اجتماعی

آموزش «والدگری در عصر دیجیتال» به اولیای دانش‌آموز پایه اولی

آموزش «والدگری در عصر دیجیتال» به اولیای دانش‌آموز پایه اولی

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از آموزش ۱۲۰ هزار اولیاء دانش آموزان پایه اول در شهر تهران خبر داد و گفت: آموزش خانواده و والدگری در عصر دیجیتال را تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، علیرضا کریمیان در آیین جشن شکوفه‌های دبستان دخترانه مردانی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و برخی از معاونان این وزارتخانه امروز برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران در معاونت ابتدایی فعالیت‌های متنوع و فاخری را انجام داده است.
 
وی ادامه داد: برخی ابتکارات و خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در معاونت ابتدایی شهر تهران به عنوان الگو برای استانهای دیگر در حال اجراست، از جمله اینکه همایش بازی و یادگیری به عنوان کاری جدید و نو انجام شد.
 
کریمیان با بیان اینکه سال قبل آموزش اولیاء را در دستور کار داشتیم و بیش از ۱۲۰ هزار اولیای دانش آموز پایه اول را آموزش دادیم، افزود:چهار محور عدالت محوری، مخاطب محوری، مشارکت پذیری و آینده پژوهشی در معاونت ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران مد نظر ما است. در معاونت ابتدایی به سه رکن اساسی دانش آموز، اولیاء و معلمان می‌پردازیم که این سه رکن در راس فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت ابتدایی است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه آموزش خانواده و والد گری در عصر دیجیتال را تا پایان سال به صورت مستمر ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: امروز شاهد تولید مجله رشد ویژه پایه اول ابتدایی هستیم که تقدیم اولیاء می‌شود.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با نگاهی منصفانه به تفاوت‌های اجتماعی و تبعیضات نژادی.
دکمه بازگشت به بالا