حوادث

کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۶۰ شاکی در ساری دستگیر شد

مجله تفریحی زیباروز/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهمی که در زمینه فروش ملکی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال از ۶۰ شاکی در شهرستان ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی مال باخته به پایگاه آگاهی شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی با فروش ملک و زمین مبلغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرد، موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری در تحقیقات پلیسی دریافتند فرد کلاهبردار در  خرید و فروش فعالیت غیرقانونی داشته و یک ملک را به چندین نفر فروخته و مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از مال باختگان دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران ضمن شناسایی متهم فراری با هماهنگی قضائی و با در دست داشتن چندین حکم جلب سیار از اجرای احکام شعبات مختلف ساری، وی را در مخفیگاهش در شهرستان ساری دستگیر کردند.

سردار مفخمی با بیان اینکه متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و برای رسیدگی قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد، خاطرنشان کرد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه حوادث

نویسنده حوادثی هستم که تمامی طیف رویدادها را پوشش می‌دهم. از اخبار سیاسی تا رویدادهای فرهنگی و ورزشی، همه را با اهمیت برابر می‌شمارم.
دکمه بازگشت به بالا