردوی مشترک به ایران سفر کرده است در این چند روز اخیر و در جریان تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه با دو بازیکن ایرانی مذاکرات و رایزنی‌های متعددی برای دریافت مطالبات آنها انجام داده‌ و به همین دلیل هم قرار شده سرمربی والیس همراه با مهدی یزدانخواه و ارشیا الماسی به صحبت بپردازد تا از این طریق بتوانند به نتایج خوبی برسند.

دکمه بازگشت به بالا