استان ها

اجازه هیچ نوع دست‌درازی به ایران اسلامی را نمی‌دهیم

مجله تفریحی زیباروز/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار بوده و گوش به فرمان فرامین ولایت‌فقیه هستند.

سردار جهانبخش کرمی (۳۱ شهریورماه) در مراسم رژه نیروهای مسلح  به مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع‌مقدس و دلاوری‌های هشت ساله رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعت عراق و حامیان شرق و غرب صدام، اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلامی در جنگ هشت ساله در حالی رقم خورد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تنهایی و بدون برخورداری از تجهیزات پیشرفته نظامی، در برابر همه کفار و جبهه استکبار ایستادگی کرد. 

وی با اشاره به اینکه رژیم بعث صدام از حمایت شرق و غرب برخودار بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار و کفار و در راس آن آمریکایی که به قصد نابودی نظام مقدس اسلامی به میدان آمده‌ بودند، ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند. 

کرمی با اشاره به قطعیت دشمنان در پیروزی  و حمایت نظام سلطه از صدام، ادامه داد: ملت عاشورایی و شهیدپرور ایران با رهبری امام راحل نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد و امروز نیز همین ملت عاشورایی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند. 

این مسئول با اشاره به نقش بصیرت‌مندانه مردم در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اکنون نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم و رهبری ولایت‌فقیه اجازه هیچ‌گونه تهدید و دست‌درازی به ایران اسلامی را نمی‌دهند. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا