حوادث

محور آستارا به اردبیل مسدود شد

آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی نیک فهم، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: شاهد بارش شدید برف در سه محور پونل – خلخال، اسالم – خلخال و بهارستان – آقچای هستیم.

وی ارتفاع برف در سه محور مذکور را به ترتیب ۱۵، ۲۵ و ۲۵ سانت دانست و افزود: در ۹ محور کوهستانی گیلان نیز بارش خفیف برف گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش پنج سانتی برف در محورهای آستارا – تالش، شوک – ملکوت، بلوردکان – خصیب دشت و ماسال – گیلوان، تصریح کرد: در محورهای زیاز – شوک و رودسر – لات محله نیز ۱۰ سانت برف باریده و محورهای سیاهکل – دیلمان و فومن – ماسوله و شفت – امامزاده ابراهیم سفیدپوش شده است.

نیک فهم از بارش باران در سایر محورهای مواصلاتی گیلان خبر داد و متذکر شد: محور آستارا – اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان مسدود شد؛ محور پونل – خلخال(زندانه به سمت خلخال) نیز به دلیل نبود ایمنی کافی با انسداد فصلی مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است؛ البته رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا