اجتماعیکسب و کار ایرانی

تغییر نام کاربری و نام در اینستاگرام

یکی از مسائلی که ممکن است هنگام فعالیت در اپلیکیشن اینستاگرام برای شما پیش بیاید، نیاز به تغییر نام کاربری است. تغییر نام کاربری بسیار آسان است. اما به دلیل اینکه دارای قواعد خاصی است ممکن است برای افرادی که به تازگی وارد شبکه مجازی اینستاگرام شده‌اند، نیاز به آموزش داشته باشد.

شما برای اینکه در هر شبکه‌های مجازی، فعالیت داشته باشید، باید یک حساب کاربری برا یخود ایجاد کنید. برای ورود به این حساب کاربری، نیاز به باید یک نام کاربری و رمز عبور دارید. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. نام کاربری (Username) یک شناسه‌ی خاص و منحصر به فرد است که برای ورود به حساب کاربری از آن استفاده می‌شود. هر نام کاربری دارای یک رمز عبور است. شما برای ورود به اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگر باید نام کاربری و رمز عبور مربوطه را داشته باشید.

شما می‌توانید نام کاربری خود را منتشر کنید، اما رمز عبور خصوصی است. البته برای حفاظت بیشتر از حساب کاربری خود بهتر است، هر از چندگاهی نسبت به تغییر نام کاربری و رمز اینستاگرام اقدام نمایید. گاهی نیز، ممکن است شما پس از ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، تصمیم به تغییر نام کاربری خود بگیرید. در ادامه ما نحوه تغییر نام کاربری را آموزش می‌دهیم.

در اپلیکیشن اینستاگرام، شما برای حساب کاربری خود نام و نام کاربری مشخص می‌کنید. شاید این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت نام و نام کاربری چیست؟ نام کاربری شما یک شناسه‌ی اختصاصی است، سیستم‌های کامپیوتری شما را با نام کاربری شناسایی می‌کنند. کاربران دیگر با داشتن نام کاربری شما می‌توانند به راحتی شما را جستجو کنند. در واقع نام کاربری هر شخص منحصر به اوست و کاربران دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

اما نام از این قانون پیروی نمی‌کند. ممکن است چندین حساب کاربری با نام مشترک وجود داشته باشد. نام شما در قسمت بیو پیج شما قابل نمایش است. علاوه بر این، نام کاربری قواعد سخت‌تری نسبت به نام دارد. برای مثال، در نام کاربری نمی‌توان از ایموجی‌ها استفاده کرد، اما در تعیین نام در اینستاگرام، می‌توان به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی، از ایموجی‌ها و دیگر کاراکترهای ویژه استفاده کرد.

اگر از اینستاگرام بعنوان یک ابزار بریا کسب و کار و یا شهرت بیشتر استفاده میکنید، سعی کنید مطالب تخصصی در زمینه رشد و پیشرفت در این شبکه اجتماعی را مطالعه کنید. برای مثال مطالعه مقاله چگونه فالوور واقعی بگیریم در سایت ویرگول میتواند بسیار مفید باشد.

آموزش تغییر نام در اینستاگرام

برای تغییر نام در اینستاگرام، باید ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. سپس وارد صفحه پروفایل شوید. برای ورود به صفحه پروفایل باید آیکون پروفایل را که در نوار پایین صفحه قرار دارد، لمس کنید. در صفحه پروفایل، آیکون Edit Profile را انتخاب کنید. در کادر اول، یعنی قسمت Name، نام قبلی را پاک کنید و نام  جدید را تایپ کنید. در صورتی که نام جدید با قوانین اینستاگرام هماهنگ باشد، نام با موفقیت تغییر خواهد یافت.

البته نکته ای که در این مورد وجود دارد، محدودیت زمانی اینستاگرام برای تغییر نام است. یعنی شما بعد از تغییر نام، تا 14 روز دیگر اجازه تغییر نام ندارید.

آموزش تغییر نام کاربری در اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد که Username یا همان نام کاربری خود را تغییر دهند. تغییر نام کاربری در اینستاگرام، مانند تغییر نام بسیار ساده‌ است. برای تغییر نام کاربری نیز باید پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام، آیکون پروفایل را در نوار پایین صفحه لمس کنید تا وارد صفحه‌ی پروفایل شوید. در این صفحه، آیکون Edit Profile را کلیک کنید. کادر اول که برای نام بود، در کادر دوم Username، نام کاربری شما نوشته شده است. نام کاربری سابق را پاک کنید و نام کاربری جدید را وارد نمایید. در صورتی که نام کاربری جدید شما با قوانین اینستاگرام هماهنگی داشته باشد، تغییر نام کاربری با موفقیت انجام می‌گیرد.

محدودیت تغییر نام کاربری در اینستاگرام

گاهی ممکن است، در هنگام تغییر نام کاربری متوجه شوید که این تغییر صورت نمی‌گیرد و شما با خطاهایی روبرو می‌شوید. اما دلیل اینکه نمی‌توانید نام کاربری خود را تغییر دهید چیست؟ اپلیکیشن اینستاگرام قوانین خاص خود را دارد و کاربران در چهارچوب این قوانین می‌توانند فعالیت کنند. برای تعیین و تغییر نام کاربری در اینستاگرام نیز قواعد و محدودیت‌های خاصی وجود دارد. شما باید در هنگام انتخاب نام کاربری جدید، این قواعد را رعایت کنید؛ در غیر این صورت اینستاگرام به شما خطا می‌دهد و اجازه تغییر نام را نخواهد داد. قواعد تغییر نام کاربری عبارتند از:

نام کاربری نباید تکراری باشد!

در اینستاگرام همانند همه شبکه‌های مجازی دیگر، نام کاربری هر فرد اختصاصی است. یعنی نام کاربری هر کس منحصر به فرد و مختص اوست و کاربران نمی‌توانند از نام کاربری (یوزرنیم) دیگران استفاده کنند. بنابراین در هنگام ایجاد حساب کاربری و یا تغییر نام کاربری در اینستاگرام، باید نام کاربری را وارد کنید که تاکنون استفاده نشده است. اگر نام کاربری را که وارد کریده‌اید، قبلاً استفاده شده باشد، اینستاگرام به شما پیغام می‌دهد و اجازه ثبت نام یا تغییر نام کاربری را نمی‌دهد. شما می توانید نام کاربری موردنظر خود را با اعمال اندکی تغییرات به نام کاربری واحد تبدیل کنید.

تعداد کاراکترهای نام کاربری باید استاندارد باشد!

تعداد کارکترهای نام کاربری در اینستاگرام باید استاندارد باشد. اگر تعداد کاراکترهای استفاده شده در نام کاربری جدید، خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد، با پیغام خطا مواجه می‌شوید. تعداد کاراکترهای نام کاربری در اینستاگرام باید حداکثر 30 کاراکتر باشد. البته اگر تعداد کاراکترهای نام کاربری، بسیار زیاد باشد، به خاطر سپردن آن نیز سخت می‌شود و ممکن است باعث ناخوانایی آن شود. همچنین اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد که نام‌های کاربری با تعداد کاراکترهای خیلی کم استفاده کنید.

یوزرنیم اینستا نباید فقط شامل اعداد باشد!

در هنگام انتخاب نام کاربری، باید توجه داشته باشد که یوزرنیم اینستا نباید فقط شامل اعداد باشد. اگر نام کاربری که انتخاب کرده‌اید، فقط از اعداد ساخته شده باشد، اینستاگرام به شما خطای زیر را می‌دهد:

Your username cannot contain only numbers

هنگام ایجاد حساب کاربری و یا تغییر نام کاربری در اینستاگرام، باید از انواع دیگر کاراکترها نیز استفاده شود. شما می‌توانید ترکیبی از حروف و اعداد را در نام کاربری خود استفاده کنید. البته اینستاگرام برای این مورد استثناء‌هایی دارد. برای مثال نام کاربری پیج 433 فقط از ارقام درست شده است.

در یوزرنیم اینستا نباید از کاراکترهای غیرمجاز استفاده شود!

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام ایجاد حساب کاربری یا تغییر نام کاربری، نکات بالا را رعایت کنید و دوباره با خطا روبرو شوید. ممکن است این خطا به دلیل استفاده از کاراکترهای غیرمجاز در نام کاربری باشد. در نام کاربری اینستاگرام خود مجاز هستید از حروف الفبا، ارقام و برخی کاراکترهای ویژه مثل آندرلاین و نقطه استفاده کنید.

استفاده از کارکترهایی از قبیل پرانتز و ایموجی‌ها در هنگام تغییر نام کاربری در اینستاگرام مجاز نیست. همچنین، شما نمی‌توانید از نقطه، در پایان نام کاربری خود استفاده کنید.

برای رشد سریع و کم هزینه در اینستاگرام میتوانید از smm panel instagram  استفاده کنید. یکی از بهترین این پنل ها را برای نمونه برای شما معرفی میکنیم:

https://mrfallower.ir/instagram-followers-panel/

دکمه بازگشت به بالا